... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

και έχει μια καλοκαιρινή βραδιά απόψε …



_ εμπρός ? … 

_ γάιδαρε! … μούλαρε! …σε σιχάθηκα! … φτού σου! …

_  μπα ? … νευράκια, νευράκια ? … βρε με ξυπνάς στις τρείς  το πρωί και με στολίζεις έτσι? … είμαι με σαμάρι ή χωρίς σαν τετράποδο? … σου αρέσουν οι ανωμαλίες και με παίρνεις νυχτιάτικα ? … εμένα πολύ … τι σέξυ φοράς ? … μήπως σε βάρεσε η πανσέληνος ? … και έχει μια καλοκαιρινή βραδιά απόψε … 

_ σαν δεν ντρέπεσαι που θα με ρωτήσεις και τι φοράω … τίποτα δεν φοράω …. βρε δεν πας να δεις αν έρχομαι ? …

_  μισό λεπτό να ρίξω μια ματιά από το παράθυρο … δεν σε βλέπω πουθενά … αλλά γιατί να ντρέπομαι, μου λες ? … τι σου έκανα και τι δεν σου έκανα ? … τι θα ήθελες να σου κάνω και δεν το έκανα ? …

_ απορώ με το θράσος σου! … εγώ καίγομαι και εσύ είσαι στην κοσμάρα σου! … πες μου που έφταιξα ? … ότι μου ζήτησες στο έδωσα με το παραπάνω αχάριστε! … πως τόλμησες και μου το έκανες αυτό? … χωρίζουμε! ….

_ μα φυσικά και τόλμησα … αν δεν τολμούσα να τολμήσω όσα τόλμησα δεν θα τολμούσες να τολμήσεις όσα φοβήθηκες να τολμήσεις … με μισείς πολύ ? … και χωρίζουμε κιόλας ? … από πότε ξεκινάει αυτό μαρτύριο ? … 

_ σε μισώ σε μισώ σε μισώ! … αλήτη! …. 

_ σε μισό σε μισό σε μισό λεπτό θα σου απαντήσω … με καλεί η Αντιγόνη στο σταθερό από ότι δείχνει η οθόνη στο τηλέφωνο … έλα μου … τι είπες ? …είμαι πολύ γάιδαρος και χωρίζουμε ? … και με πήρες και εσύ να μου το ανακοινώσεις μέσα στις μαύρες νύχτες ? … η συνείδηση σου σε έκανε να με πάρεις τέτοια ώρα είπες ? … χωρίζουμε ολοκληρωτικά δηλαδή … πάπαλα που λένε … μήπως σε βάρεσε η πανσέληνος ? … και έχει μια καλοκαιρινή βραδιά απόψε … βρε τι πάθατε όλες σας απόψε ? … περίμενε μισό λεπτό γιατί μιλάω και από το κινητό από το άλλο αφτί … έλα άγγελε μου από την άλλη γραμμή … εδώ ο γάιδαρος σου … περίμενε να τα χώσω στην άλλη … έλα μωρό μου πρώην … δεν το λέω σε σένα αλλά σε σένα! … βρε όχι σε σένα αλλά σε σένα! … το λέω σε ένα που μου τα έχωσες και όχι σε σένα που μου τα χώνεις … βρε θα βγάλουμε μια άκρη μεταξύ μας ? … είσαι πολύ όμορφη πάντως … δεν το είπα σε σένα αλλά σε σένα και μην το παίρνεις πολύ πάνω σου! … βρε δεν το είπα σε σένα αλλά σε σένα και μη μου την βγαίνεις, κατάλαβες? … μην μπερδευτούμε κιόλας μεταξύ μας … βρε τι μπέρδεμα είναι αυτό απόψε νυχτιάτικα ? … μη με βαράτε και οι δύο μαζί γιατί δεν σας προλαβαίνω γαμώ το κέρατό μου! … Αντιγόνη τον Νίκο θέλεις ? … πάρτον σε τρείς μέρες που θα γυρίσει από την Γαλλία … μου παραχώρησε το σπίτι του να του προσέχω και έτσι σε λάθος άτομο απευθύνεσαι … εσύ που με μισείς με μισείς με μισείς, μήπως πήρες λάθος αριθμό πάνω στα νεύρα σου ? … μπα ? … σιωπήσατε και οι δυό σας τώρα ε ? … με σένα θα τα πούμε πιο μετά … όχι με σένα αλλά με σένα! … με εσένα που με είπες γάιδαρο θα τα πούμε… μα τι λέω πάλι ? και οι δυό σας γάιδαρο με αποκαλέσατε … κλείσε Αντιγόνη και τα χώνεις σε τρείς μέρες στον Νίκο … θα έρθεις από εδώ είπες και θα γίνουμε μύλος ? … εγώ θα την πληρώσω πάλι ? …να έρθει και η άλλη από την άλλη γραμμή στο κινητό μου ? … μπα ? … μουχρίτσα θέλεις να έρθεις και εσύ από εδώ ? … με συμπάθησες είπες ? … έλα και εσύ από εδώ … Ανθέων και Τσουκνίδων 34 μένω και είναι μονοκατοικία … άντε, ελάτε να τα πούμε λιγάκι γιατί δεν έχω διάθεση για ύπνο με όσα μου είπατε και μου φτιάξατε τη διάθεση … σε μισή ώρα και οι δύο σας εδώ … κερνάω ποτάκι … θα σας φυστικώσω και τις δυό σας λέμε με το ποτό …. εννοώ πως μόνο φυστίκια έχει στο μπαρ ο Νίκος!  … θα γίνει απόψε το «to know us better» ….  τα λέμε πιο μετά … αχ αυτή η πανσέληνος … και έχει μια καλοκαιρινή βραδιά απόψε …


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου