... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ο ψυχολόγος ....

_ γιάννη κάνε μου μια χάρη σε παρακαλώ … πήγαινε να μου ποτίσεις τα λουλούδια μου στο γραφείο γιατί έρχεται η μπέτυ από αγγλία , θα πάω να την υποδεχτώ και φεύγουμε κατ΄ευθείαν μετά για ισπανία … δεν προλαβαίνω να περάσω από το γραφείο για να τα ποτίσω …
_ τι λές βρε ψυχάκια ? … εμένα διάλεξες ? …. Αλλά έχε χάρη που δεν έχω να κάνω τίποτα και είσαι και ψυχάρα ψυχάκιας … το απόγευμα θα πάω στο γραφείο σου …
_ βρε λύσσα που σε έχει πιάσει να με λές ψυχάκια … τέλος πάντων παλαβέ … ξέρεις που είναι το δεύτερο κλειδί του γραφείου , και σε ευχαριστώ γιάννη … τι να σου φέρω από την ισπανία ? ….
_ φέρε μου ένα ταύρο από γυαλοπωλείο … τίποτα μη μου φέρεις …. Μόνο μερικές κολώνιες , μερικά πουκάμισα , και μια ζώνη … δεν ζητάω και τίποτα ε ?
_ χαχαχα … μια ζωή παλαβός είσαι γιάννη … θα τα πούμε σε μία εβδομάδα …………..
έχει πάντως γραφειάκλα ο ψυχάκιας … πολύ μοντέρνο γραφείο και με πολύ γούστο … ας ποτίσω τα λουλούδια του και ας καπνίσω ένα τσιγάρο μετά στην πολυθρόνα του ….έεετσι …. Μετά το πότισμα η χαλάρωση … ας ανάψω τσιγάρο …ποιος χτυπάει την πόρτα ? …. Να ανοίξω ή να μην ανοίξω ? … μπα , επιμένει κιόλας ? λες να είναι ο διαχειριστής ? .. ας ανοίξω ……… αμάν !!!!! … τι γυναίκα είναι αυτή ? βρε αυτή μου ρίχνει μισό κεφάλι … μαυρομαλλούσα , ματάρες , χειλάρες , ποδάρες , και από ντύσιμο σκίζει με το συνολάκι της … τι χαμόγελο είναι αυτό ? …. με δυέλυσε λέμε … ρεμάλι μην κομπλάρεις …. Χαμογέλασε και εσύ το ίδιο …. μανούλι η lady ….
_ γειά σας και συγνώμη που έρχομαι στο γραφείο σας χωρίς ραντεβού , αλλά θα μπορούσα να σας μιλήσω λίγο ? μπορώ να περιμένω αν θέλετε … τελειώστε με τον πελάτη σας …
_ δεν έχω πελάτη ... θέλω να σας πω όμως πως …
_ σας καταλαβαίνω και μην λέτε τίποτα …. μπορείτε να με πάρετε ? … έχω χρόνο στην διάθεση μου … ελάτε , πείτε ναι …. έχω τρομερό πρόβλημα … η φίλη μου η έλενα μου έχει πεί τα καλύτερα λόγια για εσάς …. Με την πρώτη επίσκεψη μαζί σας τα είδε όλα … άλλαξε τελείως και ξεπέρασε το πρόβλημα της … θα ήθελα να με κάνετε να ξεπεράσω και εγώ το δικό μου …. Μου είπε επίσης πως είστε καταπληκτικός …
( βρε τι λέει πάλι αυτή ? … θα με παλαβώσει έτσι όπως μου τα λέει …. Αλλά κόματος η lady … θα με πέρασε για τον φίλο μου τον ψυχάκια … τι να κάνω τώρα ? και δεν μπορώ να της αρνηθώ … να πω όχι σε αυτά τα ματάκια ? …. Σε αυτά τα χειλάκια ? σε αυτό το μουτράκι ? … να το μελαγχολήσω άθελα μου ? … αποκλείεται … ω ρε μάνα μου μανάρι μου εσύ … θα το παίξω πως είμαι ο ψυχάκιας … ) …
_ περάστε παρακαλώ μέσα … θα σας πάρω …. δεν μπορώ να αρνηθώ αυτό που μου ζητάτε … πάνω από όλα το καθήκον … καθίστε παρακαλώ … όχι εκεί ! … εκεί … έτσι … θέλω να σας έχω απέναντι μου …. αλλά ας μιλάμε στον ενικό … ας ξεκινήσουμε από τα εύκολα … πως σε λένε ? … η έλενα είπες σε έστειλε ? … πολύ καλή κοπέλα … χαίρομαι που ξεπέρασε το πρόβλημα της … συγνώμη για το σπορ ντύσιμο μου αλλά ήρθα εκτάκτως και με πέτυχες στο τσάκ …. αλλά το καθήκον πάνω από όλα … σε ακούω …. μίλα ελεύθερα … βγάλτα όλα … ( έχω πάρει και ύφος ο άτιμος … πίστεψε πως είμαι ο ψυχάκιας …) …
_ όλα να τα βγάλω είπατε ? … έτσι πρέπει ? δεν το ήξερα αυτό ! …
_ ηρέμησε … εννοώ βγάλτα όλα από μέσα σου …. ( μετά θα βγάλω εγώ τα απ’εξω σου …. ω ρε μάνα μου σήμερα …. ταύρο με έχεις κάνει και μόνο που σε βλέπω ) …
_ ααα μάλιστα …. είπα και εγώ … με λένε λέτα ..αλλά δεν ξέρω από που να αρχίσω … να μιλάω ……… ο γάιδαρος ! … ο μουλαροκτόνος !!! το ρεμάλι !!!! … του τα έδωσα όλα και με παράτησε το κτήνος ….
_ α το κτήνος ! … έκανε τέτοιο πράγμα ο γάιδαρος ? … σε σένα ? … σίγουρα θέλει ψυχίατρο … πλήγωσε αυτά τα ματάκια ?... τι ματάκια , ματάρες … έκανε να κλάψει αυτό το υπέροχο μουτράκι ? …. γεύτηκε τα υπέροχα χείλη σου , το θεϊκό κορμί σου και σε παράτησε ?... σίγουρα θέλει ψυχίατρο … κάθισε στον καναπέ λέτα … βγάλε το σακάκι από το ταγιέρ σου …. ξάπλωσε να ηρεμήσεις … ξεκουμπώσου …
_ να ξεκουμπωθώ είπατε γιατρέ ??? … μα …
_ κάνε ότι σου λέω …. όταν λέω να ξεκουμπωθείς εννοώ να τα βγάλεις όλα …. είναι η μέθοδος της γύμνιας της ψυχής ….
_ όλα όλα ? …. Και αυτό θα μου κάνει καλό γιατρέ μου ? …. ετσι πρέπει δηλαδή ? μα …. καλά …. δεν έχω ξανακούσει τέτοια θεραπεία ….
( θα παλαβώσω …. άλλο εννοούσα και άλλο κατάλαβε …ενοούσα να τα βγάλει όλα απο μέσα της , αλλά ... αμαν !!! θα μου πεταχτούν τα μάτια έξω … τι κόματος είναι αυτός ???? … τι κορμάρα βλέπω θεέ μου ? … ρεμάλι συγκρατήσου !!!! … το καθήκον πάνω από όλα …. δεν γίνεται … κοντεύω να τρελλαθώ ) …
_ καλά είναι τώρα γιατρέ μου ? … τα έβγαλα όλα … τι να κάνω τώρα ?
( τρέμω ολόκληρος …. δεν γίνεται …. Βρες λύση γιάννη ! … κάνε κάτι ) ….
_ κλείσε τα μάτια και αφέσου …. άφησε το μυαλό σου να ταξιδέψει … έεεετσι …. σκέψου κάτι όμορφο …. ένα όμορφο τοπίο που θα σε κάνει να νοιώσεις όμορφα όπως ένα χάδι …. δώσε μου το χέρι σου … παίρνω ένα μέρος από το κάρμα σου … ( τούρκο με έκανες μάτια μου ... δεν πιστεύω αυτό που μου συμβαίνει … δεν ξέρω τι λέω ) …. είμαι πολύ κοντά σου … θέλω να διώξω την κακιά αύρα από παντούσου … θέλω την ανάσα σου … σε αγγίζω και η ρίγη σου είναι και δική μου … η ανάσα σου προσεγγίζει την δική μου ανάσα … τα χείλη σου είναι κοντά στα δικά μου και θέλουν να σου χαρίσουν αυτά που ζητάνε τα δικά σου …. μμμμμμμ …. σε αγγίζω παντού …. σου αρέσει … το ίδιο και μένα … θέλω να σου πω πως …
Το τηλέφωνο χτυπά και ακούγεται ο τηλεφωνητής ….{ ιατρείο ψυχολόγου παπαθεοδώρου αλέξανδρου … θα απουσιάζω από τις 12-3ου έως και τις 18-3ου …. παρακαλώ αφήστε το μήνυμα σας και θα επικοινωνήσω μα ζί σας το συντομότερο δυνατόν } …. έχω παγώσει …. Σήμερα έχει 13 ο μήνας …. η lady μένει άφωνη …. με κοιτάζει παραξενεμένη όπως την κρατάω στην αγκαλιά μου … περιμένω την αντίδραση της … κάηκα ….
_ είσαι ψεύτικος γιατρός ???… δεν το πιστεύω …. όμως με έκανες και πίστεψα όλα όσα μου είπες … είσαι μεγάλος παραμυθάς και δεν ξέρω τι να πω …. μη σταματάς όμως …. συνέχισε το ταξίδι αυτό που μου χάρισες απατεώνα μου … το θέλω μέχρι τέλους μαζί σου …. φίλα με …. μη σταματάς σου λέω … ακούς αλήτη μου ? ……….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου