... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

ο Γιαννιός και το Μαρικάκι ...



_ καλημέρα Μαρικάκι …λάμπεις εσύ λάμπει και ο ήλιος μέσα μου σαν σε θωρώ. Παναγία μου τσε Χριστέ μου αυτή η ομορφάδα σου. 

_ καλημέρα Γιαννιώ. το βλέμμα σου να θωρεί αλλού και όχι σε μένα. με ξεγέλασες και πήρες αυτό που ήθελες. να πας με το Κατινάκι σου, ακούς;  

_ γιάντα Μαρικάκι με πληγώνεις;  αφού εσένα αγαπώ. λάμπει ο ήλιος  μέσα από τα μάθια σου, τσε με το που σε θωρώ τυφλώνομαι. γιάντα μου πετάς συννεφιές στσί διαδρομές τσι καρδιάς μου; με αδικείς πολύ Μαρικάκι και εγώ για σένα ούλα τα δίνω. αχ Μαρικάκι πόσο με πονάς. κάνε μου νάζια μάθια μου τσε ούλα θα στα χαρίσω. 

_ και τι θα μου χαρίσεις Γιαννιώ;  τα ψέματα σου πάλι; μου είπες την άλλη φορά πως αν σου κάνω ότι σου έκανε και το Κατινάκι θα μου έδινες 1000 ευρώ.  σου έκανα ότι ζήτησες αλλά την ώρα της πληρωμής είπες πως σου έκανε πίστωση. θυμάσαι τα λόγια σου;  «Μαρικάκι κάνε μου ότι μου κάνει το Κατινάκι θα σου δώσω 1000 ευρώ». σε πίστεψα και όταν σε ρώτησα τι σου έκανε το Κατινάκι εσύ μου είπες την λέξη «πίστωση». πήρες τα πάντα από εμένα και με ξεγέλασες Γιαννιώ μα έβαλα μυαλό. δεν σε ξαναπιστεύω, ακούς; 

_ όφου πόσο με πονάς Μαρικάκι. ψέμματα σου είπα; γιάντα το λες αυτό; αλλά αυτά που μου έκανες στο κρεβάτι θα μου μείνουν αξέχαστα. το Κατινάκι δεν μου έκανε τόσα πολλά κόλπα και εσύ δεν ξεχνιέσαι. όλα θα στα χαρίσω μάθια μου και όχι με λόγια αλλά θα υπογράψω με επιταγή και θα σου το δώκω. 

_ μπα; θα υπογράψεις κιόλας;  θα μου δώσεις επιταγή; δεν σε πιστεύω. άσε με σου λέω ! μια φορά με κορόιδεψες και δεν με ξανακοροϊδεύεις. 

_ όφου Μαρικάκι μου ήντα μου κάνεις τσε πόσο με πονάς με όσα μου λες. ετούτανε τα μάθια και το φιδίσιο κορμί σου μέσα από τα λόγια σου με δηλητηριάζουν σαν την κόμπρα της Κλεοπάτρας.
_  πήγες και με την Κλεοπάτρα; δεν ήξερα πως είχε φίδι και δεν της φαινόταν. ποτέ δεν μου μίλησε για κόμπρα. και τι σχέση έχεις εσύ μαζί της , μου λες; και μετά λες πως με αγαπάς. ψεύτη !!! φτού σου !!! 

_ όφου Μαρικάκι μου πόσο με αδικείς.  δηλητήριο είναι τα λόγια σου να η καρδιά μου δεν. παναζία μου πόσο όμορφη είσαι. ματάρες μου… με θολώνεις και όλο το αίμα μου ανεβαίνει στο κεφάλι.

_ έτσι και καλά να πάθεις ! το αίμα σου να σου ανέβει στο κεφάλι και να εκραγείς ! μα γιάντα φούσκωσε η βράκα σου; κατάρτι έχει μέσα; 

_ κατάρτι έχει η βράκα μου μάθια μου με το που σε θωρώ. θωρείς πως όλο το αίμα μου έχει ανέβει στο κεφάλι; το κάτω εννοώ. έλα Μαρικάκι μου τσε δεν αντέχω. πάρε μια αληθινή επιταγή με 2000 ευρώ τσε κάνε μου πιο πολλά από ότι μου έκανε το Κατινάκι. κατάρτι με έκανες.

_ για να δω την επιταγή. χμμμμ... αληθινή είναι. ομορφάντρα μου εσύ. θα σου κάνω το χατίρι αυτή τη φορά γιατί δεν με ξεγελάς. θα γίνω η γαλέρα σου και εσύ θα μπήξεις το κατάρτι σου για να ταξιδέψουμε. έλα και δεν κρατιέμαι. παλούκωσε το κατάρτι σου στη γαλέρα μου και έλα να ταξιδέψουμε Γιαννιώ. έλα. όφου τσε δεν αντέχω άλλο. 

αναγνώστη, το Μαρικάκι και ο Γιαννιός ταξίδεψαν μέσα από πελάγη του έρωτα. έζησαν ξανά το πιο όμορφο όνειρο μεταξύ τους. ο Γιαννιός πλήρωσε με επιταγή και. όμως η επιταγή είχε λήξει. το Μαρικάκι το ανακάλυψε την επόμενη μέρα από την τράπεζα πως ήταν ακάλυπτη η επιταγή, στεναχωρήθηκε και έφυγε με σκοπό να βρει τον Γιαννιό. τον βρήκε και γεμάτη θυμό του είπε πως είναι μεγάλος απατεώνας και πως την κορόιδεψε για δεύτερη φορά. τον χτυπούσε με δύναμη και αυτός αμυνόταν ώσπου την έπιασε από τα χέρια, την έφερε πολύ κοντά του και της είπε κοιτώντας την κατάματα. 

_ Μαρικάκι μου πόσα ψέματα πρέπει να σκαρφιστώ για να σου πω πως σε λατρεύω; πόσα ακόμα ψέματα πρέπει να λέω για να σε κάνω να πιστέψεις πως λέω αλήθειες; Μαρικάκι μου εσένα θέλω. είσαι τόσο όμορφη. φίλα με μόνο μια φορά ακόμα. τσε φιλάς τόσο όμορφα μάθια μου ….  

Το Μαρικάκι τον κοίταξε κατάματα και αφέθηκε στα χέρια του. την φίλησε με όλο του το πάθος και αυτή αφέθηκε κλείνοντας τα μάτια της ζώντας το πιο όμορφο ταξίδι του έρωτα μέσα από το σφράγισμα των χειλιών τους… και φιλούσε τόσο όμορφα ο αλήτης. μα τόσο όμορφα… 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου