... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

η προσωπάρχης ....


καλημέρα σας  δεσποινίς  κάτια μανουσάκη …  θα σας έλεγα καλώς ήλθατε στην θέση του προσωπάρχη γιατί απέχετε πολύ λίγο από την πραγματικότητα  της θέσης αυτής  … να ξέρετε πως είναι μια δύσκολη θέση και πως πρέπει να είστε πάρα πολύ αυστηρή … θα σας δοκιμάσουμε πρώτα όμως …. Αυτό θα είναι το γραφείο σας , και θα σας στείλουμε κάποιον για δοκιμή … προσπαθούμε να τον διώξουμε , αλλά έχει μέσον τον πρόεδρο της εταιρίας … όμως τώρα που λείπει πρόεδρος  σε επαγγελματικό ταξίδι  είναι μια καλή ευκαιρία ή να τον συμμορφώσετε  ή να τον κάνετε με τον τρόπο σας να παραιτηθεί βρίσκοντας ένα δυνατό κίνητρο εναντίον του …  καθίστε στο γραφείο σας  και περιμένετε να τον φωνάξουμε …  καλή σας συνέχεια …
_ γεια σας  … με καλέσατε στο γραφείο σας ….
_ γεια σας … είστε ο κύριος ιωάννης  ιωάννου ? … ( χμμμμ … καλοντυμένος  και με βλέμμα … πω πω βλέμμα … κάτια στο καθήκον ) ….
_ γειά σας και εσάς … ας μην μιλάμε στην καθαρεύουσα … ας μιλάμε στην δημοτική ειδικά με το ονοματεπώνυμο μου … είμαι ο γιάννης αγιάννης  …
_ μάαλιστα … κοιτάζω την καταχώρηση του βιογραφικού στον υπολογιστή  και διαπιστώνω πως έχετε πολλές σελίδες …
_ μυθιστόρημα ζωής που λένε δηλαδή κυρία , κυρία ή δεσποινίς ? …
_κάτια μανουσάκη λέγομαι και είμαι η καινούργια προσωπάρχης … δεσποινίς ακόμα …
_ μάλιστα …. Μπορώ να καθίσω ?
_ καθίστε … όχι εκεί ! … εκεί …
_ όχι εκεί αλλά εκεί ? … και τι διαφορά έχει το εκεί με το εκεί ? … αλλά γιατί με καλέσατε ?
_ για να γνωριστούμε καλύτερα … κακό είναι ?
_ απεναντίας θα έλεγα έτσι όπως κάθεστε απέναντι μου … αλλά ραντεβού εδώ μέσα ? … και διαλέξατε εμένα ? … μπά , πως έτσι ? …
_ δεν καταλάβατε καλά κύριε ιωάννη ή στην δημοτική γιάννη … θέλω να γνωρίσω τα μέλη της εταιρίας … αεράτο σας βλέπω πάντως  και πολύ καλοντυμένο … έτσι κάνετε πάντα ? .. στο θέμα μας … αυστηρά !
_ μάαλιστα …  είπα και εγώ πως μια τόσο όμορφη κοπέλα μου προτείνει ραντεβού στα τυφλά … κάτια είπαμε σε λένε ε ?
_ ναι κάτια είπαμε … και κομμένος ο ενικός  !… είμαι η προσωπάρχης !…
_  μάαλιστα … πολύ σας πάει αυτό το ταγεράκι  … σας δίνει άλλο αέρα …. Και τα γυαλάκια σας πάνε πολύ έτσι όπως με κοιτάζετε , αυστηρά εννοώ …
_ ευχαριστώ πολύ … όλα τα προσέχετε βλέπω … στο θέμα μας πάλι !… αυστηρά !...
_ κόβει το μάτι μου στο ωραίο … έχω γούστο κάτια … συγνώμη , δεσποινίς κάτια ήθελα να πω …  αυστηρά είπαμε ….
_ χμμμμ , μάαλιστα … στο θέμα μας … διαβάζω στο βιογραφικό σας , πως έχετε εμπειρία , από υδραυλικά , ηλεκτρικά ,  υπολογιστές , μαγειρική , δίπλωμα πέμπτης κατηγορίας , πιλοτάρετε μικρό αεροπλάνο , οδηγός αρμάτων  , σαμαράς , χρυσοχόος , πιτσαδόρος , τυλιχτής , ελαιοχρωματιστής ,  κολωνομπίχτης  , … τι έκανε λέει ??? σαν δεν ντρέπεστε λίγο ! ..
_ να ντραπώ είπατε ? … μα τι λέτε τώρα ? εκπλήσσομαι μαζί σας … λίγες ειδικότητες  έχω ? και διαβάσατε σχεδόν τις μισές  … έχω άλλες τόσες ειδικότητες … αααα ! … για το κολωνομπίχτης λέτε … ναι , βάζω σε χωράφια κολωνάκια και τα μπήγω στο έδαφος … μετά περνάω το συρματόπλεγμα και έτοιμο το χωραφάκι … εξ ου και κολωνομπίχτης … όλα τα κάνω είπαμε … και που να με δεις να καταπιάνομαι με τα βάρδουλα και να τα σκίζω …
_ τι έκανε λέει ???? … σκίζεις και βάρδουλα ??? … ο χριστός και η παναγία ! … σαν δεν ντρέπεσαι λίγο ….
_ μα τι λέτε δεσποινίς κάτια ? ... που είναι το κακό ? … δούλεψα και σε βυρσοδεψίο … είμαι παντός καιρού και εργασίας σας λέω … αλλά παντού διέπρεψα ….
_ μάαλιστα … επίσης λέει το βιογραφικό σας , λέει , κόλλησε το ρημάδι ! …
_ να ρίξω μια ματιά στον υπολογιστή ? … ειδικότης  μου … έχω ρίξει κάτι γκομενάκια άλλο πράγμα στο ίντερνετ … συγνώμη , μου ξέφυγε δεσπινίς κάτια … σηκωθείτε λίγο να ρίξω μια ματιά … καθίστε εκεί … όχι εκεί ! .. εκεί … πάντως έχετε ωραία μάτια … και υπέροχα χέρια … συγνώμη , άθελα μου μου βγήκαν αυτά τα λόγια … δεν φταίω εγώ αλλά εσείς … αμάν !!! σβήστηκαν όλα από το υπολογιστή !!! … τι μου κάνατε  , τι μου κάνατε με αυτό το βλέμμα σας …
_ τι έκανε λέει ????? … σβήστηκαν όλα ? … για να δώ ? …πω πω … καταστροφή είσαι ! … τι θα πώς τους ανωτέρους μου ? …. ακόμα δεν πρόλαβα να πιάσω αυτή την θέση και θα με διώξουν … δεν το πιστεύω αυτό μαζί σου ! … θα λιποθυμήσω …. γιατί θεέ μου σε μένα ?
_ ήταν γραφτό … αλλά δεν θέλω να μου στεναχωριέσαι … έτσι είναι η ζωή … έχει όμως τις ομορφιές της σαν την δική σου κάτια … είμαι ψύχραιμος πάντως ακόμα … αλλά όλα μπορούν να αλλάξουν με ένα ναι σου …
_ μα τι λες γιάννη αγιάννη στην δημοτική ??? … έκανα τόσο κόπο να κερδίσω αυτή την θέση και με μια κίνηση σου τα διέγραψες όλα ! … δεν ξέρω τι να κάνω θεέ μου …. γιατί σε μένα σήμερα ? … και σε συμπάθησα αλλά …. θα βάλω τα κλάμματα …
_ ηρέμησε κάτια … όλα θα αλλάξουν … ξέρω πως με έχουν βάλει στόχο να φύγω από εδώ μέσα , αλλά θα φύγουμε μαζί ή θα μείνουμε μαζί … θέλεις την θέση πολύ ?
_ ναι κύριε γιάννη ... κάντε κάτι και ότι θέλετε … δεν θα σας διώξω σας το υπόσχομαι , αλλά κάντε κάτι …
_ τι θα έλεγες κάτια για ένα ποτό το βράδυ ? … μια μαργαρίτα ας πούμε κάπου παραλιακά ? … θέλω να μιλήσουμε εκτός εταιρίας … μου αρέσει ο αέρας σου σαν γυναίκα … τα δύσκολα μου αρέσουν και όχι τα εύκολα … μου υπόσχεσαι ένα ποτό ? … κάτια  πες μόνο ένα ναι …
_ ναι κύριε γάννη αγιάννη … κάντε κάτι επιτέλους … ότι θέλετε αρκεί να αποκαταστήσετε το σύστημα του υπολογιστή  … την θέλω τόσο πολύ αυτή την θέση … θα τα έδινα όλα για την εταιρία να πάει ακόμα πιο μπροστά , αλλά … τι μου κάνατε κύριε γιάννη … κάντε κάτι σας παρακαλώ ….
_ έτοιμος ο υπολογιστής … απλά άλλαξα σελίδα από το πρόγραμμα και δεν έβλεπες τίποτα  …  κάτια έπαιξα μαζί σου και ρισκάρισα … όχι πως θα με διώχνατε όπως σας είπαν οι άλλοι εδώ μέσα να κάνετε , γιατί έχω μέσον τον πρόεδρο … μπορώ να σας πετάξω όλους εκτός απο εμένα …. είμαι σίγουρος πως θα κερδίσεις την  θέση … το τηλέφωνο μου θα το βρείς εύκολα στο βιογραφικό μου … τα λέμε … έλα κάτια , συγνώμη που σε έκανα να αισθανθείς έτσι , αλλά ….
_ κύριε πρόεδρε, σας περιμένουν στο συμβούλιο  σε δέκα λεπτά … μην αργήσετε κύριε πρόεδρε …….. τα σέβη μου κύριε πρόεδρε ……………………………………
_  δεν το πιστεύω αυτό … είστε ο πρόεδρος της εταιρίας ? …. Θα ξαναλιποθυμήσω  ! … κύριε πρόεδρε θέλω να ξέρετε πως δεν θα σας έδιωχνα σαν γιάννη αγιάννη γιατί  , θέλω να πω δηλαδή πως ο τρόπος σας , ο αέρας σας  , η σιγουριά μέσα από το βλέμμα σας και ….. δεν ξέρω τι να πω … τα έχω χαμένα … έτσι κάνετε πάντα ?
_ μάλιστα δεσποινίς κάτια μανουσάκη …  πάντα περνάω εξετάσεις τα στελέχη της εταιρίας μου , αλλά η δική σας εξέταση ήταν η πιο όμορφη από όλες … κάτια  κλείσε την πόρτα …. μόλις κέρδισες την θέση αυτή … κάθισε … τρέμεις ? … και εγώ … αλλά θα το ξεπεράσουμε μαζί  … μου αρέσει το άρωμα σου … μου αρέσεις ολόκληρη όπως τρέμεις δίπλα μου …. μου αρέσεις  πολύ κάτια …  κλείσε τα μάτια και αφέσου .... κάπως έτσι ξεκινάει το όνειρο … κάτι σαν καλοκαιρινό όνειρο …. μάτια μου …. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου