... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

ήθελα ....



σου χάρισα τα πιο όμορφα λόγια μέσα από τις αλήθειες μου ....

μου χαμογέλασες ...

σου χαμογέλασα ...

έπλεξα τα πιο όμορφα όνειρα μου μόνο για σένα και ήταν όλα μόνο για σένα ...
ήθελα να πετάξεις και να χαμογελάς πάντα μάτια μου ...
ήθελα να πούμε κάποια στιγμή το πιο όμορφο ~αντίο~ μεταξύ μας και να σε βλέπω να πετάς και να σε καμαρώνω .... όμως όλα τα ανέτρεψες .... δεν θέλω να μάθω τον λόγο , μα ίσως μια μέρα μάθεις τον λόγο που δεν μου άξιζες ... όλα έχουν μια αρχή και ένα τέλος , μα δεν θα μάθεις το δικό μου τέλος αλλά το δικό σου ... το ψέμα και η υποκρισία σου πάντα θα σε συνοδεύουν στην συνείδηση σου ... αργός θάνατος και για τους δυό μας .... η γοητεία του θανάτου του έρωτα .... μάχες συνείδησης μάτια μου .... εγώ δεν έχω να απολογηθώ σε τίποτα γιατί .... 


αλήτη .... η σειρά σου στο παιχνίδι με την τύψεις ... απολογήσου στα ψέματα σου ....

αλήθεια , γιατί μου σκότωσες όλα μου τα όνειρα που έχτιζα για σένα ? ...
αλήθεια γιατί με σκότωσες ? ....
αλήθεια πίστεψες πως με σκότωσες ? ...
αλήθεια πόσο πίστεψες πως με σκότωσες ? ...

ζω μάτια μου γιατί έμαθα να ζω ... ζω γιατί έμαθα να αντέχω ... ζω γιατί είχα το δίκιο με το μέρος μου ... εσύ όμως ? ...

εσύ ? ....


~ αντέχεις ~ ? .....

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου