... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

η μπέμπα ...


η μπέμπα ...

περναω απο μια βιτρινα και βλεπω μια μπεμπα ... επαθα την πλακα μου μαζι της … τι μωρο είναι αυτό ? …. θα τρελλαθω .... αλλά ειμαι ακομα ψυχραιμος …. δεν πτοουμαι … ειμαι αποφασισμενος για ολα … η κινηση ειναι δικη μου ... μπαινω στο κατάστημα αποφασισμένος ... ειναι απεναντι μου ακινητη … η ματια μου την καθηλωνει … ειναι ανημπορη να αντιδρασει ...την θαυμαζω ... λαμπει ολοκληρη … τι γραμμες ειναι αυτες θεε μου ? τι καμπυλες ειναι αυτες ? ... ολα ή τιποτα σκέπτομαι ... την πλησιαζω με απολυτη σιγουρια ... οι κινησεις μου ειναι αυθορμητες … παραμένει ακινητη και ανήμπορη να αντιδράσει σε κάθε μου κίνηση … εκμεταλλευομαι την ευκαιρια ... την χαϊδευω απαλα … δεν αντιστεκεται … της χαμογελαω ... είναι δικό μου το παιχνίδι πλέον ... θα με νοιωσει αυτη τη φορα … μπαινω μεσα της … αυτο ηταν … παραληρω στην κυριολεξια … χαϊδευω και μυρίζω το υπεροχο δερμα της … χανομαι ….
παραμιλαω … αυτο το αρωμα της με τρελαινει … μεθαω ... ζω το απολυτο … δεν αντιστεκεται …. εχει παραδοθει στα χερια μου πλεον … την κραταω γερα ... το τιμονι ειναι πλεον στα χερια μου ...ο ελεγχος ειναι δικος μου ... ζω τον ιλιγγο μαζι της ... θα υποφερει μαζι μου .... θα τα δωσει ολα για μενα ... μια φωνη με διακοπτει ..

_ τι θα γινει κυριε ? ακομα θα κοιτατε το αυτοκινητο ? … όμορφη η σειρά 7 της BMW ... ειδικά το δέρμα στα καθίσματα δίνουν άλλη αισθητική .... όμως πρεπει να κλεισουμε την έκθεση … θα σας δωσω ενα προσπεκτους να την μελετησετε και ....

χαμογελαω ... δεν θελω το προσπεκτους …. ατιμη μπεμπα ... με τρελανες και παλι ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου