... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

κινήσεις ...



_ ρουά ....

_ μουά ...

_ μουά ? ... δεν υπάρχει τέτοια κίνηση στο σκάκι ...

_ έχεις πολύ όμορφα μάτια αντίπαλε ... πόσες κινήσεις μου απομένουν πριν χάσω ? ...

_ μάλλον καμία .... έχασες ...

_ λες ? .... μπορώ να φέρω ανατροπές ... να κάνω την επόμενη κίνηση μου ?

_ και δεν την κάνεις ? ... είσαι χαμένος αντίπαλε ...

_ μπορώ να σου χαμογελάσω πριν κάνω την κίνηση μου ? ... θα είναι η πιο γλυκιά κίνηση σε αυτή την παρτίδα μεταξύ μας ? ... μπορώ ? ....

_ φυσικά και μπορείς ... ποτέ δεν έχασα ... είσαι ευάλλωτος ... μας βιντεοσκοπούν live τα τηλεοπτικά κανάλια ... όλοι περιμένουν την επόμενη κίνηση σου ... είσαι μάτ να το ξέρεις ... έχω μεγάλη σιγουριά ...

_ πω πω τι έπαθα ! ... με στριμώχνεις άσχημα με τις κινήσεις σου ... όμως γιατί αισθάνομαι πως τρέμεις ? ... μπορείς να ζήσεις το παιχνίδι ? ... με απειλείς σαν βασίλισσα και ... μπορώ να έχω ακόμα μια μαργαρίτα σαν ποτό παρακαλώ ? ... ιδρώνω ... όλα είναι υπέρ σου ... μμμμμμμμ ... πολύ όμορφη αυτή η μαργαρίτα σαν ποτό ... πόσο χρόνο έχω να κάνω την κίνηση μου ? ....

_ 27 δεπτερόλεπτα .... μετά  έχασες ... τι μπορείς να κάνεις ? ....

_ θέλεις να μάθεις την επόμενη κίνηση μου ? ... θα χάσεις ... με μεθάει η μαργαρίτα σαν ποτό και εσύ με μεθάς διπλά ... μας βλέπουν όλα τα κανάλια σε αυτό τον αγώνα ... ποντάρισαν σε σένα μα εγώ θα κερδίσω το στοίχημα ... λες να χάσω ? ... μάτια μου ... θέλω δυό κινήσεις ... μπορώ βασίλισσα μου ? ... 

_ κάνε την επόμενη κίνηση σου ... και μετά την επόμενη ...

ο βασιλιάς σαν πιόνι έπεσε με την επόμενη κίνηση του στη σκακιέρα ... αυτός απτόητος σηκώθηκε και την πλησίασε ... αυτή τον κοιτούσε στα μάτια και περίμενε την επόμενη κίνηση του ... την πλησίασε, την κοίταξε κατάματα και την φίλησε με πολύ πάθος ... οι κινήσεις συνεχίστηκαν και η παρτίδα μεταμορφώθηκε σε αλλιώτικες διαδρομές ...

αναγνώστη ποιά λες να ήταν η επόμενη κίνηση μεταξύ τους ?

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου