... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

commandos ....

_ Καλησπέρα γιάννη …
_ καλησπέρα γιατρέ μου γυναικάκια …
_ ρε άσε τις βλακείες και έλα να μου φτιάξεις τον υπολογιστή στο ιατρείο και δεν μπορώ να κάνω χωρίς αυτόν … έχασα τα αρχεία με το ιστορικό από τις πελάτισσες …φρόντισε να αποκαταστήσεις την ζημιά μην γίνω ρεζίλι λέγοντας άλλα αντί άλλων στις εξετάσεις τους … και που είσαι , βάλε μου και το commandos το παιχνίδι … και γαμώ το παιχνίδι λέμε … σε περιμένω σπαζοκουμπάκια … χαχαχα ……………………………..
_ πόση ώρα θα σου πάρει γιάννη για να αποκαταστήσεις το πρόβλημα ? … προπαντός το commandos μην ξεχάσεις … και γαμώ το παιχνίδι λέμε …
_ σε τρείς ώρες θα σε ξανακάνω γιατρό φήμης … φτού !!!! … χύθηκε ο καφές στο πουκάμισο μου ! …
_ βάλε μια δικιά μου μπλούζα και δώστο μου να το καθαρίσουν …. πάω για χειρουργείο και σε κάνα δίωρο θα γυρίσω με το πουκάμισο σου λαμπίκο … το commandos μην ξεχάσεις ε ? … και γαμώ το παιχνίδι λέμε …
_ λύσσαξες με το commandos το παιχνίδι … και γαμώ το παιχνίδι όντως … μου πάει η μπλούζα βρε παλαβέ ? … μοιάζω για γιατρός ε ? … και γαμώ τους γιατρούς λέμε … χαχαχα..
_ φεύγω και αν με ζητήσουν πες πως είμαι χειρουργείο … το commandos μην ξεχάσεις ε ? και γαμώ το παιχνίδι λέμε …
 
( μια χαρά φορτώνουν τα προγράμματα στον υπολογιστή … ωραία η γυναικολογική πολυθρόνα … και τι δεν θα έχει δει ο φίλος μου …. αλλά τα βαρέθηκε … εγώ όμως ? … ας είχα το λενάκι και θα σου έλεγα τι εξέταση θα της έκανα … αλλά πως και δεν το σκέφτηκα ? την άλλη φορά θα της κάνω έκπληξη …. ρε πως μπαίνει ο τύπος μέσα στο ιατρείο και δεν χτυπάει την πόρτα ? … είναι και δίμετρο γομάρι … τι χέρια φτυάρια είναι αυτά ? …. Τι θέλει ? …)

_ γιατρέ μου κάνε μια εξέταση στην γυναίκα μου γιατί έχει κάτι ποναλάκια από κάτω της και βιαζόμαστε … πετάμε σε 3 ώρες για γενεύη και δεν θέλω να αναβάλω το ταξίδι …
_ κύριε θέλω να σας πω πως εγώ δεν …..
_ κεριά και λιβάνια !!! … δεν προλαβαίνω σου λέω !!!… έτσι και χάσω την πτήση εξ αιτίας σου δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει , ακούς ?? … δεν με ξέρεις καλά εμένα … άντε που μου γίνατε όλοι του γιατροί του δημοσίου …. μερόπη έλα μέσα … θα σε εξετάσει ο γιατρός …
 
( αμάν !!! … είναι πάνω από ένα και ογδόντα η κυρία με το δεκάποντο τακούνι … χμμμμ … σχεδόν μανεκέν …. Τι κάνω τώρα όμως ? … ο δικός της θα με μαυρίσει στο ξύλο και δεν σηκώνει κουβέντα αν αρνηθώ … η μπλούζα του φίλου μου φταίει …)

_ κύριε θέλω να σας πω πως δεν μπορώ να την εξετάσω γιατί …
_ έτσι και μου ξαναφέρεις αντίρρηση θα τις φας και μάλιστα πολύ άσχημα !!! … μερόπη δικός σου ο γιατρός ... πες του που πονάς να τελειώνουμε … γιατρέ στο καθήκον με τα μούτρα , και μην ακούσω δεύτερη κουβέντα ! ….
 
( τα θέλει ο κώλος σου φιλαράκο … στην πολυθρόνα η κυρία τότε … θα τα δει όλα και αυτή και αυτός τώρα …)

_ μερόπη γδύσου … φιλαράκο κάνε πιο πέρα … το καθήκον πάνω από όλα …
 
( παναγία μου τι γυναίκα είναι αυτή ??? … τι ποδάρες είναι αυτές ??? … αρχίζω να τρέμω … ψυχραιμία , γιατί αν δεν είσαι ψύχραιμος θα σε κάνει μαύρο στο ξύλο ο δίμετρος …)

_ ξάπλωσε στην πολυθρόνα μερόπη … βάλε τα πόδια σου στα στηρίγματα … έεετσι … τι κοιτάς ρε ψηλέ ? … δεν κάνει να κοιτάς … πιάσε μια πετσέτα να της βάλω από πάνω και θα χωθώ από κάτω για να μην βλέπεις …. όχι αυτή την μικρή ! … την μεγάλη , αυτή … βιάζεσαι κιόλας … πιάσε και την λιπαντική ουσία … τι με κοιτάς ? … δίπλα μου είπες πως είναι ? … κόβει το μάτι σου βλέπω … αλλά τι έπαθες και άλλαξες χρώμα ? …
_ δεν τα μπορώ τα αίματα γιατρέ μου … με το που βλέπω τα εργαλεία κοντεύω να λιποθυμήσω … να πάω έξω ?
_ πλάκα κάνεις ? … εδώ θα μείνεις και θα κρατάς το χέρι της μερόπης να της απαλύνεις τον πόνο όσο θα την εξετάζω … δεν έχει μα και ξεμά ! … μου βιάζεσαι κιόλας τρομάρα σου … πονάς μερόπη εδώ ? … εκεί ? … λίγο πιο μέσα είπες ? αχάαα ! … μισό λεπτό να βάλω πιο πολύ ζελέ στα χέρια μου … θα χτυπήσω τον πόνο σε βάθος … ψηλέ να της κρατάς το χέρι είπαμε και να της δίνεις κουράγιο …. αν φοβάσαι να κοιτάς αλλού ….
_ αχ μήτσο μου …. αααααχχχχχ μήτσο μου τι μου κάνει ο γιατρός …. αχ μήτσο μου να ήξερες τι πόνος είναι αυτός …. πιο βαθειά γιατρέ μου … εκεί πονάω πιο πολύ …. ακόμα πιο βαθειά γιατρέ μου … εκεί γιατρέ μου … αααααχχχ μήτσο μου θα με στείλει ο γιατρός ….. μήτσο μου μήτσο μου να ήξερες πως νοιώθω …. μήτσο μου θα τρελλαθώ !!! .. μήτσο μου βλέπω αγίους και αγγελάκια … μήτσο μου είμαι στον παράδεισο …. γιατρέ μη σταματάς …..μμμμμμμμμμμμμ … χρυσοχέρη μου εσύ … ααααχχχ μήτσο μου τελειώωωωωνωωωω ….. εκεί γιατρέ μου , εκεί και πιο κάτω … όλα μαζί …. ναι , ναι , ναι , ναίαιαιαι ….αααααααααααααχχχχχχχχχχχ …. ξεψυχάωωωωωωω …
 
( ο μήτσος της δίνει κουράγιο αλλά είναι κατακίτρινος σαν το λεμόνι … εγώ έχω γίνει τούρκος αλλά τι να κάνω … αν δει ο μήτσος την κανονική εξέταση που θα της έκανα θα με έγδερνε …. αλλά το ευχαριστήθηκε η κυρία πάντως … ας βγω από την πετσέτα από κάτω της και ας είμαι σοβαρός … είμαι γιατρός … τέλος ….)

_ μερόπη είσαι εντάξει τώρα … χτυπήσαμε το κακό παντού από όλες τις πλευρές ….σε λίγο θα συνέλθεις και θα είσαι στην πραγματικότητα …. μήτσο όταν θα γυρίσετε από το ταξίδι θέλω να την ξαναδώ πως πάει … το καθήκον πάνω από όλα ...
_ γιατρέ μου τι να πω .. δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω … συγνώμη που ήμουν άγριος στην αρχή αλλά σου ζητάω μια ταπεινή συγνώμη … είσαι πολύ καλός γιατρός … σίγουρα η μερόπη θα σε επισκεφτεί μετά το ταξίδι … τι σου χρωστάω ?
_ τι να σου πάρω μήτσο ? … είπαμε , το καθήκον πάνω από όλα … δώσε ότι θέλεις … είδες τι ζόρικη είναι η επέμβαση … πήρες μια γεύση ….
_ πάρε τρακόσια ευρώ , και όταν θα ξανάρθει η μερόπη θα τα βρούμε … σε ευχαριστώ πάρα πολύ …. πάμε μερόπη μου … γιατρέ μου να ήξερες πόσο καλό μου έκανες … γιατρουδάρα μου εσύ …. μερόπη φύγαμε για αεροδρόμιο … ευχαρίστησε τον γιατρό …
 
 η μερόπη με φιλάει ευγενικά στο μάγουλο , με κοιτάζει στα μάτια και λένε πολλά τα λόγια μέσα από τις ματιές της …………… βρε μην ξεχάσω να βάλω το commandos στον υπολογιστή ! … και γαμώ το παιχνίδι λέμε …

 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου