... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

εκείνος και εκείνος ...



_ έλα ρε μεγάλε … τι σου συνέβη και είσαι με ένα μπουκάλι και πίνεις ασύστολα ?  … τι σε έπιασε ? … αν δεν σε άκουγα έτσι λιώμα από το τηλέφωνο δεν θα ερχόμουν …
_ με χώρισε η μαίρη … τα σκάτωσε , τα σκατώσαμε , μας σκάτωσαν δεν ξέρω τι να πω … θα πιείς από το ίδιο ποτό ? μπορεί να είμαι χάλια απόψε , αλλά θέλω να πιώ και να τα σπάσω όλα !!!! … βαλε μόνος σου … είμαι διαλυμένος ….
_ σε παραδέχομαι …  είσαι δυνατός … στο πιώμα ενοώ … το δεύτερο μπουκάλι είναι που κατεβάζεις ? …
_ δύο και κάτι …. Το πρώτο μπουκάλι το έσπασα στην βεράντα … τα έσπασα όλα απόψε …
_ καλά έκανες … σπάσε και τα υπόλοιπα … εκτονώσου … που έχεις παγάκια ? το δικό μου ποτό το θέλω με λίγο διαύγεια μέσα …. Θα μου φέρεις ? … άστο μεγάλε …. Ούτε τα πόδια σου δεν μπορείς να σύρεις … αλλά για πες ρε μεγάλε , που χαλάστηκες με την μαίρη ?
_ οι πουστιές της φίλε μου … της τα έδωσα όλα και έμεινα στον άσσο …. με είχε δεδομένο , με θεώρησε σαν τους άλλους  , αλλά δεν τα σηκώνω αυτά … την συγχώρεσα μια φορά , αλλά δεύτερη δεν έχει …. πουτάνες οι γυναίκες φίλε μου …. έτσι και καταλάβουν πως τους έχεις αδυναμία θα σε καβαλήσουν …. Και εγώ δεν τα σηκώνω αυτά …. πουτάνα αυτή μια φορά ? … δέκα εγώ … της τα έχωσα και την έστειλα στο διάολο … πίνω ρε μεγάλε γιατί ήθελα να φανώ πιο μάγκας …. Θα ήθελα να της χάριζα δύο μεγάλες αλήθειες ψυχής  αλλά δεν πρόλαβα γαμώτο …. που πήγε το μπουκάλι ? το ποτήρι είναι άδειο … θέλω να γίνω λιώμα … θα την σκίσω την πουτάνα !!! ….
_ ηρέμησε μεγάλε …. Τι δεν πρόλαβες να της πείς από αλήθειες ? …. Αλλά μεγάλε είσαι λιώμα στο πιώμα … μπουκάλι θέλεις ? … πάρτο  και πιές το όλο …. δικό σου το στομάχι και οι αντοχές … αλλά να χαλάσεις το στομάχι σου για μια πουτάνα όπως λες αξίζει ? … σε ακούω …
_ οι αλήθειες είναι πως θα της χάριζα δυο χαστούκια που θα έβλεπε τον κόσμο ανάποδα , αλλά είναι τυχερή που δεν την είχα στα χέρια μου και με πήρε τηλέφωνο … θα την έκανα γυναίκα εκατό τοις εκατό από τα χαστούκια …. αλλά που να με καταλάβεις …  όμως φίλε δεν ίδιες όλες οι καρδιές …  εσύ ξεπέρασες  το πρόβλημα αλλά εγώ ζω το πρόβλημα … δύσκολα θα το ξεπεράσω  … δεν μου λες ρε μεγάλε , είμαι πολύ μαλάκας ε ?  …. πες την αλήθεια … σε ακούω … λιώμα είμαι …
_ μαλάκας δεν είσαι , αλλά έχεις πιο πολύ χάρισμα … είσαι πολύ μαλάκας  που της έδωσες το  δικαίωμα της δεύτερης ευκαιρία και ξανάχασες …  αλλά αν ήμουν δικαστής θα σου έδινα ελαφρυντικά …. το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού , αλλά το τρίς ουκ ανδρός …. το πρόλαβες και παραμένεις άντρας …  παρασύρθηκε η καρδιά  σου και έκανε όλο λάθη …. η άτιμη δεν διορθώνεται  με την πρώτη , αλλά αν την κουμαντάρεις με την δεύτερη είσαι καλός τιμονιέρης  και τα κατάφερες …. ρε μεγάλε γιατί σκάς ? σκάστην πριν σε σκάσει … διώξτην πριν σε ξαναδιώξει … οι γυναίκες είναι πουτάνες όπως είπες  , και αυτό που τους αξίζει είναι η ίδια τους πουτανιά …. μπούμεραγκ είναι όλα … και μην ξεχνάς κάτι … γυναίκα που αγάπησες θα σε φτύσει , αλλά γυναίκα που  έφτυσες μέσα από τα δίκια σου θα σε αγαπήσει … όμορφες είναι όμως ε ? …. έλα , πάμε για το τελευταίο ποτηράκι …  πίνω στην μαγκιά του φίλου μου που απέδειξε πως πονάει η καρδιά του , αλλά είχε το σθένος  να διώξει από πάνω του το δηλητήριο …. έρωτας είναι φίλε μου , αλλά ο έρωτας με έρωτα περνάει ….  στην υγειά της επόμενης …. και επόμενες υπάρχουν πάααααρα πολλές …. στην υγειά σου φίλε μου ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου