... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

γαλαζούλα και τζέη ..... { αλήθειες } ...

_ τζέη είσαι μεγάλος αλήτης !!!
_ είμαι … αλλά μόνο για σένα γαλαζούλα μου ….
_ γιατί είσαι ο άνθρωπος που φέρνει μέσα μου τα πάνω κάτω ?
_ γιατί είσαι ο άνθρωπος  που μου έφερε τα πάνω κάτω …
_ εγώ ? μα πως … δεν έκανα τίποτα … εσύ τα έκανες όλα , ακούς ?
_ εγώ μάτια μου ? μα πως … δεν έκανα τίποτα … εσύ τα έκανες όλα , ακούς ?
_ μην απαντάς με τα ίδια μου τα λόγια … θέλω την αλήθεια σου και τα πραγματικά συναισθήματα σου …
_ δεν απαντάω με τα ίδια σου τα λόγια αλλά με τα πραγματικά συναισθήματα μου … είσαι ο καθρέπτης της σκέψης και της ψυχής μου … σε θέλω πολύ , και ακόμα πιο πολύ αλλά …. γαλαζούλα μου ?  …. εαυτέ μου πες κάτι …
_ είσαι πολύ , μα πολύ παραμυθάς τζέη ….. από μικρός υπήρξες παραμυθάς ε ? … είχες το χάρισμα ? … το διαπιστώνω  από τα λόγια σου αλήτη …
_ εγώ παραμυθάς γαλαζούλα ? … όοοοχι  … δεν υπήρξα ποτέ παραμυθάς παραμυθένια μου … εσύ μου χάρισες το παραμύθι του έρωτα και …. μ’αγαπάς  λιγάκι καθαρματάκι ?
_ τζέη είσαι , είσαι , είσαι μεγάλος ψεύτης , αλλά τα λές τόσο όμορφα αλήτη … και εγώ σε αγαπώ … αλλά φιλάκι δεν έχει από μένα γιατί είσαι , είσαι … πόσα φιλιά θα μου χάριζες ψευτράκο ?
_ ψευτράκος εγώ γαλαζούλα μου ? …. δίκιο έχεις όμως «εσύμου» …. αλλά να ξέρεις κάτι … πως όσα ψέματα πίστεψες πως σου είπα να ξέρεις πως ήταν αλήθειες … θέλεις ακόμα αληθινά ψέματα μου ? … σε λατρεύω , είσαι ο εαυτός μου , ο αλητάκος μου , το μωρό μου ….. απόδειξε μου το αντίθετο γαλαζούλα μου , θάλασσα μου ….
_ κυματάκι μου …  δεν ξέρω αν η θάλασσα σου είμαι εγώ , αλλά εσύ κατάφερες και υπήρξες τα κύματα  στη ζωή μου … ψεύτη τζέη … αληθινέ μου … αλήτη τζέη …. κυματάκι συναισθημάτων μου …




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου