... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Ο πειρατής τα ρεμάλια του και ο θησαυρός …


_ ρεμάλια ώρα για δράση ! … εγγλέζικη γαλέρα μπροστά μας … ετοιμάστε τα κανόνια …. Οι θησαυροί της βασίλισσας θα γίνουν δικοί μας !!! … πρόσω ολοταχώς !!! … θα μυρίσουν το μπαρούτι μας και θα λεηλατήσουμε την βασίλισσα … μισό ναυτικό μίλι ακόμα και θα γίνουμε πλούσιοι !!! ….. σηκώστε την σημαία μας να τους τσακίσουμε το ηθικό !!! … λεβέντες μου , καμάρια μου … όλα για όλα … παλληκάρια μου … θα γίνουμε πλούσιοι και πάλι …. μυρίζομαι πολύ μπαρούτι …. ακονίστε τα σπαθιά σας …. η σημερινή μέρα θα είναι αλλιώτικη από τις άλλες …. έχω ένστικτο … έχω μύτη εγώ … καλά ε , είμαι και πολύ φτιαγμένος λέμε … η αδρεναλίνη μου είναι στα ύψη της …. πειρατάκλες μου …. λιοντάρια μου … ετοιμαστείτε να τους κατασπαράξουμε …
_ καπετάνιο μπαρούτι γιόκ … μόνο ρούμι στα βαρέλια ….
_ τι λες ρε αρουραίε ??? … δεν είπα να πάρετε όλο το μπαρούτι από το άλλο καράβι που κουρσέψαμε ???? … τι μου λες τώρα ? … έχει γούστο η μέρα να είναι αλλιώτικη από τις άλλες γαμώ το ένστικτό μου !!! …
_ καπετάνιο τότε πάνω στην τρέλα μας πήραμε μόνο το ρούμι … διψάγαμε πολύ και … συγνώμη καπετάνιο ... δεν θα το ξανακάνουμε …
_ τι είπες μωρή σαλαμάνδρα ??? …. με αφήσατε να στείλω το καράβι προς αυτούς και τώρα μου το λές ???? ….. θα σας σκοτώσω όλους !!!!! … με ρούμι θα τους πολεμήσουμε ????? ….. πίσω ολοταχώς !!!!! … την κοπανάμε !!!! … δεν θα μείνει από το καράβι μου ούτε σανίδα από τα κανόνια τους !!!! …. ροκανίδια θα μου το καταντήσουν !!! … ρεμάλια !!!! ….
_ καπετάνιο μας κανονιοβολούν …. την βάψαμε …. εμείς παίρνουμε τις βάρκες και φεύγουμε …. πιο κάτω είναι ένα νησί … εκεί θα μας βρεις …. καπετάνιο εσύ φεύγεις τελευταίος από το καράβι … έτσι κάνει ο καλός ο καπετάνιος … αυτό μας έμαθες να σου λέμε και περιμένουμε να το δούμε και αυτό … σε αγαπάμε καπετάνιο όμως ….
_ τι λες ρε γύπα από την ανδαλουσία ???? … και το καράβι ποιος θα το κουμαντάρει ??? … μόνος μου θα το κουμαντάρω ? … που πάτε ρεμάλια ???? … λαγοί γίνατε ??? … πάλι μόνος μου θα μείνω ? … γυρίστε πίσω όλοι πριν σας κρεμάσω στο κατάρτι !!!! …. ( ποιο κατάρτι ? … αφού μου το ρίξανε με τα κανόνια τους οι εγγλέζοι με την γαλέρα τους … λαμπόγυαλο μου το κάνανε το καράβι … πω πω μια τρυπάκλα στο κέντρο του καραβιού …. και γαμώ τις αβαρίες λέμε ) ….
κοίτα τα ρεμάλια !!!! … την κοπάνησαν και έμεινα μόνος στο πλοίο και βουλιάζει … πω πω … μπουρδέλο έγινε το καράβι μου από τους απανωτούς κανονιοβολισμούς τους …. κοίτα φωτιές που μου άναψαν .... στο καράβι εννοώ από τα κανόνια τους οι εγγλέζοι … βουλιάζει το αστέρι μου , ο θησαυρός μου το καράβι μου , και δεν έχω άλλη επιλογή … με κοιτάνε τα ρεμάλια και περιμένουν να βουλιάξει το πλοίο και εγώ να πέσω τελευταίος στην θάλασσα … στοιχηματίζουν κιόλας μεταξύ τους για μένα αν θα εγκαταλείψω το καράβι πιο γρήγορα ή όχι …. απέχω ένα μέτρο από την θάλασσα με το βούλιαγμα , παίρνω τον πούλο και φεύγω … βουτάω στην θάλασσα … ευτυχώς που ξέρω να κολυμπάω … αλλά και δυό μίλια κολύμπι ? θα μου φύγει ο τάκος μέχρι να φτάσω στο νησί … ψυχραιμία μεγάλε …. κολύμπα και να είσαι ατάραχος … κολυμπάω πολύ αργά αλλά δεν έχω άλλη επιλογή … α ρε ρεμάλια ... με πουλήσατε πάλι …


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου