... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Τσιουάουα ….



είμαι αραχτός στο παγκάκι και απολαμβάνω ήλιο και το αγαπημένο μου επιμορφωτικό περιοδικό playboy … έχει καταπληκτικά άρθρα λέμε …. δεν είναι μόνο οι εικόνες που σε ταξιδεύουν με τα τροπικά τοπία σε διάφορα μέρη , αλλά και η φωτογραφία … η φύση με τα δέντρα της σε συνδιασμό με το απερίγραπτο γυμνό της , τις μαγευτικές παραλίες , τα ηλιοβασιλέματα και πόσα άλλα έχω να περιγράψω … και εκεί που διαβάζω το άρθρο «ο οργασμός της αρμονίας της φύσης» , τσούπ έρχεται μια κυρία και κάθεται δίπλα μου … δεν δίνω σημασία γιατί είμαι απορροφημένος …. Την ηρεμία μου την διασπά η φωνή της κυρίας ..
_ έλα βρε αγάπη μου φάε το μπισκοτάκι σου και μου έχεις αδυνατίσει τζουτζουκάκι μου …
τι λέει πάλι αυτή ? … μόνη της μιλάει ? … γυρίζω προς αυτήν και τι να δώ … ένα σκυλάκι μπρελόκ στην αγκαλιά της … είναι ένα τσιουάουα … το κρατάει στην αγκαλιά της και προσπαθεί να το ταΐσει ένα μπισκότο σχεδόν σαν το μπόι του … ωραίο μπούστο η κυρία … καλή στο σώμα η κυρία … μαυρομαλλούσα η κυρία … κοντοκουρεμένο μαλλάκι άψογο … σκουλαρίκια τσιγγάνικα η κυρία … και γλυκό πρόσωπο η κυρία … ωραία σαρκώδη χείλη η κυρία … και άσπρο πουκάμισο που είναι έτοιμο να σπάσει το κουμπί από το στήθος της …. όχι πως δίνω σημασία στο γυναικείο ντύσιμο , αλλά πολύ της πάει το τζήν που φοράει … πεδιλάκι ασημί με 12 τρυπίτσες από κάθε πλευρά , και νυχάκια άψογα βαμμένα … μου αρέσει η κυρία … έχει νάζι και υφάκι η άτιμη και αυτό της δίνει άλλο αέρα … έμπαινε μεγάλε … από αυτή τη στιγμή είσαι ο μεγαλύτερος φιλόζωος … σιγά να μην φοβηθώ το ντόμπερμαν φακή και με κατασπαράξει …
_ άχου ένα όμορφο σκυλάκι … πω πω φατσούλα … να το κρατήσω λίγο ?
_ απαπα ! … μόνο εμένα θέλει το χρυσό μου …. δεν εμπιστεύεται κανένα … αν πάει κάποιος να το χαϊδέψει γίνεται θηρίο ανήμερο …. δαγκώνει άσχημα και κόβει σάρκες … αλλά το μωράκι μου δεν μου τρώει δυο μέρες και θα σκάσω κύριε …
( τι είπε τώρα ? … αυτό το υπόθετο δαγκώνει κιόλας ? … σιγά τον μολοσσό … άκου κόβει και σάρκες το μοβόρικο μπρελόκ … όχι και να κωλώσω κιόλας να το πιάσω … θα σου το κάνω άλογο τώρα )…
_ να το χαϊδέψω το θηριάκι ? … δεν κρατιέμαι … έλα στον μπαμπά αλήτη … έλα να σου κάνω γούτσου γούτσου …
με το που πλησιάζω το δάχτυλο μου κοντά του μου τραβάει μια δαγκωνιά και τα είδα όλα … με έγδαρε για τα καλά το ρημαδιασμένο … τρέχει και αίμα πολύ …. βρε τι μου έκανε το απολιφάδι σκύλου ! ….
_ είδατε τι σας έλεγα κύριε ? …. αττίλα γιατί το έκανες αυτό ? … είσαι κακός αττίλα ! …. κακέ απάνθρωπε αττίλα !!! …
_ ο χριστός και η παναγία ! …. με δάγκωσε το βαμπίρ ??? … αττίλα το λένε το κτήνος ? … όνομα και πράγμα το τέρας …. με ξέσκισε ο αττίλας σου … έχεις ένα χαρτομάντηλο ? … τρέχει το αίμα ποτάμι …. θα λιποθυμήσω από τον πόνο … κάνε κάτι ….
_ πω πω !!! … καλέ , σας ξέσκισε το δάχτυλο … αττίλα ζήτα συγνώμη από τον κύριο τώρα αμέσως !!! … πονάτε πολύ ? … πολύ πολύ κύριε ? … κακό που με βρήκε … τι μου έκανες αττίλα μου , τι μου έκανες …. κύριε δεν έχω λόγια να απολογηθώ και να σας ζητήσω συγνώμη … τι μπορώ να κάνω για να εξιλεωθώ ? … τι ταραχή είναι αυτή που πήρα μαζί σας ? …
( τώρα γίνομαι σοβαρός … δεν θέλω να αισθάνεται τόσο άσχημα η κυρία , γιατί αυτό το παραπονιάρικο , φοβισμένο και συνάμα νιαζιάρικο υφάκι της με τρελαίνει … συνδυάζει όσα ζητάω από μια γυναίκα … θα ρισκάρω μαζί της … δεν θέλω να την χάσω ) …
_ εγώ να δεις ταραχή που έχω πάθει μαζί σου … αυτά τα μάτια σου φταίνε … αυτά τα χείλη σου με αποπροσανατόλισαν και βρήκε την ευκαιρία να με κατασπαράξει ο αντίζηλος … δεν θέλω να χαθούμε … μου αρέσεις πολύ … τι θα έλεγες να βρεθούμε κάπου αύριο να τα πούμε ? … έλα , μη με πληγώσεις και εσύ με την σειρά σου … μπορεί ο αττίλας να με δάγκωσε , αλλά αυτό επεδίωκα κατά βάθος για να έχω ένα κίνητρο για να μιλήσουμε περισσότερο μεταξύ μας … μου αρέσεις πολύ …. να ξέρεις πως τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτή τη ζωή … κισμέτ … ας εκμεταλλευτούμε το γεγονός … ο αττίλας ήταν το σημάδι να γνωριστούμε και το απέδειξε αφήνοντάς ένα σημάδι πάνω στο δάχτυλο μου … θέλω και τα δικά σου σημάδια πάνω μου … τι λές ? … μην πεις πολλά … πες μόνο ναι …


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου