... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

άρμα Μ47 υπ'αριθμόν 85244.... { αληθινή ιστορία }...


τάγμα τεθωρακισμένων 98ΕΑΡΜΕΘ Μυτιλήνη … είναι τάγμα ανεπιθύμητων που βρέθηκα με κατά λάθος απόσπαση … δεν θα σας εξιστορήσω γιατί το αποκαλούσαν έτσι , αλλά πιθανόν όλα τα ρεμάλια εκεί τα κατέτασσαν και ίσως ήταν γραφτό μου .. … ήμουν και εγώ εκεί άθελα μου καλώς ή κακώς  …
άσκηση συντάγματος σε άσκηση στο βουνό «καμένο δάσος» στην μυτιλήνη …. τίποτε δεν έμενε όρθιο σε αυτό το δάσος γιατί όλα ήταν καμένα από τις ασκήσεις του στρατού …. Υπάρχει ένα άρμα Μ47 με αριθμό 85244 …. Πυροβολητής άρματος παυλίδης λάζαρος ( θεσσαλονικιός και μάγκας )…. Υπαρχηγός γιαννάκος χρήστος …. ( όρνιο) … γεμιστής , θανάσης από βόλο ( ο τσιπουράκιας ) … συνοδηγός κανένας … οδηγός άρματος ο γιάννης  ( ρεμάλι χανιώτης στον κόσμο του ) ….
Η άσκηση ξεκινάει με το άρμα είναι γεμάτο πυρομαχικά στην κοιλιά του …. Στα πρώτα 2 χλμ το άρμα έχει εμπλοκές … όμως προχωράει μα βγάζει καπνούς από τον κινητήρα στην πρώτη ανηφόρα …. η φωνή του ίλαρχου νομικού ιωάννη ακούγεται μέσα από το κράνος του οδηγού του άρματος …
_ γιάννη το άρμα βγάζει καπνούς από τις εξατμίσεις του … σκάει συνεχώς !!! .. πως το παρέλαβες από τον ουλαμό συντήρησης  και υπέγραψες για την καλή λειτουργία του ??? … 5 μέρες φυλακή !!!
_ η βρωμιά του στρατού ίλαρχε …. Δεν μου άλλαξαν μπουζί όπως έπρεπε , ξανάβαζαν παλιά μπουζί , αλλά τι να κάνω ? … αφού τα «τρώνε» και το ξέρεις πολύ καλά … αν δεν υπέγραφα θα με τσάκιζαν … όμως προχωράω ακάθεκτος …. όλα υπό έλεγχο ακόμα ίλαρχε … δεν θα σε ντροπιάσω , στο υπόσχομαι … ξέρω , έχω κερδίσει 20 μέρες φυλακής με τις αλήθειες μου , αλλά δεν μπορώ να σου λέω ψέματα ίλαρχε …
_ αντέχει το άρμα γιάννη ή θα τιναχτούμε όλοι στον αέρα μαλάκα ??? … σου μιλάω  ρεμάλι !!! ….σκάει το άρμα ρε κρητικέ , ακούς ???? …το βλέπω από τα κιάλια αλήτη !!!! είσαι γεμάτος πυρομαχικά ρε !!! …. Σβήσε την μηχανή γιάννη …. Σβήστην σε παρακαλώ … γιάννη θα σε σκίσω !!!! …γιάννη 100 μέρες φυλακή !!! .. τίποτα δεν θα μείνει όρθιο αν παρακούσεις εντολή !!! … με ακούς παλιομαλάκα χανιώτη ??? …. Τράβα την αυτόματη πυρόσβεση ! … όλοι θα τιναχτούμε στον αέρα με τις μαλακίες σου κωλοκρητικέ !!! …. γιάννη σταμάτα  , ακούς !!! …. Διαταγή !!!!! ….
_ ίλαρχε όλα ή τίποτα …. ίλαρχε εμπιστέψου με …. ίλαρχε οδηγώ μόνος μου … οι άλλοι την κοπάνισαν απο την καμπίνα  … ίλαρχε το άρμα έπιασε φωτιά …. Σταματάω …. όμως οι πυροσβεστήρες ανάγκης δεν λειτουργούν  από πριν και το ξέρατε …. είναι άδειοι … όλοι έφυγαν γαμώ το κέρατό μου !!!! … ίλαρχε η φωτιά καίει  το άρμα … καίγεται ο κινητήρας … ευπειθώς αναφέρω πως θα πεθάνουμε όλοι μας …. Τίποτα δεν θα μείνει όρθιο στο καμένο δάσος … δεν μιλάς ρε ίλαρχε τώρα ε ? ….. 20 μέρες τιμητική έτσι και τα καταφέρω , ακούς ???? …. Για σένα το κάνω ίλαρχε γιατί σε πάω και με πάς  …. Αλλά για μένα το κάνω γαμώτο ! … είμαι ξεροκέφαλος χανιώτης !!! … μεγάλε χάρηκα σου σε γνώρισα …. έχω μόνο ένα πυροσβεστήρα δίπλα μου … ρίχνω το άρμα στο νεροφάγωμα και πάω να σβήσω την φωτιά … δώσε φιλιά στην βούλα έτσι και αργήσω …
_ μαλάκα σε πάω …. Αλήτη κρητικέ θα σε γαμήσω  γιατί σε πάω και εγώ …. Απόδειξε πως μπορείς …. Τι κάνεις μαλάκα ??? ….σηκώνεις τις καυτές θυρίδες από τον κινητήρα ???? τρελλάθηκες κρητικέ ? … πρόσεχε αγόρι μου … έεετσι …. άει στο διάολο χανιώτη !!! … όλα πάνω σου …
όμως καμία απάντηση από τον χανιώτη … με ένα φορητό πυροσβεστήρα ρισκάρισε και οι φλόγες έσβησαν  , το άρμα δεν εξερράγη  … ο ξεροκέφαλος οδηγός  τα είχε καταφέρει …το άρμα δεν έκανε ούτε ένα βήμα κατεστραμμένο πλέον , αλλά όταν ήρθε ο διοικητής και ο ίλαρχος με το τζίπ τους κατέβηκαν , πλησίασαν τον οδηγό άρματος , και τον χαιρέτησαν στρατιωτικά …. λες ο λύκος και αν  γέρασε να αλλάξει τα ιδεώδη του ? …. για αυτό σας λέω … μην τα βάζετε με παλαβούς κρητικούς ….  η Ελλάδα έχει ανάγκη τους κρητικούς και όχι οι κρητικοί τους έλληνες ….




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου