... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

το τυχερό τζίνι ....

_ αμάν βρε Γιώργο ! … τι τον θέλεις αυτό τον λογαριασμό πάνω στο ψυγείο ? … μου χαλάει η διάθεση με τον που τον βλέπω στα μαγνητάκια  …. 200.000 ευρώ αλλιώς θα μας πάρουν το σπίτι μας στην Κηφησιά …. δεν μπορούσες να τον βάλεις κάπου αλλού ? …. βρε γιατί είσαι σπαστικός ? …. δεν μπορεί μια γυναίκα εργοστασιάρχη να βλέπει αυτά τα νούμερα και να σκέφτεται πως μια μέρα … απαπά !!! …. μια κυρία σαν εμένα να υποστεί τέτοιο εξευτελισμό , να χάσει το κύρος στους κύκλους της , και να μεταμορφωθεί σε μια απλή νοικοκυρά ? … με τίποτα ! … σαλάτα τα έχεις κάνει Γιώργο και μόνο ένα θαύμα θα μας έσωζε …. αλλά θα φταίνε οι γρουσούζηδες υπάλληλοι σου που με το που θα με δουν να περνάω από την πύλη του εργοστασίου αμέσως να αρχίσουν τα κουτσομπολιά …. θα τους πάρει ο διάολος και θα τους σηκώσει ! … με αποκαλούν στρίγγλα και στριμένη , αλλά είμαι κυρία με κεφαλαίο «Κ» … σιγά να μην γίνω ένα με αυτούς … είμαι κυρία … αλλά θα τους πάρει ο διάολος όλους ! …. δεν ματιάζομαι και δεν υποκύπτω εύκολα απο τις ζήλιες τους…. αχ βρε Γιώργο … βουλιάζουμε …. μόνο ένα θαύμα θα μας έσωζε , αλλά που … ας πιω καφέ μόνο για να συνέλθω … μμμμμμ … τον πέτυχα αυτή τη φορά τον καφέ …. μα ποιος διάολος χτυπάει το κουδούνι τόσο νωρίς ? … ούτε 12 δεν είναι …. αν είναι ο ταχυδρόμος θα τον στείλω και εγώ δεν ξέρω που ! .. τα νεύρα μου ! … αλλά και 200.000 ευρώ βρε Γιώργο σε χρέη ? … νευρίασα τώρα ! …. θα τα ακούσει αυτός που χτυπάει το κουδούνι τόσο επίμονα ! … μπα ? …τι βλέπω  από το ματάκι της πόρτας ? … καλέ ένα κούκλος … καλέ άγγελος είναι … τι μάτια , τι ζυγωματικά , τι χείλη … και περιποιημένο μουσάκι … θεός σκέτος … όποιος και να είναι θα του ανοίξω … θα τον κεράσω και καφεδάκι …. πως είναι τα μαλλιά μου ? … προλαβαίνω να βάλω λίγο κραγιόν και eyeliner …. χμμμ , καλή είμαι …πολύ σέξυ το άσπρο κομπινεζόν μου και το βρακάκι μου ….  αλλά τι να θέλει άραγε ? … βαθειά ανάσα , και … ανοίγω …. 

_ καλημέρα σας υπέροχη και γοητευτική μου κυρία … μα …. τα έχω χαμένα σε όσα βλέπω μπροστά μου … είστε μιά , μια οπτασία , ένα ζωντανό όνειρο μιας αιθέριας ύπαρξης που οι ποιητές είναι αδύνατον να περιγράψουν όσα ποιήματα και αν γράψουν …. αυτά τα μάτια σας , αυτά τα υπέροχα σαρκώδη χείλη σας , τα ζυγωματικά σας , η απόλυτη αρμονία που διαγράφεται στο πρόσωπο σας είναι ένα ταξίδι προς το απόλυτο όνειρο … όμως και εγώ είμαι ένα τζίνι … περιπλανιέμαι παντού αναζητώντας τον έρωτα και τις αλήθειες του μοιράζοντας σε κάθε πόρτα την ευτυχία … σήμερα χτύπησα την δική σας πόρτα και όλα είναι … είναι μαγεία μαγική μου κυρία … μπορώ να περάσω ?...

_ μα τι λέτε θεέ μου ? … υπέροχε νεαρέ μου ήθελα να πω ! …. περάστε … συγνώμη για το ντύσιμο μου αλλά έχει πολύ ζέστη , και …. ποιος καλός άνεμος σας έφερε στο κατώφλι μου ? … καθίστε … όχι εκεί ! … εδώ , δίπλα μου … τι κουβαλάτε σε αυτόν τον χαρτοφύλακα ? …

_ εμφανίστηκα για την ευτυχία σας και την ευτυχία μας …. διάβασα την σκέψη σας πριν από λίγο που σας βασάνιζε περνώντας από το κατώφλι σας τυχαία …. χρωστάτε 200.000 ευρώ , θα τα χάσετε όλα , αλλά όμως … είμαι το τυχερό σας τζίνι για σήμερα … δεν έχουμε πολύ χρόνο , αλλά μόνο δύο ώρες …μετά πρέπει να ξανακρυφτώ στο λυχνάρι της μοναξιάς μου … ο χαρτοφύλακας έχει ακριβώς τις επιθυμίες σας … 200.000 ευρώ … τι θα λέγατε να τις ανταλλάσαμε μέσα από την μέθη του έρωτα ? … είμαι αδαής τόσα χρόνια κλεισμένος στο λυχνάρι μου , αλλά εσείς έμπειρη και πολύ όμορφη … θα με διδάξετε το ερωτικό παραμύθι , και θα ικανοποιήσω τις απόλυτες επιθυμίες σας … ο χαρτοφύλακας δικός σας και ο έρωτας σας δικός μου … διδάξτε με …

η κυρία υπέκυψε σε όλα … 200.000 ευρώ και ένας κούκλος στο κρεβάτι μαζί της …. άνοιξε τον χαρτοφύλακα , 200.000 ήταν τοποθετημένα με τάξη … αλλά και ποια θα μπορούσε να του αντισταθεί ? …. άφησε τον χαρτοφύλακα στον καναπέ , τον έπιασε από το χέρι χαμογελώντας και τον οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα … το τι επακολούθησε δεν περιγράφεται …. ο αδαής άγγελος υπήρξε δάσκαλος στην «κυρία» … τίποτα δεν του αναιρούσε μέσα από τα εσκεμμένα ερωτικά «όχι» της , αλλά και αυτός της τα μεταμόρφωνε σε «ναι , μην σταματάς» … όλα έχουν μια αρχή και ένα τέλος … μόνο δύο ώρες είχε στην διάθεση του το τυχερό τζίνι της και έπρεπε να φύγει … η κυρία χουζούρευε ευτυχισμένη και ήταν στον δικό της κόσμο τόσο ευτυχισμένη και γυμνή … τα πανάκριβα εσώρουχα της ήταν ξεσκισμένα από τον πόθο και το πάθος …. το τηλέφωνο την έκανε  επέμενε και επέμενε … το σήκωσε μουδιασμένα και ναζιάρικα … ήταν πιο ευτυχισμένη από ποτέ … 

_νννννναί ? …. απάντησε ναζιάρικα …. εσύ είσαι Γιώργο ? … χουζουρεύω ακόμα … να σου πω κάτι ? …είδα ένα όνειρο που με ταξίδεψε στο απόλυτο και …

_ σοβαρέψου μια φορά επιτέλους ονειροπόλα ! …. έχω καλά νέα … ο Γεωργακόπουλος μας έδωσε τα λεφτά που μας χρωστούσε μετρητά …. ξεγραμμένα τα είχαμε , αλλά πάντα θα υπάρχει το γύρισμα της τύχης ….. στα στέλνω με τον καινούργιο μας υπάλληλο τον  γιό του φύλακα του κυρ Σήφη … δεν τον έχω δει ποτέ μου αλλά τον εμπιστεύομαι …. είναι γουρλής λένε οι κοπέλες στο εργοστάσιο … αγγελική μορφή με αθώο μουσάκι και άσχετος εμπειριών ζωής  και για αυτό τον προσέλαβα … ψυχικό έκανα προσλαμβάνοντας τον … και τελικά είναι γουρλής … περίμενε τον …. θα έρθει με ένα χαρτοφύλακα με 200.000 ευρώ … και που είσαι … φόρεσε κάτι πολύ σεμνό γιατί είναι της εκκλησίας από ότι καταλαβαίνω … τον λυπάμαι τον κακομοίρη … τα ψυχικά θα με φάνε , αλλά είναι γουρλής λένε , και είμαι προληπτικός …. κέρασε τον ένα καφέ … τα υπόλοιπα άστα πάνω μου ….  βγάλαμε την δόση του χρέους επιτέλους …είμαι πολύ τυχερός … τα λέμε πουτανίτσα μου …. σε λατρεύω …. 

Το κουδούνι χτυπά , η κυρία κοιτάζει μέσα από το ματάκι της πόρτας , και ένας νεαρός  με μαύρο μουσάκι και γαλανά μάτια περιμένει να ανοίξει η πόρτα …. ανοίγει την πόρτα  ολόγυμνη και του λέει …. 

_ πέρνα μέσα  … άφησε τον χαρτοφύλακα στο πάτωμα , πεταξε τα ρούχα σου γιατί έχεις μόνο δύο ώρες χρόνο και θέλω να ζήσω την συνέχεια ρεμάλι μου … ο επόμενος γύρος είναι δικός μου …θα σε δέσω , θα σου κλείσω τα μάτια με το εσώρουχο που μου ξέσκισες και θα τα δεις όλα αλήτη ... τι με κοιτάς και μένεις κατάπληκτος ? ... έλα που σε πιάσαν οι ντροπές σου !.... γδύσου γιατί θα στα σκίσω όλα ! ... μία σου και μία μου …. προχώρα στο κρεβάτι και δεν θέλω τσιμουδιά ... … είναι η σειρά μου να σε ανταμείψω ονειρεμένε μου …. αθώο αγγελικό ρεμάλι … όλα μαζί σου … ερωτικό τζίνι μου ….
αγαπητέ αναγνώστη , η συνέχεια δική σου … όμως να ξέρεις πως μερικά βγαίνουν αληθινά … πίστεψε με ….

 { keep dreaming } …. 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου