... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

το αλφαβητάρι ....

_ έλα ρε μεγάλε …. Το πήρες απόφαση τελικά ? ..
_ φυσικά και το πήρα απόφαση …. μπορεί να αργώ λίγο μέχρι να πάρω τις αποφάσεις μου αλλά πάντα αποφασίζω …
_ Και τι αποφάσισες ?  
_ είπα μέσα μου πως όλα τελείωσαν μέσα απο καινούργιες αρχές …
_ μάλιστα …. και οι καινούργιες αρχές ποιες είναι ? … τραβάς μια μολυβιά στο παρελθόν ?
_ κακό είναι ? … τι ήθελες δηλαδή , να τραβήξω μια μολυβιά στο παρόν ? …  αλλά  θα ξαναγράψω το αλφαβητάριο  του έρωτα από την αρχή …. με έβαλα τιμωρία και θα το μάθω όσο μπορώ πιο σωστά … στο πρώτο αλφαβητάριο του έρωτα δεν τα κατάφερα , αλλά που θα πάει … κέρδισα το έπαθλο του μετεξεταστέου και με τιμά για να λέμε την αλήθεια …. εσύ το έμαθες το αλφαβητάρι του έρωτα ?
_ τι να πω ? εγώ ακόμα δεν ξεκίνησα να μάθω τα γράμματα του , αλλά που θα πάει , μια μέρα θα τα μάθω ….
_ στο εύχομαι ολόψυχα … προχώρα ….
_ όμως ζήλεψα κάτι από εσένα … μπορεί να θέλω να μάθω το αλφαβητάρι του έρωτα , όμως θέλω και εγώ να μείνω μετεξεταστέος …
_ μπα ? … πως και έτσι ? …. όλοι θέλουν να περάσουν την τάξη του έρωτα με την πρώτη … εσύ πως και επέλεξες να μείνεις  μετεξεταστέος από την αρχή ? …
_ απλό φίλε μου … γιατί μέσα από το αλφαβητάρι του έρωτα έμαθες πιο πολλά …. Τα λάθη που έκανες δεν τα επαναλάμβανες  αλλά τα εμπέδωσες …. έμαθες μέσα από αυτά  ... εγώ πόσα έχω να μάθω από αυτό το αλφαβητάρι άραγε ? 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου