... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

μια ζωή ακόμα μετά τον θάνατο ....



_ έλσα ο ισολογισμός στην εταιρία δεν μου αρέσει καθόλου … μόνο 17% κέρδη είχαμε ? … που πάμε τελικά εδώ μέσα ? …. Τι κάνετε επιτέλους όλοι εσείς ?...  τόσο άχρηστοι είσαστε ? …. Τι σας πληρώνω μπορείς να μου πεις ??? … από αύριο θα πέσουν κεφάλια ! … θα διώξουμε τον γιώργη και τον χρήστο … είναι άχρηστοι και κέρδισαν την ελευθερία τους … ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ !!!  σημείωσε το αυτό … έλσα πρέπει να μπει μια τάξη εδώ μέσα ! … είμαι καλός καλός , αλλά όχι και έτσι …. Τι με κοιτάς  ? ... αν δεν ήμουν εγώ εδώ μέσα να κρατάω το τιμόνι θα είχατε καταντήσει ζητιάνοι και θα ψάχνατε για μια θέση εργασίας … αλήθεια έλσα , αξίζεις τον μισθό σου ? … δεν απαντάς και σε καταλαβαίνω … ξέρω πως θα μου έλεγες ναι …. είμαι όμως δίκαιος … 700 ευρώ είναι πολύ καλά … άλλοι θα κέρδιζαν την θέση σου για 500 ευρώ , αλλά τα αξίζεις αυτά τα λεφτά … βλέπεις πως είμαι δίκαιος έλσα ? όμως από αύριο θα μπει μια τάξη …. Ο γιωργής και ο χρήστος απολύονται …
_ κύριε γιάννη είστε άδικος …. Και οι δύο είναι τόσα χρόνια στην δουλειά , είναι συνεπέστατοι και πάντα προσέφεραν τον καλύτερο εαυτό τους εδώ μέσα επί σειρά ετών … ο ισολογισμός δεν είναι μόνο 17% αλλά πολύ παραπάνω  … και οι δυό τους κατάφεραν και κράτησαν τις  ίδιες τιμές στις εισαγωγές , εσείς πουλήσατε με την αναμενόμενη αύξηση της αγοράς , και αντί 17% είναι 22% τα κέρδη σας … σε 3 χρόνια θα πάρουν την σύνταξη τους και τους πετάτε στον δρόμο ? … κύριε γιάννη δικό σας το ψωμί και το μαχαίρι αλλά κόβετε ασύμμετρα και άδικα … θέλω μια χάρη μόνο για σήμερα … θα ήθελα να φύγω στις 5 και όχι στις 7 όπως κάνω κάθε μέρα … να , έχει τα γενέθλια του ο κύριος αντώνης και κλείνει τα 97 χρόνια του και θα ήθελα να πάω να του κάνω μια έκπληξη με μια τούρτα , και πολλά αληθινά χαμόγελα ... του πήρα και ένα δώρο …. Βρήκα μια φατσούλα που γράφει «να χαμογελάς πάντα» … μόνος του έχει μείνει στη ζωή και έχει ανάγκη από αληθινά χαμόγελα … μπορώ να φύγω νωρίτερα κύριε γιάννη ? … μόνο μια φορά θα γίνει …. Τον προσέχω τον κύριο αντώνη … από τότε που έχασε την γυναίκα του δεν έπαψε να μιλάει για αυτήν , αλλά να μας λέει  τις πιο όμορφες αλήθειες για τον έρωτα του μαζί της , και τα λέει τόσο όμορφα ο κύριος αντώνης …
_ έλσα  κάπου έχεις μπερδέψει τα πράγματα .. η δουλειά είναι δουλειά και μετά όλα τα άλλα … για μένα οι απολύσεις έχουν προτεραιότητα και μετά το δικό σου καθήκον ... μέχρι τις 7 θα καθίσεις έλσα … λες να σηκώνω εγώ τα τηλέφωνα ? … όσο για τις ιδέες σου κράτα τις για πάρτη σου … δεν σε έχω ανάγκη ακούς ? … δεν γεννήθηκε κανένας που θα υποδείξει την δουλειά μου εδώ μέσα έλσα …. Πήγαινε στην θέση σου και τελείωσε τις εκκρεμότητες  στις 7 θα φύγεις όπως κάθε μέρα .. τέλος … και πες στον γεράκο καλά στέφανα γιατί είναι η σειρά του για τον άλλο κόσμο  … είμαι ρεαλιστής και όχι ονειροπόλος … πήγαινε έλσα , και μην ακούσω τσιμουδιά ! .. στις 7 θα σχολάσεις ! … μην πεις τίποτα τέλος !!! …

Η έλσα έφυγε από το γραφείο της , κατάπιε την οργή της , αλλά δεν θα άφηνε τον κυρ αντώνη  μόνο του …. όμως το ένστικτό της έλεγε πως θα τον έβλεπε νωρίτερα ….
Ο γιάννης καμάρωνε στο γραφείο του … απολάμβανε το ποτό του στην πολυθρόνα του γραφείου  του … ακριβό ουίσκι με πολλά παγάκια … μεθούσε και απολάμβανε ….κέρδισε και αυτή τη φορά …. Σιγά να μην έχανε την παρτίδα με τους υπαλλήλους του … σιγά το δύσκολο για αυτόν να μην τους ξεζούμιζε και να μην τους είχε σούζα σαν αφεντικό , και να του την βγει η έλσα σύμφωνα με τις σημερινές ανάγκες επιβίωσης της …. όλοι παρακαλάνε για μια θέση εργασίας ….  Απολάμβανε το ποτό του , καμάρωνε για την μαγκιά του , αλλά έκανε ένα λάθος … κοίταξε τον εαυτό του στον καθρέπτη απέναντι του … μα δεν ήταν αυτός , αλλά μια γέρικη φιγούρα που χαμογελούσε  … όμως η φιγούρα όλο και ζωντάνευε … μεγάλωνε , και έβγαινε μέσα από τον καθρέπτη … ο γιάννης ένοιωσε δέος  , δεν πίστευε σε αυτό που έβλεπε , αλλά και όλα γύρω του γέμισαν καπνό … δεν υπήρχε το γραφείο του , αλλά μόνο αυτή η φιγούρα του γέροντα και αυτός … παράξενος ο γέροντας μα επιβλητικός …. Μακριά μαλλιά , μεγάλα γένια περιποιημένα  , αδύνατος , μα αρχοντάνθρωπος …

_ γιάννη καλησπέρα … δεν με ξέρεις μα σε ξέρω εγώ … είμαι ο αντώνης … ο γεροντής  αντώνης 97 ετών που προσέχει η έλσα , αλλά την προσέχω και εγώ … όμως θεριό με θεριό δεν σμίγει όπως λένε ε ? … είσαι θεριό , αλλά μικρό θεριό … μεγάλωσα και είμαι πιο μεγάλο θεριό από εσένα  …. Με κοιτάς και απορείς μικρό ανθρωπάκι ? … πιες το ποτό σου και μη με κοιτάς  σαν άγαλμα … ωραία η πολυθρόνα από το γραφείο σου … μμμμμμ , αναπαυτικότατη …. Και ωραίο γραφείο με πολύ γούστο …. Συνέχισε να απολαμβάνεις το ποτό σου  … είναι το τελευταίο  σου … ξέρεις γιατί είμαι εδώ ? … για να σε αποτελειώσω  σιγά σιγά … υπήρξες ανάξιος ως άνθρωπος  σε αυτή την ζωή … τα βρήκες  όλα έτοιμα  δεν λέω , μεγάλωσες την εταιρία , αλλά υπήρξες απάνθρωπος με το προσωπικό σου …. Μα τι έχεις και τρέμεις ? … τρέμεις εσύ ο δυναμικός ? … ιδρώνεις … δεν μπορείς να σταθείς και παραπατάς … το ποτήρι έφυγε από τα χέρια σου …. Πνίγεσαι … δεν μπορείς να αναπνεύσεις …. Προσπαθείς με μάταιες κινήσεις να πάρεις το χάπι σου και να συνέλθεις ….. αντέχεις ? … μπα , δεν το βλέπω … τρέμεις ολόκληρος … κρατάς το χάπι , αλλά δεν μπορείς να το φέρεις στο στόμα σου … πεθαίνεις ανόητε …. Δεν έχεις κανένα να σε βοηθήσει …. Τα είχες όλα μα τα έχασες και όλα μαζί μου … σκέψου τον κόσμο που αδίκησες ή που σκότωσες μέσα από την απληστία του χρήματος … μπα ? … με κοιτάζεις , δεν μπορείς να μιλήσεις και με παρακαλάς ? …. Ξέρεις , διαβάζω  μέσα από την έκφραση σου την σκέψη σου … τι είπες μέσα από τις αδύναμες ανάσες σου ?..  μου τα χαρίζεις όλα αρκεί να ξαναζήσεις ? …. Χαχαχαχα….. καταδικάστηκες …. ζητάς μια δεύτερη ευκαιρία είπες ? … χμμμ … πώς να σε πιστέψω και να σε εμπιστευτώ ? …. όοοχι …. θέλω να υποφέρεις ….. επιμένεις και με παρακαλάς  ε ? … καλά …. Σου δίνω την ευκαιρία ανίκανε …  φεύγω , αλλά μην ξεχνάς τις υποσχέσεις σου … δεν έχει άλλη ευκαιρία …  δικές σου οι επόμενες κινήσεις  … κοίτα , η έλσα σου βάζει το χάπι στο στόμα … σε βρήκε πεσμένο το πάτωμα , τρόμαξε , μα σε αγκάλιασε μέσα από τις ανησυχίες της και σου έδωσε το χάπι σου … η έλσα είναι πραγματικός άνθρωπος …  μπορείς να σκεφτείς …. Αντίο …. ………………..

( τι όνειρο ήταν αυτό σήμερα στο γραφείο μου ? … έχω σοκαριστεί εντελώς …. το έζησα πραγματικά και πολύ έντονα  … σαν να ήταν αλήθεια πως πέθανα και ξαναγύρισα πίσω στη ζωή … κύριε αντώνη σε ευχαριστώ  πολύ γιατί μου δίδαξες τι πιο όμορφες αλήθειες ζωής …. Σου υπόσχομαι ένα αλλιώτικο και πραγματικό γιάννη μέσα από τις αξίες που με δίδαξες …)

_ έλσα έλα στο γραφείο μου σε παρακαλώ …
_ με ζητήσατε κύριε γιάννη ? ….
_ ναι έλσα … σε ευχαριστώ για όλα …. έχεις πραγματικές αξίες … σε ευχαριστώ πολύ που με έσωσες ….
_ κύριε γιάννη σας ευχαριστώ μα δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε ….
_ έλσα τι ώρα είναι ? … μα τι ρωτάω ? … αφού φοράω ρολόι … έχουμε χρόνο …. θέλω να γνωρίσω τον κύριο αντώνη σου … θα πάμε μαζί …
_ τι λέτε κύριε γιάννη ? εσείς πιο πριν είπατε πως πρέπει να πεθάνει … ο καημένος ζει μόνος του και κάνω ότι μπορώ για αυτόν όσο μπορώ να τον βοηθήσω οικονομικά … και λέει τόσο όμορφες ιστορίες για τον έρωτα που μοιάζουν με ζωντανά παραμύθια … μερικές φορές μοιάζει  σαν ο πιο καλός  μάγος …
_ το ξέρω πως είναι ο πιο καλός μάγος …  έλσα απόψε θα είναι όλα αλλιώτικα …. έλσα  μην πιστέψεις τίποτα από σου είχα πει πριν από μια ώρα …. Το δάνειο που μου ζήτησες κάποτε παραγράφεται  και δεν χρωστάς τίποτα στην εταιρία … σκίζω τις απολύσεις του γιώργη και του χρήστου  και μην τους πεις τίποτα …. Οι μισθοί σας θα διπλασιαστούν και ότι έχετε ανάγκη να μου το λέτε …. άνθρωποι είμαστε … έλσα είσαι υπέροχη σε όλα σου … θα ήθελα να βγούμε μια μέρα για δείπνο μαζί και να σε γνωρίσω πολύ καλύτερα όπως και εσύ εμένα  … όσο για τον κύριο αντώνη θα του κάνουμε την πιο όμορφη έκπληξη … θα του κάνουμε τα πιο όμορφα δώρα ζωής …. κλείδωσε το γραφείο σου και πάμε για ψώνια …. θέλω να διαλέξεις το πιο όμορφο φόρεμα που ονειρεύτηκες … θέλω να είσαι πιο όμορφη από ποτέ μπροστά στον κύριο αντώνη …. θέλω να μας δει πως θα είμαστε πλάι ο ένας με τον άλλον …. πλάι για μια ζωή … ζωή για μια ζωή έλσα μου …. αυτή που μου χάρισες και θέλω να σου χαρίσω πραγματικά …


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου