... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

οι ελιές ...



_ έλα Νώντα … λέγε … πάντα παίρνεις τις πιο ακατάλληλες ώρες … είδα την κλήση σου στο κινητό και για πάρτη σου σταματάω τα πάντα … τι κάνεις βρε θηρίο ? … τι κάνει το Μαρικάκι σου ? … πως περνάτε ? … να σε πάρω πιο μετά γιατί μαζεύω τις ελιές ? …

Τι λες ρε Φώντα ? … πρώτη φορά ακούω πως έχεις ελιές …και πόσες θα μαζέψεις περίπου ? … καλά είναι το Μαρικάκι … με χώρισε και ησύχασε … σε διακόπτω όμως έ ? … κάνε δουλειά σου … σε πήρα γα να σου πω ένα γεια, αλλά δεν ήξερα πως έχεις ελιές … ποτέ δεν μου το είπες …είναι πολλές ? … το Κατινάκι σου είναι καλά ? … 

_ καλά είναι το Κατινάκι … με χώρισε και ησύχασε … πάντως καμιά εκατοστή θα είναι οι ελιές αλλά σιγά να μην καθίσω να τις μετρήσω … σε κανένα δεκάλεπτο θα τις έχω μαζέψει όλες Νώντα …

_ πλάκα κάνεις ρε Φώντα ? … ο πατέρας μου έχει δέκα ελιές και με παρακαλάει να πάω να τις μαζέψουμε αλλά εγώ δεν πάω … μια φορά την πάτησα και δεν την ξαναπατάω … μου έφυγε ο τάκος και ξέσκισα τα χέρια μου … σε λυπάμαι από μια μεριά φίλε μου …

_ τα παραλές βρε Νώντα … σιγά να μην κουραστώ να μαζέψω εκατό ελιές … είσαι υπερβολικός μερικές φορές … σιγά το σπουδαίο πράγμα … μια ξεπέτα είναι …. Τσακ μπάμ … απλά τα χέρια μου είναι βρώμικα με το μάζεμα …

_ πλάκα κάνεις ρε Φώντα ? …. Μόνο το να βάλεις λιόπανα, να στήσεις σκάλες, τα τις ραβδίσεις, να τις μαζέψεις και να τα βάλεις στα σακιά, να τις φορτώσεις στο φορτηγό και να τις πας στο λιοτρίβι φτάνει … χώρια που θα πληρώσεις τους εργάτες … πολύ ταλαιπωρία και σε καταλαβαίνω … 

_ σιγά να μην τα κάνω όλα αυτά βρε Νώντα …. δεν υπάρχουν εργάτες και εργάτριες … μόνος μου τα κάνω όλα … τα παραλές … πολύ φαντασμένος είσαι … σε λίγο θα τις έχω μαζέψει όλες και δεν θα τις πάω στο λιοτρίβι … δεν αξίζει τον κόπο … θα τις κάνω όλες παστές ….

_ τι λες ρε Φώντα ? … τόσα κιλά θα τις κάνεις παστές ? … παλάβωσες τελείως … δεν θα βγάλεις το λάδι της χρονιάς και να έχεις και κέρδος πουλώντας το λάδι ? … και δεν μου λες ρε φιλαράκο, είναι καλό το λάδι σου ? … φύλαξε μου ένα ντενεκέ, όμως θέλω να μου κάνεις καλή τιμή … 

_ άσε με ρε Νώντα … σιγά να μην σου φυλάξω και ντενεκέ με λάδι ανώμαλε ….. απορώ πως σου ήρθε αυτή η ιδέα … βρε τις έχω για πάρτη μου τις ελιές … 

_ εντάξει ρε Φώντα … μην δώσεις λίγο λάδι στο κολλητάρι σου … στο λαιμό να σου κάτσουν … εγώ φταίω που σου έδωσα ένα ντενεκέ με λάδι και μου βγήκε το λάδι μέχρι να μαζέψω τις ελιές του πατέρα μου αχάριστε ! … φτού σου !!! 

_ κάτσε ρε Νώντα … άδικα με βρίζεις … βρε θα τσακωθούμε για εκατό ελιές ? ….. τι λάδι να σου δώσω ? … από την γλάστρα μου θα τις μαζέψω … αυτήν την ελίτσα που μου έκανε δώρο το Κατινάκι είναι … έβγαλε ελιές η ελίτσα αυτή και είπα να τις μαζέψω … λέω να τις ξεπλύνω και να τις βάλω στο νερό … μετά θα ρωτήσω την μάνα μου τι να τους βάλω για να τις φτιάξω … όλο με παρεξηγείς ρε Νώντα … 

_ χαχαχαχα …Φώντα είσαι αδιόρθωτος όπως πάντα … καλά έκανε και σε χώρισε το Κατινάκι … είσαι θεοπάλαβος σαν εμένα … μπορεί να μου έβγαλες το λάδι, αλλά είσαι, είσαι … ρεμάλι …


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου