... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

ο νέος ιππότης ....


_ Καλημέρα σας κύριε Ιωάννη … ξυπνήσατε γοητευτικέ μου ιππότη ? … με θυμάστε ? ….

_ καλημέρα Μύριαμ … θα μπορούσα να σε ξεχάσω ποτέ ? … είσαι τόσο όμορφη , αλλά αυτό το χαμόγελο σου είναι οι πιο όμορφες μάχες για την ζωή … πονάω , αλλά το χαμόγελο σου μου απαλύνει τον πόνο σε όσα τραύματα και αν έχω … βασίλισσα μου δεν θα υποκύψω ποτέ σε ότι λάτρεψα … με πιστεύεις ? 

_ ναι ιππότη μου …μου άρεσε χτες η ιστορία σου …. το πόσο πολέμησες για μένα , και είσαι πραγματικός ιππότης … όμως ιππότη μου είσαι πληγωμένος … έλα … δοκίμασε αυτό το βοτάνι … το έκανα πολύ μικροσκοπικό , έχει το χρώμα του κόκκινου τριαντάφυλλου , και θα ήθελα να το πιείς … θα αρνηθείς στην Μύριαμ σου αυτό το βότανο που θα σε κάνει να ξεπεράσεις τον πόνο σου μετά από τόσες μάχες ? …. αν μ’αγαπάς πιες το …. κάντο μόνο για μένα ιππότη μου …. έεεελα ιππότη μου …. μόνο για μένα …. αλήθεια , που θα με ταξιδέψεις σήμερα ? …. ποιο θα είναι το επόμενο ταξίδι σου μαζί μου με τις μάχες σου για μένα ? … έεελα πιες το … 

_ βασίλισσα μου θα μπορούσα να σου αρνηθώ ποτέ κάτι ? … μόνο που με κοιτάς ταξιδεύω … θα σου χαρίσω όλο τον κόσμο … να … λέει εσύ  θα είσαι μια όμορφη τσιγγάνα και εγώ ο περαστικός ιππότης που θα της χαρίσω τον πιο όμορφο κόσμο …. θα σε κάνω βασίλισσα στο κάστρο μου γιατί αυτό το χαμόγελο σου , αυτό το βλέμμα σου μου δίνει την δύναμη να τα βάλω με όλους τους εχθρούς μας … βασίλισσα μου νυστάζω …. βασίλισσα μου πρέπει να αποχωρήσω …. βασίλισσα μου πόσο όμορφα και γλυκά ψέματα μου λες ……. μάτια μου ….…………………………………

_ καλησπέρα μαρία … άργησα λίγο σήμερα αλλά είχε μια βροχή άλλο πράγμα … λες και τα έβαλε ο θεός με τον διάβολο …. το μποτιλιάρισμα ήταν άλλο πράγμα λέμε και έχω γίνει μούσκεμα με την μοτοσυκλέτα μου , αλλά που να στο περιγράψω …απόλαυσα πολύ βροχή αλλά άξιζε το κόπο … ένοιωσα λέφτερος …. πως ήταν σήμερα ο παππούς μου ? …. σε κούρασε πολύ ? … όμως μην τον παρεξηγείς … είναι καλός άνθρωπος όμως …. τα έχει χαμένα , αλλά λέει όμορφες ιστορίες μερικές φορές … φαντάζεται πως είναι ιππότης και τον λένε John zouan … ταξιδεύει στον δικό του κόσμο , φαντάζεται μια βασίλισσα που την λάτρεψε , αλλά είναι γλυκός ψευτράκος … Μύριαμ την αποκαλεί , αλλά πάντα για αυτήν θα πολεμάει …. την λάτρεψε αληθινά , αλλά μην σε κουράζω όμως άλλο με τις παραμυθένιες ιστορίες του Μαρία …είναι και η μέρα πληρωμής … 200 ευρώ είπαμε πως είναι ? … πάρε 230 … έτσι , γιατί κρατάς καλή συντροφιά στον παππού μου … 

_  ξέρετε κάτι κύριε Γιάννη ? …. αυτή την φορά δεν θα πάρω ούτε ένα ευρώ γιατί …. γιατί υπήρξε ο μόνος κύριος που με έκανε βασίλισσα … υπήρξε ο μόνος που μέσα από τα όμορφα παραμύθια του με έκανε να νοιώσω πως ζω σαν γυναίκα …. τον συμπαθώ πάρα πολύ τον παραμυθάκο σας … έκοψα και ένα κόκκινο τριαντάφυλλο αλλά ξέχασα να του το χαρίσω … αλήθεια , μπορείτε να του το χαρίσετε εκ μέρους μου ? …. πείτε του πως η Μύριαμ του χαρίζει ένα μέρος από την καρδιά της … και πόσο θα ήθελα να ζήσω με ένα αληθινό ιππότη δίπλα μου ….όμως  φεύγω …. αντίο σας …. 

ο Γιάννης έβαλε ένα κόκκινο κρασί και κατευθύνθηκε στο δωμάτιο του παππού του … κοιμόταν …. έσκυψε πάνω του , τον φίλησε και έφερε το ποτήρι με το κόκκινο κρασί στα χείλη του …. άφησε λίγες σταγόνες να κυλήσουν πάνω τους … ο γέρος γεύτηκε λίγες σταγόνες , άνοιξε τα μάτια του και γύρισε και ψιθύρισε στον εγγονό του μέσα από το κουρασμένο ύφος του και το καλοσυνάτο χαμόγελο … 

_ ιππότη μου η στολή μου είναι δική σου … την φοράς πάνω σου … το σπαθί μου είναι ένα απομεινάρι μέσα από μάχες , αλλά συνέχισε να πολεμάς … η στολή μου δεν λάμπει από τις μάχες ζωής , αλλά φόρεσε την και κάντην να ξαναλάμψει …. γέρασα ε ? … παλληκάρι μου συνέχισε να πολεμάς …. μάθε να ερωτεύεσαι … ο έρωτας είναι η ομορφότερη μάχη ζωής ….σε εμπιστεύομαι ιππότη μου … 

~ αντίο ιππότη μου ~ …. 

ο γέρος κοίταξε στα μάτια τον εγγονό του , του χαμογέλασε και ξεψύχησε … 

ο Γιάννης τον φίλησε , τα μάτια του μίλησαν μέσα από τα δάκρυα του πάνω στο μάγουλο του , ακούμπησε το κόκκινο τριαντάφυλλο της Μύριαμ στο στήθος του και ξανάφερε το ποτήρι στα χείλη του παππού του … οι τελευταίες σταγόνες μέσα από κόκκινο κρασί έσταζαν στα χείλη του παππού του … τον χάιδεψε , έκλαιγε , αλλά και χαμογελούσε με παράπονο μπροστά του …ήπιε μια γουλιά από το κόκκινο κρασί , τον ξαναφίλησε , σηκώθηκε και έσβησε το φώς …. απομακρύνθηκε προς το σαλόνι … έβαλε μουσική και ξαναγέμισε το ποτήρι του …. κάθισε στην πολυθρόνα και σήκωσε το ποτήρι του ψηλά … το πορφυρό χρώμα του κρασιού έγινε εντονότερο μέσα από το φως της λάμπας , το κοίταξε , χαμογέλασε μέσα του και το ήπιε μονορούφι …. Πήρε το τηλέφωνο δίπλα του και σχημάτισε ένα αριθμό …. 


_ Μαρία ο ιππότης έφυγε …. όμως Μαρία σε περιμένω …. ένας καινούργιος αληθινός ιππότης σε περιμένει μέσα από ένα αληθινό ιππότη … σε θέλω πραγματικά … 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου