... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

έρωτας και πόλεμος ...



_ έλα Νίκο … τι κάνεις ? … χανόμαστε σιγά σιγά … σε παίρνω τόσες μέρες αλλά δεν σε βρίσκω πουθενά … είσαι καλά ? …

_ καλά είμαι Γιάννη … τι να σου πω και τι να σου περιγράψω …. Ζω ένα όνειρο … το ξέρω πως χαθήκαμε αλλά δικαιολόγησε με … είμαι ερωτευμένος … επιτέλους βρήκα τη γυναίκα της ζωής μου … αυτό που ζητούσα βρε αδερφέ … ξέρω πως είμαι αδικαιολόγητος αλλά θέλω να με καταλάβεις … εσύ πως περνάς ? …

_ είμαι μια βάρκα και μια γιαλός Νίκο … κανένα ενδιαφέρον γενικά … είμαι πολύ ψυχρός σε όσα συμβαίνουν γύρω μου … χαίρομαι που είσαι ερωτευμένος … και το όνομα αυτής ? … 

_ Μύριαμ την λένε … είναι πολύ όμορφη … μανεκέν σκέτο … έχει κάτι μάτια γαλάζια και μοιάζει με άγγελο … όταν μιλάω μαζί της κλείνω τα μάτια και ταξιδεύω … είναι τόσο όμορφη Γιάννη … με το που την φέρνω στη σκέψη μου σταματάνε όλα γύρω μου και ζω σε ένα αλλιώτικο κόσμο …

_ μπράβο Νίκο … πολύ χαίρομαι σε όσα μου λες … και δεν μου λες, όταν την πρωτοαντίκρισες πως ένοιωσες ? … έλα πες μου για τις ταραχές της καρδιάς σου και το πρώτο σας ραντεβού … σε προσέχει ? … σε φαντάζομαι να βλέπετε τηλεόραση μαζί και να είστε αγκαλιά και να σχολιάζετε την ταινία που βλέπετε ή τα πειράγματα που θα της κάνεις όταν προσπαθείτε να μαγειρέψετε μαζί … μπράβο … 

_  και εγώ αυτά σκέπτομαι έτσι όπως τα λες Γιάννη … έτσι την θέλω … είναι όμως πολύ όμορφη …κάποια στιγμή όλα θα γίνουν πραγματικότητα και τότε …

_ τι λες ρε Νίκο ? … τι εννοείς λέγοντας πως όλα θα γίνουν πραγματικότητα ? … με μπερδεύεις λίγο αλλά τουλάχιστον δείχνει πως σε αγαπάει ? …

_ ναι Γιάννη, με αγαπάει πολύ περισσότερο από ότι φαντάζεσαι … μια μέρα θα γίνει δική μου … όμως δεν την έχω συναντήσει ακόμα … στο διαδύκτιο την γνώρισα … είναι υπέροχη … ανταλλάξαμε μηνύματα και η καρδιά της χτυπά στους ίδιους παλμούς με τους δικούς μου … καταλαβαίνεις τι εννοώ … είναι το μωρό μου … εσύ πως περνάς με την οικονομική κρίση ? 

_ τι είπες τώρα ρε ? … θέλεις να πεις πως δεν την έχεις δει καν ? … τι να πω τώρα … σε καταλαβαίνω … όλα είναι ιντερνετικά σήμερα, ακόμα και ο έρωτας … δεν είναι απτός πλέον αλλά διαδυκτιακός έτσι όπως τον καταντήσαμε … με ρωτάς πως περνάω ? … μπορεί να υπάρχει κρίση αλλά δεν πτοούμαι πλέον … μπήκα σε αλλιώτικα παιχνίδια … είμαι σε μια ομάδα καταστροφών … είμαι οδηγός άρματος στα τεθωρακισμένα … πέρασα τις εξετάσεις και είμαι ο καλύτερος οδηγός αρμάτων … τα ηνωμένα έθνη μου έκαναν πρόταση με τις ικανότητες που έχω και δέχτηκα … είμαι μισθοφόρος … σε όποια αποστολή με στέλνουν τα βγάζω όλα σε πέρας … αλλά δεν θέλω να είμαι οδηγός αρμάτων αλλά διοικητής ... τα κατάφερα πολύ καλά … πήγα σε πολλές αποστολές θανάτου, τα έβαλα με στρατιές ολόκληρες και διέπρεψα … το Λίβανο και η Συρία έχουν να λένε για τον ερπυστριοφόρο θάνατο …. Έχω καταστρέψει πολλά χωριά και έβαψα με αίμα στο πέρασμα μου τα πάντα … γυναικόπαιδα και γέροντες με παρακαλούσαν για οίκτο αλλά είχα ρητές εντολές να μην μείνει τίποτα όρθιο … όλοι πέθαναν χωρίς οίκτο και εγώ χαμογελούσα όσο τους αποδεκάτιζα ή τους έλιωνα κάτω από τις ερπύστριες του άρματος … πήρα πολλούς πόντους και ανέβηκα επίπεδα στη ζωή μου επιτέλους … γέμισα παράσημα ανδρείας και έχω πολλά λεφτά … αισθάνομαι πετυχημένος …μου αρέσει που πέτυχες τον στόχο σου και εγώ τους στόχους μου … εσύ ζεις τον έρωτα και εγώ τον πόλεμο … τελικά Νίκο η ζωή μας δικαίωσε … 

_ Τι λες ρε Γιάννη ?... σκότωσες τόσο πληθυσμό ? … πως μπόρεσες και το έκανες αυτό και τολμάς και μου το λες ? …. είσαι σιχαμένος, ακούς ? … δεν θέλω να σε ξέρω, γιατί δεν περίμενα ποτέ από εσένα αυτές τις κινήσεις …δεν θέλω να σε ξέρω, ακούς δολοφόνε ? ...

_ και καλά κάνεις Νίκο … όμως μία σου και μία μου … εσύ ερωτεύτηκες ιντερνετικά, δεν άγγιξες τίποτα και δεν πρόκειται να αγγίζεις τίποτα ηλίθιε μέσα από τις ιντερνετικές ονειρώξεις σου, όμως ερωτεύτηκες ψεύτικα ηλίθιε … εγώ σκότωσα τα πάντα στο πέρασμα μου και περιμένω την επόμενη πρόκληση να κατακτήσω τον πλανήτη βλάκα … ερωτεύτηκες κάτι που δεν είδες ποτέ και δεν άγγιξες ποτέ παρά μόνο ιντερνετικά … έπαιξα και εγώ το ίδιο και κέρδισα σε όλα τα επίπεδα του παιχνιδιού μέσα από το ίντερνετ ηλίθιε … μάθε να παίζεις με αληθινούς όρους ζωής και όχι ιντερνετικούς γιατί η πολύ ονείρωξη και η μαλακία βλάπτει … καλή σου νύχτα Νίκο … ερωτεύσου αληθινά  και όχι εικονικά … μας λυπάμαι …. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου