... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

βάγγος και τούλα ..... { επεισόδιο 1 } ....

βάγγος και τούλα ..... { επεισόδιο 1 } ....
_  τούλα που είναι η πετσέτα στο μπάνιο ? 

_ άνοιξε το τρίτο συρτάρι από την ντουλάπα και θα δείς τις πετσέτες βάγγο μου … πάρε μία γιατί ξέχασα να βάλω στο μπάνιο …

_ τούλα ποια να πάρω ? 

_ πάρε όποια θέλεις βάγγο … μη με ενοχλείς … γράφω στον υπολογιστή … 

_ τούλα να πάρω την πετσέτα με τις ριγέ ρίγες ή την άλλη με τον γάτο τον σιλβέστρο ? 

_ που τις είδες αυτές πάλι βάγγο ? … αυτές είναι για την θάλασσα … 

_ στο τρίτο συρτάρι δεν είπες τούλα ? αλλά από πάνω ή από κάτω να μετρήσω τα συρτάρια ?

_ στο τρίτο από κάτω βάγγο ! …. Αμάν πιά … τίποτα δεν έχεις μάθεις σε αυτό το σπίτι … 

_ τούλα τις βρήκα τις πετσέτες …  ποια να πάρω ? 

_ πάρε όποια θές βάγγο αλλά μη με διακόπτεις … γράφω σου είπα … 

_ τούλα πάω για μπάνιο …. τούλα που έχεις βάλει τα σώβρακα γαμώ το κέρατο μου ? … δεν έχει κανένα στο συρτάρι  ….

_ δεν πρόλαβα σήμερα βάγγο μου με τις δουλειές … το βράδυ θα σου πλύνω ένα να το φορέσεις αύριο … μη με διακόπτεις γιατί είμαι στο καλύτερο σημείο που γράφω μου κόβεις τον οίστρο … 

_ τούλα έχει ζεστό νερό ? 

_ νν… ναι βάγγο μου … καυτό πρέπει να είναι …. Μη με διακόπτεις σε παρακαλώ … όλο με κόβεις ! … 

_ τούλα μπαίνω για μπάνιο …. Και έχω κάτι κέφια απόψε … μιλάμε θα μας ακούσει η γειτονιά … τούλα θέλω τρελίτσες απόψε …τούλα ετοιμάσου για τον τελευταίο ασπασμό !!!!! … το νερό είναι κόκαλο !!!! … 

_ πως είναι δυνατόν βάγγο μου ? αφού …. Θα χάλασε ο θερμοσίφωνας πάλι  … 

_ πλάκα κάνεις τούλα ? αφού πριν μια βδομάδα τον αλλάξαμε … έχει γούστο να τον αλλάξαμε άδικα …. Μου χάλασες την διάθεση για απόψε …

_ έλα βρε βάγγο μου … μην κάνεις έτσι … προσπάθησε να κάνεις με παγωμένο μπάνιο … άσε με να γράψω επιτέλους … 

_ τούλα δεν ξέρω , αλλά από τότε που βάλαμε αυτό το χαζοκούτι τον υπολογιστή έχουν αλλάξει πολλά πράγμτα … θα κάνω το μπάνιο με κρύο νερό και μετά θα το διασκεδάσουμε …. Θα δείς αλλιώτικες τρελίτσες !!!! …. Βάλε μου τουλάχιστον κάτι να φάω μετά …

_ βάγγο μου να παραγγείλουμε κάτι απ’εξω ? … είχα ένα πονοκέφαλο το πρωί άλλο πράγμα … 

_ να παραγγείλουμε τούλα … χορτάτη θα σε στείλω στο τέλος … ή ο υπολογιστής ή εγώ … παράγγειλε πίτσα να τελειώνουμε …
_ ναι βάγγο μου … σε μισό λεπτό θα πάρω τηλέφωνο … είμαι σε πολύ αγωνιώδες σημείο …. Αχ τι μου κάνεις βάγγο μου …. Στο καλύτερο με κόβεις ………………………………………… 

_ τούλα τι θα γίνει με το μαραφέτι σου ? ακόμα θα γράφεις ? δεν θα δούμε την τανία στην τηλεόραση ? … ακόμα να έρθουν οι πίτσες ρε γαμώτο ? … κάτσε να τους διαολοστείλω … πού είναι το τηλέφωνο τούλα ? που το έβαλες ? 

_ στο υπνοδωμάτιο είναι βάγγο μου … δεν το πρόσεξες όταν πήρες τις πετσέτες ? … αφού εκεί είναι η βάση του τηλεφώνου … δεν έχεις παρατηρητικότητα καθόλου ? … 

_ τι λές ρε τούλα ??? … μη μου πείς πως δεν πήρες τηλέφωνο για τις πίτσες …

_ αχ βάγγο μου ξεχάστηκα ! … βάγγο μου δεν θα επαναληφθεί αλλά απορροφήθηκα , και είμαι στο σημείο που η μαυρούλα θα δεί τον αγαπημένο της στο ποτάμι … έχω κολλήσει άσχημα … δεν ξέρω τι να γράψω …. 

_ τούλα θα σου χαρίσω οίστρο …. Για να ζήσεις τον ρόλο της μαυρούλας πρέπει να γίνεις μαύρη …. Απόψε θα γίνω ο αράπης σου ….

_ βάγγο τρελλάθηκες ? τι ενοείς ? …… τι κάνεις εκεί βάγγο ???? γυαλίζει το μάτι σου βάγγο μου ! ….. βάγγο άσε το σφυρί κάτω !!!! 

_ όχι τούλα … δεν τρελάθηκα ακόμα … ήρεμος είμαι ακόμα … κάνε πιο πέρα … μετά θα ζήσεις τον ρόλο της μαυρούλας ….. όμορφο μαραφέτι ο υπολογιστής ……….. ήταν όμορφο μαραφέτι ... δεν θα με τρελάνει το χαζοκούτι σου τούλα !!!! … φτιάχτηκα με τις σφυριές …. Εγώ την τούλα μου θέλω !!!! ετοιμάσου για τον ρόλο της μαυρούλας τούλα !!!! …. Θα σε κάνω μαύρη στο ξύλο !!!! …. Θα δείς ένα αλλιώτικο βάγγο απόψε !!!! κάνω υπομονή ένα μήνα αλλά ως εδώ τούλα !!!! 

_ τι έκανες εκεί βάγγο ???? έσπασες τον υπολογιστή με το μυθιστόρημα μου ???? … σε μισώ βάρβαρε !!! … φύγε από δίπλα μου και να μη σε ξαναδώ στα μάτια μου , ακούς ???? 

_ με έφτιαξες τώρα !!! …. Τώρα δεν θα μείνει τίποτα όρθιο !!!! ….. πάρε και αυτήν , πάρε και αυτήν , και εκείνη και θα σκίσω τώρα !!!! … μην κλαίς τούλα !!! … θα σε σαπίσω στο ξύλο γιατί σε λατρεύω !!!! θα στα σκίσω όλα τα ρούχα !!!! με εφτιαξες αλλιώτικα απόψε … δίδυμα θα σου κάνω !!!! … φίλα με τούλα !!! .. σε θέλω πιο πολύ από ποτέ απόψε …. 

_ μη βάγγο μου ! … όχι βάγγο μου … όχι άλλο ξύλο βάγγο μου !!! αχχχ βάγγο μου , πονάω πολύ  …. βάγγο μου σκίστα όλα !!! ναι βάγγο μου !!! χτύπα με κι’άλλο … το θέλω πολύ … ναι βάγγο μου , ναι …. Μόνο εσύ αξίζεις … αααααχχχχχχ βάγγο μου ….. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου