... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

γιάννης και άννα ...

_ εμπρός ?
_ έλα μάτια μου …
_ ποιος είναι παρακαλώ ? … …. έλα άννα …  το βρήκα ?
_ ναι εγώ είμαι γιάννη μου …. καλά είσαι  ? … πως περνάς ?
_ υπέροχα άννα … μια χαρά είμαι …
_ τι κάνει το καρχαριάκι μας  ?  το χρυσόψαρο μας …
_ αυτοκτόνησε άννα …. δεν ξέρω τι το έπιασε .. ήρθα ένα απόγευμα και είχε αφρίσει , δηλαδή ήταν ανάσκελα πάνω στο νερό ….
_ θέλεις να πείς πως …. μα γιατί , τι συνέβη ? … του άλλαζες το νερό κάθε 2 μέρες ?
_ τι λές βρε αννούλα ? … δεν μου το είχες πεί αυτό … που να το ξέρω ? εσύ το πρόσεχες …
_ θέλεις να πείς πως ? … δεν το πιστεύω ! …. πως μπόρεσες  … το χρυσοψαράκι μας ? .. σκότωσες το καρχαριάκι μας ?
_ δεν φταίω εγώ αλλά εσύ αννούλα … δεν μου το είχες πεί πως ήθελε τόσο περιποίηση … αλλά κατά τα άλλα όμως το σπίτι είναι στην θέση του …
_ τι ενοείς γιάννη ? … το χελωνάκι τι κάνει ? …
_ αυτοκτόνησε και αυτό , αλλά όλα υπό έλεγχο …. κράτησα το καβούκι του και το έκανα τασάκι … και δεν έχω σβήσει ούτε ένα τσιγάρο στο καύκαλο του … το προσέχω αννούλα …
_ είσαι πολύ γάιδαρος γιάννη !!!! … σκότωσες  αυτές τις ψυχούλες και με κοροϊδεύεις  και από πάνω ? … αγριάνθρωπε !!! … και εγώ που πίστευα πως …. βρέ γιατί το έκανες αυτό ??? …. με διέλυσες  με όσα μου είπες … ζουγκλάνθρωπε !!!! … είσαι απίστευτος …
_ κάτσε βρέ αννούλα …  καλά το γάιδαρος … άντε και το ζουγκλάνθρωπος  να το δεχτώ … όχι όμως και αγριάνθρωπος  …. αφού ξέρεις πως … αννούλα κλαίς ? … κλαίς μάτια μου ?... κλαίς μωρό μου ? …
_ ναι γάιδαρε , αγριάνθρωπε , ζουγκλάνθρωπε  , κλαίω …. Τι θέλεις βρε αλήτη ??? … ποιο το πρόβλημά σου ???
_  εσύ μάτια μου …. εσύ αννούλα μου … εσύ ερωτάκι μου …. μου λείπεις πολύ …. πές μου πως με αγαπάς και θα αναστήσω τα πάντα … και το χελωνάκι , και το καρχαριάκι μας … ακόμα και τον έρωτα  μας … μου λείπεις ρε κωλόπαιδο , το καταλαβαίνεις αυτό ? …πόσα ψέμματα πρέπει να σου πω για να σου τραβήξω την προσοχή , ε ??? …. Σε θέλω πιο πολύ από κάθε φορά …. έεελα … όλα είναι στην θέση τους και είναι μια χαρά εκτός από ένα …
_ λές αλήθεια αλήτη μου ? λές αλήθεια γιάννη μου ? … τότε τι δεν είναι στην θέση του ?
_ με είπες γιάννη  «σου»  ? … κωλόπαιδο …. Εσύ δεν είσαι στην θέση σου στο κρεβάτι μας … η μια μεριά είναι πάντα παγωμένη και είναι η δική μου μεριά πάντα …. Γιατί με αφήνεις να παγώνω ? …
_ σου λείπω πολύ ? πολύ πολύ ? …. Πόσο πολύ αλήτη μου ? …
Σσσσσσστττττ …. Σε περιμένω στην γωνίτσα μας …. σου υπόσχομαι το πιο όμορφο δείπνο … θα έρθεις ? …
_ με θέλεις ακόμα μωρό μου ? ….
_ πιο πολύ από ότι φαντάζεσαι εαυτέ μου …. και πιο πολύ , και ακόμα πιο πολύ μάτια μου ….  να σε περιμένω απόψε ? … έεεεεελα πές ναι σε παρακαλώ …
_ αγριάνθρωπε μου … γαϊδαράκο μου …. ζουγκλάνθρωπε μου … ονειράκι μου …. είμαι από τώρα δίπλα σου …
_ μμμμμμωρό μου ….



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου