... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

το γαλλιδάκι και η μαγειρική ...

_ έλα ρε ψυχάκια γιάννη …

_ έλα παλαβέ ευάγγελε …

_ μεγάλε σώσε με … θυμάσαι την γαλλιδούλα που σου έλεγα ? … ξέρεις , το μωρό από πέρσυ το καλοκαίρι …

_ μη μου πεις πως χωρίσατε ? … καλά θα σου έκανε ρεμάλι … το τυραννάς το κορίτσι … τύραννε ψυχάκια ….

_ βρε παλαβέ φάε την γλώσσα σου ! …. έρχεται απο την γαλλία να με επισκεφτεί … έλεγα να την φέρω σε σένα απόψε , να την γνωρίσεις και να γευματίσουμε όλοι μαζί …. να δείς τι μωρό κυκλοφορεί ο βαγγελάρας …

_ καλή ιδέα φίλε μου … δεν έχω δοκιμάσει γαλλιδούλα … θα περάσουμε υπέροχα …. μέσα είμαι … είσαι πραγματικός φίλος …. πάω να αλλάξω σεντόνια …

_ τι λες βρε θεοπάλαβε ? … που πήγε το βρώμικο μυαλό σου πάλι ? … βρε το κορίτσι είναι με αρχές , είναι νοικοκυρούλα και από μαγειρική σκίζει … κανένας δεν της την βγαίνει λέμε … είναι άπαιχτη … είπα να την φέρω να μας μαγειρέψει κάτι πρωτότυπο που το έχει τρέλα …. άσε που δεν συγκρίνει με τίποτα την γαλλική κουζίνα … την δική μας την κουζίνα την έχει σε δεύτερη κατηγορία …. λέει πως μας λείπει η φαντασία στην μαγειρική …. άσε που έχει ψύχωση με τις γεύσεις … γευσιγνώστης σκέτη …. ερωτεύεται τους μάγειρες με τα μυστικά τους στα φαγητά , αλλά έμαθα να την μαγειρεύω εγώ στο κρεβάτι …

_ σώπα ρε μεγάλε … ώστε έτσι σου είπε το γαλλιδάκι ? …. μας θεωρεί κατώτερους στην μαγειρική ε ? … τώρα θα δεις τι θα πάθει … σιγά που θα μου την βγει στην κουζίνα το μωρό … μεταμορφώνομαι σε μάγο στην μαγειρική … απόψε θα μαγειρέψω εγώ … θα σου την τρελάνω τη μικρή … θα πάθει την πλάκα της λέμε … άκου να πει πως η ελληνική κουζίνα μας έρχεται δεύτερη … από φαντασία σκίζουμε και θα την κάνω να πάθει την πλάκα της η γευσιγνώστης …..

_ άσε τις βλακείες άσχετε … ιδέα δεν έχεις από μαγειρική … μην ξεφτυλιστούμε κιόλας ….

_ βάζεις ένα στοίχημα βρε ψυχάκια ? …. απόψε είστε καλεσμένοι στο σπίτι μου και θα μαγειρέψω εγώ …. Θα της φτιάξω κουνέλι και θα γλύφει τα δάχτυλά της … άκου να πει το γαλλιδάκι πως η ελληνική κουζίνα είναι κατώτερη …

_ τι να σου πω βρε θεοπάλαβε … μέσα είμαι στο στοίχημα … 50 ευρουλάκια και χέρι με χέρι ε ? …. Θα τα πούμε το βράδυ … πάω να πάρω το μωρό από το αεροδρόμιο το απόγευμα και μετά σου ερχόμαστε ……………………………………………….
_ καλώς τους …. περάστε μέσα … πω πω μια κουκλίτσα !…. βρε άχρηστε τι σου βρήκε το γαλλιδάκι ? … είναι σκέτος αφρός και εσύ σκέτος κάφρος ….
_ το ελληνικό ταμπεραμέντο μου βρήκε βρε ψυχάκια … έχω τις χάρες μου … μονίκ την λένε … μονίκ , ο φίλος μου ο γιάννης …. πως λέμε ζαν πωλ μπελμοντό ? καμία σχέση … αλλά μας μαγείρεψε μια αλλιώτικη κουζίνα … λέει πως θα σε καταπλήξει … μίλα του λίγο … αφού ξέρεις λίγα ελληνικά ….
_ βανζέλ , το μεσιέ γκιαννίς ξέρει μαγκειρεύει ? … καλά καλά ? ….χιχιχιχιχι … εγκώ ντοκιμάσει κουνέλος του και τα πω γκνώμη μου …. αλλά γκαλλική κουζινά μανιφίκ μανιφίκ …. Χιχιχιχι …
_ βρε ευάγγελε δεν πείθεται το μονίκ …. στρώσε το τραπέζι μαζί της … οι σαλάτες είναι στον πάγκο της κουζίνας και πες της μονίκ πως τελειώνει το κουνέλος σε λίγο από φούρνο … άκου κουνέλος … χαχαχαχα… θα πάθει την πλάκα του το μονίκ μαζί μου με την μαγειρική μου … εγώ έχω φτιάξει για μένα λίγο μοσχαράκι γιατί δεν τρώω το κουνέλι …
……………………………..
_ γιάννη έχω πάθει πλάκα … αυτό το κουνέλι είναι το κάτι άλλο … η μονίκ το ξέσκισε και σου βάζει δέκα για τις μαγειρικές σου ικανότητες …. όλο μανιφίκ και μανιφίκ έλεγε … μου ζήτησε να της γράψεις την συνταγή για να το μαγειρέψει και αυτή όταν θα πάει πίσω στην γαλλία …. κουνέλι με ψιλοκομένα μανιτάρια και σάλτσα κόκκινη πρώτη φορά έφαγα , αλλά σε παραδέχομαι …. και σε είχα άσχετο από μαγειρική … πάρε τα 50 ευρώ από το στοίχημα ….
_ είδες ευάγγελε πως είμαι γάτος ? … όχι που θα μας την βγεί το γαλλιδάκι … αλλά δεν θα σου δώσω την συνταγή απόψε … θα στην πω από το τηλέφωνο αύριο ……………
…………………………………………………..
_ καλημέρα ρεμάλι γιάννη …. πες μου την συνταγή γιατί η μονίκ την θέλει οπωσδήποτε … είναι κατενθουσιασμένη μαζί σου με τις μαγειρικές σου ικανότητες ... και δεν σου φαινόταν πως έχεις ιδέα απο μαγειρική ...

_ καλημέρα άχρηστε ευάγγελε … μπορείς να της το μαγειρέψεις και εσύ το κουνέλι … πανεύκολο …. άκου την συνταγή … παίρνεις δυό κονσέρβες για τις γάτες , κατά προτίμηση frieskies με κουνέλι και μετά ψιλοκόβεις τα μανητ…..

_ θα σε πνίξω με τα ίδια μου τα χέρια αλήτη !!!!!! …. μας σερβίρισες κονσέρβα γάτας ??? … και τόφαγα κιόλας ? …. βρε θα σε σκοτώσω έτσι και σε πιάσω στα χέρια μου !!!

_ καλά να πάθεις ευάγγελε γιατί μου την βγήκες πως είμαι άσχετος από μαγειρική … αλλά το μονικάκι έπαθε την πλάκα του ε ? … πες στο μωρό σου να μην ξαναπεί κουβέντα για την ελληνική μαγειρική γιατί την επόμενη φορά δεν ξέρω και εγώ τι θα την σερβίρω … και που είσαι μεγάλε … όμορφο το μονικάκι πάντως ρεμάλι … αν μια μέρα διαπιστώσεις πως έφυγε από εσένα να ξέρεις πως θα έρθει σε μένα …. είμαι μαίτρ στην μαγειρική … τέλος ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου