... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

ο τελευταίος πολεμιστής ....



_ στρατηγέ μου χάσαμε … τριάντα πολεμιστές μείνανε μόνο … αποχώρησε … και οι τριάντα θα πεθάνουν .. προλαβαίνεις να φύγεις στρατηγέ μου … 

ο στρατηγός του χαμογέλασε και φόρεσε την μάσκα με το σιδηρούν προσωπείο … ανέβηκε στο άλογο του και έτρεξε δίπλα με τους μαχητές του και χόρευε μαζί τους τον χορό της μάχης … αποδεκάτιζε τους εχθρούς του μαχόμενος για αυτούς … πλησίασε τρέχοντας με το άλογο του ένα στρατιώτη που τα έδινε όλα μαχόμενος πάνω στο άλογο του ….

_ γιατί πολεμάς στρατιώτη μου ? .. πόσο αντέχεις  ακόμα γενναίε μου ? … φύγε από την μάχη , ακούς ???? …. όλα τελειώσανε …. ζήσε !!! …. αλλά γιατί πολεμάς ακόμα ? …

_ στρατηγέ μου ζω ακόμα …. μάχομαι για την αγαπημένη μου … αυτήν αγαπάω , ζω για αυτήν και θα πεθάνω για αυτήν … πρόσεχε στρατηγέ μου ! … πίσω σου εχθρός !!!! ….

_ πάντα περιμένω το πισώπλατο χτύπημα … αμύνομαι μαζί σας … 

με μια γρήγορη κίνηση με το σπαθί του κόβει το κεφάλι του εχθρού του …. δεν πτοείται σε τίποτα όσο μάχεται ο στρατηγός …. μάχεται μαζί με τους στρατιώτες του με όσες δυνάμεις του έχουν απομείνει …. οι στρατιώτες του είναι ανήμποροι πλέον …. αποδεκατίζονται ο ένας πίσω από τον άλλον , αλλά και ο στρατηγός έχει πολλά τραύματα …. μένει μόνος του πλέον … είναι άνισος ο αγώνας μα δεν το βάζει κάτω … οι εχθροί του σταματούν να μάχονται και ο στρατηγός εκπλήσσεται … με ένα χτύπημα τους θα τον είχαν διαλύσει και όμως αποχώρησαν …. εξουθενωμένος περιμένει καρτερικά … μέσα από την ομίχλη της μάχης εμφανίζεται ένας καβαλάρης με την πανοπλία του και προχωράει με σταθερά βήματα από το άλογο του …. είναι πολύ κοντά στον στρατηγό και σταματάει δίπλα του …. ο στρατηγός περιμένει … δεν σηκώνει το σπαθί του αλλά τον κοιτάζει παραξενεμένος …. πως και δεν μάχεται μαζί του ο καβαλάρης ? … αφού είναι εύκολο θύμα για τον αντίπαλο του …. ξέρει πως θα πεθάνει και πλέον η μάχη έχει τελειώσει …. ο αντίπαλος του με σίγουρες κινήσεις βγάζει το προσωπείον από πάνω του , κοιτάζει τον στρατηγό και του λέει …

_ έχασες την μάχη στρατηγέ … μαζί μου κανείς δεν τα βάζει … αυτό που θέλω να το κατακτήσω το κατακτώ … χάσατε όλοι σας … όμως εσύ γιατί πολεμάς ακόμα ? … 

ο στρατηγός με την σειρά του αφαιρεί το δικό του προσωπείον και τα γαλάζια κουρασμένα μάτια του τον κοιτάζουν επιβλητικά … 

_ μάχομαι για ότι λατρεύω….πάντα μαχόμουν σε ότι λάτρεψα …. και λατρεύω την γη που έσπειρε το πιο όμορφο πράγμα … τον έρωτα … λάτρεψα τον τόπο μου και ερωτεύτηκα μέσα από αυτόν το πιο όμορφο λουλούδι … μύριαμ την λένε …. εσύ γιατί πολεμάς ? … 

_ πολεμάω για να πολεμάω … έτσι έμαθα πλέον … κατακτώ τα πάντα στο πέρασμα μου ίσως γιατί δεν έμαθα τι σημαίνει έρωτας … ίσως έχασα από αυτόν , αλλά κέρδισα τα πάντα …. είσαι καλός πολεμιστής …. κέρδισες την μάχη στρατηγέ … αλήθεια , με πόσο στρατό πολέμησες ? … εγώ είχα πίσω μου 400 στρατιώτες … εσύ πόσους είχες ? …

_ εκατό υπήρξαμε σαν μαχητές μα έμεινε μόνο ένας … εγώ μόνο πλέον και είμαι εξουθενωμένος … μπορείς να με αποτελειώσεις … δεν έχω άλλες δυνάμεις και δεν μπορώ να τα βάλω μαζί σου … περιμένω το χτύπημα σου …

_ εκατό μόνο ???? … και πολεμήσατε τόσο γενναία ? … μα τι σας έκανε να πολεμήσετε με τόσο σθένος και να γίνετε ο εφιάλτης μου για οκτώ  ολόκληρες μέρες ? …. 

_ ο έρωτας έφταιξε …. λατρέψαμε και πολεμήσαμε για τα ιδεώδη μας …. δεν αντέχω άλλο … αποτελείωσε με …. κοίτα με … χαμογελάω …. σκέφτομαι την μύριαμ … δώσε ένα τέλος σε αυτή την μάχη …. 

ο αντίπαλος δεν μίλησε … υποκλίθηκε μπροστά στον στρατηγό και του είπε …

_ κέρδισες την μάχη και τον πόλεμο στρατηγέ …. έχασα μαζί σας … εύχομαι να μάθω να πολεμάω και εγώ για τα ίδια ιδανικά … τον έρωτα … μπορείς να γυρίσεις στην μύριαμ που σε περιμένει … πες της πως μια μέρα θα συναντήσω και εγώ μια μύριαμ σαν την δική σου , αλλά ακόμα θα μάχομαι … αποχωρώ και να ξέρεις πως δεν θα ξαναπολεμήσω μαζί σας γιατί ο τόπος είναι ιερός … μυρίζει έρωτα …. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου