... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

η εκπρόσωπος ...



_ παρακαλώ ? …

_είστε ο κύριος Ιωάννης Ιωάννου ? …

_ μάλιστα … 

_ το όνομα μου είναι Λίζα Μαουσάκη και τηλεφωνώ εκ μέρους της τράπεζας Πειραιώς … μπορώ να έχω το ΑΦΜ σας ή τον αριθμό ταυτότητας σας ? … να ξέρετε πως η συνομιλία μας καταγράφεται για τυπικούς λόγους … 

_ βεβαίως …όλα τα ξέρω … αλλά αυτή η φωνή σας όμως … ανοίξτε το πορτοφόλι μου και δείτε την ταυτότητα μου … να ξέρετε πως έχετε πολύ ωραία φωνή … μου φτιάξατε την διάθεση … πολύ θέλω να σας ακούσω … με ταξιδεύει η χροιά της φωνής σας και …

_ σας ευχαριστώ πολύ … μα τι λέτε κύριε Ιωάννου ? … για να συνεχίσουμε τον διάλογο πρέπει εσείς ο ίδιος να μου πείτε το ΑΦΜ σας ή τον αριθμό ταυτότητας σας αλλιώς δεν μπορούμε να συνεχίσουμε τον διάλογο …

_ θέλετε να πείτε πως όλα εξαρτώνται από αυτά τα δύο πράγματα ? … και έχετε τόσο όμορφη φωνή … με δελεάζετε όσο σας ακούω … συνεχίστε … αλήθεια, είστε τόσο όμορφη όσο η χροιά της φωνής σας ? … 

_ δεν καταλάβατε καλά κύριε Ιωάννου … επιτρέψτε μου να κάνω τη δουλειά μου … σας λέω πως σα παίρνω από την τράπεζα Πειραιώς και …

_  και θα μου πείτε πως απαλλάσσομαι από όλα τα χρέη μου … είστε ένας άγγελος … αχ αυτή η φωνή σας … με ταξιδεύει και …

_ κύριε Ιωάννου τι είναι αυτά που λέτε ? … δεν μου έχει μιλήσει ποτέ κανένας έτσι! … σας παρακαλώ … στο θέμα μας … θα μου πείτε το ΑΦΜ σας ή τον αριθμό ταυτότητας σας για να συνεχίσουμε τη συζήτηση ? … σας παρακαλώ …

_ μου αρέσει ο τρόπος σας … δεσποινίς ή κυρία ? … θα έχετε πολλές κατακτήσεις …

_ είμαι δεσποινίς ακόμα … μα τι λέω ? … κύριε Ιωάννη σοβαρευτείτε! … εκπροσωπώ την τράπεζα και το παιχνίδι του διαλόγου σας δεν μου αρέσει καθόλου! … πείτε μου το ΑΦΜ σας ή τον αριθμό ταυτότητας σας για να συνεχίσουμε! …

_ αχ πόσο όμορφες είναι αυτές οι εναλλαγές της χροιάς της φωνής σας … με ταξιδεύετε … με παγιδεύετε όμορφα και … το ΑΦΜ μου είναι 053735343 … συνεχίστε ως εκπρόσωπος τραπέζης … αλλά αυτή η φωνή σας όμως … είστε νεράιδα … είστε μούσα … με εμπνέετε πραγματικά … συνεχίστε σας παρακαλώ … μου αρέσουν οι διαδρομές διαλόγων μας … είστε τόσο σαγηνευτική …με ταξιδεύετε … με κάνετε να ονειρεύομαι πως εσείς και εγώ …

_ σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια … είστε πραγματικός ιππότης … πόσο πολύ μου αρέσουν τα λόγια σας … κύριε Ιωάννου ξεπεράσατε τα όρια! … χρωστάτε 4523 ευρώ στη τράπεζα και ο σκοπός μου είναι να σας ρωτήσω πότε θα μπορέσετε να έρθετε σε επαφή για να κανονίσουμε το χρέος σας …

_ πόσο όμορφα τα λέτε … τι θα λέγατε να βρεθούμε στις 7 το απόγευμα να τα πούμε ? … 

_ τι εννοείτε να τα πούμε κύριε Ιωάννου ? … δεν σας καταλαβαίνω …πως τολμάτε ? … είστε θρασύτατος! …

_ είπατε πως εκπροσωπείτε την τράπεζα και επομένως θα έρθουμε σε διαπραγματεύσεις εσείς και εγώ … κατά τις 7 είναι καλά να βρεθούμε ? … αυτή η φωνή σας όμως … θέλω να σας ακούω και να σας ακούω … μόνο μαζί σας θα έρθω σε διαπραγμάτευση με την τράπεζα αλλιώς δεν θα πάρουν ούτε ένα ευρώ … 

_ κύριε Ιωάννου ξεπεράσατε τα όρια! … κύριε Ιωάννου παραφέρεστε! …ντροπή σας! … 

_ χμμμμμμ… μου αρέσουν οι εναλλαγές στο διάλογο μας … ας μιλάμε στον ενικό … άκουσε κάτι Λίζα … αν δεν έρθεις στο ραντεβού στις 7 η τράπεζα δεν θα πάρει τίποτα … από εσένα εξαρτώνται όλα … έμαθα να παίζω και να ρισκάρω … εσύ ? … αυτή η φωνή σου όμως είναι … είναι για ραντεβού … στις 7 και τέλος … όλα ή τίποτα μαζί σου … να ξέρεις πως η συνομιλία μας καταγράφεται … πες μου το σημείο του πρώτου μας ραντεβού … 

_ μα …. δεν μπορεί να … 

_ μμμμμμμμ ….  όλα μπορούν να … σε κλείνω τώρα Λίζα … πάω να ετοιμαστώ … πρέπει να προλάβω … είμαι κύριος πάντα στο πρώτο ραντεβού … αχ αυτή η φωνή σου … φιλιά … περιμένω τηλέφωνο σου … και μην ξεχνάς… η συνομιλία μας καταγράφτηκε … από εσένα εξαρτώνται όλα για τον διακανονισμό μου με την εκπρόσωπο της τράπεζας … είμαι αλήτης και ρεμάλι αλλά ευγενικός και στα δύο αυτά  … γεια σου …

_ κύριε Ιωάννου μη μου το κάνετε αυτό! … είναι η πρώτη μου εμπειρία σε αυτή τη δουλειά και με τον τρόπο σας με κάνετε και … είστε πραγματικά αλήτης και ρεμάλι ? … πρέπει να ντρέπεστε με την συμπεριφορά σας, ακούτε ? … ( α τον αλήτη… μου έκλεισε το τηλέφωνο… τώρα θα δεις τι θα πάθει! …)

_ εμπρός ? … 

_ στις 7 ακριβώς …. ούτε λεπτό παραπάνω αλήτη … πες μου που και πως θα βρεθούμε … 

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου