... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

ο βοηθός του νεκροθάφτη ....


 _ εμπρός ? …. γραφείο κηδειών « σε βάθος» ?
_ μάλιστα …. ποιος καλός άνεμος σας έφερε στο βάθος μας ?  (μα τι λέω πάλι ??? ) συγνώμη .. εννοώ πως πήρατε το σωστό βάθος … το σωστό τηλέφωνο εννοώ !!! … σε τι μπορώ να σας φανώ χρήσιμος ? ….
_ έφυγε ο μήτσος μου ! … ο λεβέντης μου ! … το παλληκάρι μου ! …. Θα αυτοκτονήσω !!! … και ήταν μόνο 83 … πάνω στα νειάτα του ! …
_ έφυγε ο μήτσος είπατε ? … έφυγε αυτό το παλληκάρι ? … έφυγε ο λεβεντονιός ? .. αν είναι δυνατόν ! … μισό λεπτό σας παρακαλώ … κουβαλάω ένα φέρετρο και όπως καταλαβαίνετε … αφήστε με να το ακουμπήσω στο πλάι με τα άλλα φέρετρα …. αλήθεια , έφυγε πολύ ? μήπως δεν έφυγε αλλά έφαγε πολύ και νομίζετε πως έσκασε και πνέει προς τον χάρο ? ….
_ μα τι λέτε ? … είναι ακίνητος και αλλήθωρος … ο μήτσος πάει , ο μήτσος μου πέθανε … θα πεθάνω ! …. ελάτε ανθέων και χωραφά 17 και χτυπήστε το κουδούνι στον τρίτο όροφο …. είμαστε οροφοδιαμερίσματα … ελάτε γρήγορα σας παρακαλώ ! …. έγινα χήρα στα καλά καθούμενα !!!! … θα αυτοκτονήσω με τον τζουτζούκο μου ! … δεν την θέλω τη ζωή !!! .... πονάω ! ....
_ ηρεμήστε σας παρακαλώ … ψυχραιμία … και εγώ πονάω ... 22 φέρετρα έχω κουβαλήσει στο υπόγειο και πονάω ολόκληρος … με άφησε το αφεντικό μόνο μου και μου είπε να τα βγάλω πέρα μόνος μου …. είχε ραντεβού με το κατινάκι του και μου είπε πως αυτό το ραντεβού ήταν ζωή ή θάνατος …. μεταξύ μας είναι λίγο γκομενιάρης και την πληρώνω όλο εγώ … να σας δώσω να καταλάβετε πως σε 3 μέρες που είμαι εδώ έχω κουβαλήσει πάνω από 71 φέρετρα στο υπόγειο … αλλά πέθανε πολύ ο σταυραητός σας ? … ο γατούλης σας ήθελα να πω … ο άντρας σας εννοώ !!! … πονάτε πολύ ε ? … σας καταλαβαίνω απόλυτα … και εγώ πονάω …. αυτά τα φέρετρα δείχνουν ελαφριά , αλλά δύσκολο να τα κατεβάσω από την σκάλα στο υπόγειο … να με περιμένετε …. έρχομαι αμέσως … έεεερχομαι ………………..
_ γειά σας …. είμαι ο …. ο απεσταλμένος του κυρίου … όχι του θεού αλλά του κυρίου από το γραφείο μελετών … τελετών ήθελα να πω !!! ….( χριστέ μου τι γυναικάρα είναι αυτή ????? … αμφιβάλω αν έχει κλείσει τα 30 , αλλά τι γυναίκα είναι αυτή ? …. τι ματάρες είναι αυτές ? … από χειλάκια ? … από βυζούβιους ? … από μπουτάκια όμως ε ? … καλέ τι σκέπτομαι πάλι ???? … άθλιε αυτή πενθεί και εσύ κοιτάς τα κάλλη της …. είναι και γαμώ τις γυναίκες … με έφτιαξε λέμε … σοβαρέψου ρεμάλι !!!! … πάρε το λυπητερό σου ύφος ….)
_ θα πεθάνω ! … έφυγε εντελώς ξαφνικά ο ντελικανής μου … το αστέρι μου … ο πειρατής μου …. δεν την θέλω τη ζωή άλλο !!! … θα σκίσω τα ρούχα μου !!! θα ξεμαλλιαστώ !!!
( και εγώ θα ξεμυαλιστώ έτσι και σκίσει τα ρούχα της … τι ρούχα δηλαδή … ένα διάφανο ανύπαρκτο νυχτικό φοράει με ένα κορδονάκι βρακάκι , αλλά τι βρακάκι όμως … σκέτος θάνατος λέμε … αφού από πίσω που την κοιτάζω βρακάκι δεν βλέπω … αλλά είναι όμως και γαμώ τις γυναίκες … μάνα μου τα χειλάκια σου τα πάνω και τα κάτω να ρουφήξω και μετά ας πάει και το παλιάμπελο … )
_ μην κλαίτε γιατί θα βάλω τα κλάματα κυρία μου … είναι η πρώτη κηδεία που αναλαμβάνω και έχω τράκ …. τρέμω ολόκληρος … ( κορμάρα μου εσύ με το κωλοράντο σου ) … ελάτε στην αγκαλιά μου ξεσπάστε … κλάψτε .. θέλω να σας νοιώσω , να σας καταλάβω σε βάθος … όλα είναι ένα βάθος στο τέλος … εμβαθύνω τον πόνο σας και θα σας νοιώσω βαθειά … μην κοιτάτε το βάθος της ταφής αλλά το βάθος του πόνου … ( θα σε φυστικώσω στο τέλος εσένα … θα δεις το βάθος σε βάθος …)
_ πως με καταλαβαίνετε , μα πως με καταλαβαίνετε … αφήστε με να ακουμπήσω στην αγκαλιά σας και να ξεσπάσω … θέλω να κλάψω πάνω σας … έτσι …. θέλω να σας αγκαλιάζω και να ξεσπάω σε λυγμούς … έχω ανάγκη από μια αγκαλιά αυτή την στιγμή και μόνο εσείς μπορείτε να με νοιώσετε …. βάλτε το χέρι σας στην καρδιά μου και ακούστε τους παλμούς της … μην ντρέπεστε καλέ … δώστε μου το χέρι σας να το βάλω εγώ στην καρδιά μου … την ακούτε πως χτυπάει ? … αλλά και πιο κάτω … εκεί λίγο πιο κάτω από την κοιλιά μου … και πιο κάτω …. εκεί … ναι εκεί …. μη με αφήνετε μόνη … συνεχίστε , μη σταματάτε … πονάω σε βάθος … πιο μέσα … λίγο πιο βαθειά … νννννννννννννναι …. ναι … εκεί …..εκειειει … λιώνω ολόκληρη … κλαίω …. Τα χείλη μου τρέμουν … κάντε κάτι να σταματήσουν τους σπασμούς τους μέσα από τα δάκρυα …. νννναι …. έτσι φίλα με …. μη σταματάς … με πεθαίνεις …. συνέχισε αλήτη μου …. χάρισε μου τον εαυτό σου μέσα μου και νοιώσε με σε βάθος … έτσι … είναι ο παράδεισος ή η κόλαση που ζω μαζί σου ? … αν είναι έτσι η κόλαση στείλε τον άντρα μου στον παράδεισο , αλλά κόλασε με τις ακολασίες σου ….. ννννναι …. έτσι …. και οι δύο στον καναπέ , στο πάτωμα , παντού …. όλα σε βάθος …. γλυκό βάθος της ζωής μου … 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου