... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

it’s a man’s world ...



_ γεια σου … είμαι η Τίνα … αποφάσισα να μιλήσουμε στο τηλέφωνο και να ξέρεις όμως πως διαφωνώ με τις σκέψεις σου και τις απόψεις σου για το facebook και το τι κάνω εγώ εδώ μέσα είναι δικός μου λογαριασμός … πολύ με κοντράρισες με τις απόψεις σου στα θέματα μου και σε έχω άχτι  … τι θέλεις να αποδείξεις Γιώργο ? … ποιος νομίζεις πως είσαι ? … το μόνο θετικό στοιχείο πάνω σου είναι πως μου έδωσες το τηλέφωνό σου ζητώντας να μιλήσουμε …

_ γεια σου Τίνα … επιτέλους μιλάμε τηλεφωνικά  … δεν περίμενα να με πάρεις τηλέφωνο αλλά για να με πάρεις σημαίνει πως ….

_ δεν σημαίνει Γιώργο τίποτα και μην πάει πουθενά το μυαλό σου και βάλτο καλά στη σκέψη σου  … 

_  αν δεν σημαίνει κάτι όπως λες γιατί με πήρες τηλέφωνο τότε Τίνα ? … το μυαλό μου πάει παντού και πουθενά … πες μου το λόγο που με πήρες … είμαι καλός παίχτης διαλόγου και πρόσεξε τι θα μου πεις …

_ μπα ? … και ποιος νομίζεις πως είσαι κύριε Γιώργο ? … νομίζεις πως εγώ δεν ξέρω να μιλάω ? … 

_  έεεεετσι Τίνα ….. αλλά μισώ το «κύριος» και λατρεύω το «αλήτης» … μπορείς να με παίξεις ? … έλα βρε, εικονικό πρόσωπο είσαι στο facebook και επειδή έβαλες μια όμορφη φωτογραφία οι ηλίθιοι διψασμένοι οι άντρες σε πλησίασαν και ότι και αν γράψεις σε βλέπουν σωστή και θεά … εγώ απλά είπα την άποψη μου σε όσες βλακείες έγραφες και εσύ προσπαθούσες να ικανοποιήσεις εικονικά μέσω του μόνιτορ την φιλαρέσκεια σου … δεν είμαι όμορφος αλλά έχω τύπο … από εσένα έχω ανάγκη να ικανοποιήσω την σιγουριά μου σαν άντρας ? … παίζω πάντα πραγματικά παιχνίδια με γυναικείες παρουσίες, μπορεί να χάνω μερικές φορές αλλά έχω κερδίσει τις περισσότερες παρτίδες επάξια … χαίρομαι που με πήρες …θυμάσαι τι σου είπα  στο μήνυμα μου ? … πάρε με μια φορά μόνο στο κινητό μου να σε ακούσω και δεν θα υπάρξει δεύτερη και θέλω να κρατήσω την υπόσχεση μου σαν άντρας … αλήθεια, πως αισθάνεσαι τώρα που μιλάμε Τίνα ? … για πες μου την άποψη σου … είμαι πολύ ρεμάλι και δεν θα υπάρξει δεύτερη φορά επικοινωνίας μεταξύ μας … το έχω εμπεδώσει πως δεν θα υπάρξει άλλη επικοινωνία μεταξύ μας … 

_ Γιώργο με κολλάς στον τοίχο με τις απόψεις κι τις κουβέντες σου … είσαι πολύ πιο όμορφος από την φωτογραφία σου … είσαι ντόμπρος και αυτό με κάνει να θέλω να βρεθούμε … έχεις κάτι που με τον τρόπο σου το μεταδίδεις και το μεταφράζεις σαν ένα επόμενο ραντεβού τετ α τετ … είσαι αληθινός και θέλω αληθινούς άντρες γύρω μου … θα σε αφήσω γιατί πνίγομαι στη δουλειά «ρεμάλι» … θα ήθελες να σε πάρω τηλέφωνο όταν σχολάσω και να τα ξαναπούμε ? … τι λες Γιώργο «μου» ? …

_ μα … Τίνα μου δεν … δεν έχεις μάθει πως οι σωστοί άντρες τηρούν όσα λένε ? … σου είπα πως «πάρε με μια φορά μόνο στο κινητό μου να σε ακούσω και δεν θα υπάρξει δεύτερη» … its a mans world …. στο αφιερώνω αυτό το τραγούδι … δεν μου κάνεις κλικ … ακολούθησε τις δικές σου διαδρομές και εγώ τις δικές μου … its a mans world … 

~ αντίο ~



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου