... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

αμαζόνα και ιππότης ...

_ εσύ τι θέλεις στον βράχο μου ιππότη ? ποιος σε έβαλε εκεί πάνω ?
_  είμαι φρουρός αμαζόνα μου …. έχω τον σκοπό μου … πρέπει να προστατεύω  όσους  με πλησιάζουν ….
_ χμμμμ … είσαι ψηλός και λιγερόκορμος …  όμως ο βράχος μου ανήκει ιππότη … φύγε !
_ δεν γίνεται αμαζόνα  , ξέχασε το … πρέπει να κάνω το καθήκον πάνω από όλα … όλα ή τίποτα … αυτός  είναι ο σκοπός μου …. Ξέχασε το σου λέω  …
_ φύγε από τον βράχο μου , ακούς ??? … με λίγες κινήσεις μου θα σε διαλύσω  !
_ παιχνίδια θέλεις αμαζόνα ? … δοκίμασε με … σε περιμένω …
_ δεν με ξέρεις καλά ιππότη …. είμαι βασίλισσα … κυριαρχώ παντού … με ένα χτύπημα μου θα σε κάνω κομμάτια ! … επιμένεις  όμως … ετοιμάσου ! …..
η αμαζόνα  πήρε φόρα … τον χτύπησε … αλλά αυτός ακλόνητος …  αμύνθηκε απέναντι της …. ξαναπήρε φόρα με περισσότερη δύναμη , αλλά αυτός ακλόνητος … εκεί … απολάμβανε τα χτυπήματα της … η αμαζόνα δεν περίμενε πως είχε τόση δύναμη να αντιστέκεται  αλλά δεν το έβαζε κάτω …. πείσμωσε ….  αυτή ή εκείνος σε αυτή τη μάχη … ο βράχος έπρεπε να ξαναγίνει δικός της  ….  σταμάτησε για λίγο , κοντοστάθηκε και του είπε ….
_ πιστεύεις πως θα χάσω ιππότη ? … είσαι πολύ γελασμένος … δεν με έχεις μάθει καλά …
_ μια μέρα θα με κερδίσεις και θα με διαλύσεις αμαζόνα μου , αλλά προς το παρόν σε απολαμβάνω …. Συνέχισε να με χτυπάς …. με δροσίζεις με τα χτυπήματα σου … αντέχω σου είπα …. τι λες ? προκάλεσε με … έχω και εγώ τις αξίες μου σαν ιππότης …. σέβομαι την δύναμη σου αλλά δεν θα υποκύψω …. συμβιβάσου μαζί μου … μαζί  θα είμαστε …. μόνοι μας είμαστε …. θα έχεις εσύ εμένα και εγώ εσένα … τι λες ? μοιραζόμαστε τον βράχο ?
_ ε  τώρα θύμωσα πολύ !!! … άκου να μοιραστώ μαζί σου το βράχο !!!! …ετοιμάσου για το τελικό χτύπημα …. Περίμενε και θα δεις τι θα πάθεις !!!! θα σε κάνω κομμάτια !!!!
Η αμαζόνα απομακρύνθηκε με οργή  και  ξαναγύρισε τρέχοντας με μεγαλύτερη φόρα και δύναμη  …. Θα τον διέλυε …. Τα έδωσε όλα με το χτύπημα της …. αυτό ήταν … θα τον αποτελείωνε ….  όμως ο ιππότης ακλόνητος …. της  χαμογελούσε …. η αμαζόνα τα έχασε … δεν το περίμενε αυτό με τίποτα … είχε διαλύσει τα πάντα στο πέρασμα της σε κάθε μάχη της και αυτός ο ιππότης άντεχε τόσο πολύ ? …. τον κοίταξε ,  του χαμογέλασε υποκλίθηκε σαν πολεμιστής απέναντί του και του είπε ….
_ πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό ιππότη …. αξίζει να μείνεις στον βράχο μου … πάλεψες γενναία  σε όλα τα χτυπήματα μου και δεν υπέκυψες …. Αλήθεια πως σε λένε ιππότη ?
_ φάρο με λένε μάτια μου … θα σε προσέχω όμως … θα σε φωτίζω τα βράδια … μαζί σου θα είμαι για πάντα … μια μέρα ξέρω πως θα μου συμβεί το μοιραίο , αλλά ως τότε να ξέρεις πως θα σε λατρεύω … να ξέρεις πως θα σε φωτίζω , θα βλέπω τα χρώματα σου , θα μιλάμε , και θα ζούμε μαζί πλέον … αν δεν ήσουν εσύ ίσως να μην υπήρχα … σε εσένα τα οφείλω όλα … αλήθεια αμαζόνα μου , πως σε λένε ?
_ θάλασσα είναι το όνομα μου ιππότη μου ….  υποσχέσου μου μόνο πως θα με προσέχεις τα βράδια … και εγώ θα σε προσέχω , αλλά μερικές  να ξέρεις αν θυμώνω πολύ και ξεσπάω πάνω σου να ξέρεις πως μόνο εσύ θα μου δίνεις την δύναμη να με κάνεις να ηρεμώ … μ’αγαπάς ? …. εγώ σε λατρεύω ιππότη μου ….
_ ναι θάλασσα μου …. σε αγάπησα από την πρώτη στιγμή που με έφεραν στο βράχο σου … δώσε μου το φιλί σου …
η  θάλασσα κούρνιασε γλυκά στον βράχο με τα πιο γλυκά της απαλά κύματα , ο βράχος ένοιωσε την δροσιά της και ο φάρος γεύτηκε την αλμύρα της … φάρος και θάλασσα …. Και έχουν να λένε τόσα πολλά μαζί …. έρωτας ? … καλή συνέχεια αναγνώστη ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου