... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

γιατί μπαμπά ? ...

_  γιατί μπαμπά με φιλάς ?
_  γιατί είσαι το μωρό μου ...
_  αν δεν ήμουν το μωρό σου θα με φίλαγες ?
_  ναι αμέ .... και γιατί να μη σε φιλούσα ?
_  γιατί μπαμπά δεν με φιλάς όποτε θέλω ... που είσαι όταν σε θέλω ?
_  είμαι στην δουλειά αλλά αφήνω την μαμά να σε προσέχει ....
_  και αφήνεις την μαμά να με προσέχει ?
_  ναι μάτια μου .... την επιστεύομαι ...
_  τι σημαίνει εμπιστεύομαι ?
_  θέλω να σε προσέχει , και μόνο αυτή και να σε αγαπάει όσο εγώ ...
_  με αγαπάς όσο η μαμά ?
_  ναι μωρό μου ... όσο και η μαμά ...
_  και γιατί δεν είσαι δίπλα μου όσο η μαμά ? γιατί δεν παίζουμε μαζί όπως παίζει η μαμά μαζί μου μπαμπά ?
_  γιατί μωρό μου πρέπει κάποιος να δουλέψει και να φέρει φαγάκι στο σπίτι ...
_  και γιατί μπαμπά πρέπει να δουλεύεις ?
_  μμμμμμμμ .... μυρίζουν πολύ όμορφα τα μαλλάκια σου .... να τα μυρίσω ακόμα μιά φορά ? 
_  σου αρέσει έτσι όπως μυρίζουν μπαμπά ?
_  ναι μωρό μου .... όλα μυρίζουν όμορφα πάνω σου ...
_  είδες τι κάνει η μαμά για μένα μπαμπά ? εσύ μπορείς να με κάνεις να μυρίζω έτσι όμορφα ?
_  ναι μωρό μου .... όλα μπορώ να τα κάνω για σένα ....
_  πότε θα με κάνεις μπανάκι μπαμπά ?
_  άγγελε μου γιατί γίνομαι μαζί σου παιδί ? γιατί με ρωτάς ?
_  γιατί μπαμπά θέλω όλοι να είμαστε το ίδιο ... μπορείς εσύ και η μαμά να γίνετε σαν και μένα ?
_  σσσσσσττττ .... έλα μια αγκαλίτσα ..... μη λές τίποτα παραπάνω γιατί ..... μωρό μου φιλάκι δεν μου έδωσες .... που είναι το φιλάκι σου μάτια μου ?
_  σμμμμμμματς .....
_  μόνο αυτό το φιλάκι ? θέλω κι’αλλο ... μπορώ να έχω ακόμα ένα φιλάκι ?
_ σμμμμμμμμμουτς ....
_  γιατί με ξαναφιλάς μωρό μου ?
_  γιατί μπαμπά , ..... γιατί  είσαι ο πιο καλός μπαμπάς στον κόσμο ....
_  όοοοοχι μωρό μου .... εσύ είσαι το πιο καλό κορίτσι στον κόσμο ... έλα ... πάρε αγκαλίτσα τον σιλβεστράκο σου τον γατούλη και να δείς πως θα σε προσέχει και απόψε ... βρε μην του τραβάς τα αφτιά ! θα τον πονέσεις ...
_  τα δικά σου αφτιά  τραβάω απο τον γατούλη για να σε τιμωρώ ... μπαμπά , αγαπάς τη μαμά όσο εμένα ?
_  όλα τα αγαπάω μέσα απο την μαμά .... και πιο πολύ εσένα ...
_ γιατί μπαμπά ?
_ ...................... 
_ ........................

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου