... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

ιππότης και βασίλισσα ...


_ βασίλισσα μου χάσαμε την μάχη … είναι όλα μάταια .. οι εχθροί πλησιάζουν και καίνε τα πάντα στο πέρασμα τους … πάμε να φύγουμε από το κάστρο … μόνο εσύ και εγώ μείναμε ζωντανοί …
_ χάθηκαν όλα δηλαδή ιππότη ? 
 
_ χάθηκαν όλα βασίλισσα μου …  ο πόλεμος τελείωσε για μας και ξεκινάμε από την αρχή … φεύγουμε ...

_ και τώρα τι κάνουμε?… για πού οδεύουμε ? … που πάμε ιππότη μου ? 

_ για το νέο σου κάστρο βασίλισσα μου …. μπορεί  να χάσαμε την μάχη και τον πόλεμο , αλλά θα κατακτήσουμε τον κόσμο ξανά μαζί …

_ κόσμο ?... για ποιο κόσμο μιλάς ιππότη μου ?... δεν έχουμε τίποτα πλέον …. μόνο εσύ και εγώ μείναμε από τα αποκαϊδια του πολέμου …. 

_ βασίλισσα μου ανέβα στο άλογο μου … μόνο εσύ και εγώ θα ξαναφτιάξουμε  αυτόν τον αλλιώτικο κόσμο μας …. ανέβα σου λέω … σε λατρεύω …. 









2 σχόλια:

  1. Εχω πει για σένα τι πιστεύω. Είσαι ένας ιππότης διαχρονικός. Το πνεύμα είναι ιπποτικό. Το στυλ σου είναι ιπποτικό. Το γράψιμο και το χιούμορ σου ακόμη και το ακραίο σου είναι ιπποτικό. Το πρόβλημα είναι από ίππο πως πάμε ! Να σαι καλά φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα Χριστόφορε ... από μικρός υπήρξα ιππότης ... παιχνίδια δεν είχα ποτέ μου αλλά ένα κλαδί και μια μικρή κατσαρόλα στο κεφάλι με μεταμόρωναν σε ιππότη ... ξυπόλυτος ιππότης ήμουν και δεν είχα άλογο , όμως αυτό δεν με εμπόδισε ποτέ να ταξιδεύω με την φαντασία μου στις μάχες και να προσπαθώ να κατακτήσω ένα κάστρο και να το χαρίσω στην αγαπημένη μου ... παιδικές όμορφες φαντασίες ...

    σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ιππότη ... )

    ΑπάντησηΔιαγραφή