... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

το ταξίδι ....



_ καλησπέρα Μιράντα … τι κάνεις ? …

_ καλησπέρα Γιάννη … εργασία και κούραση …. εσύ πως είσαι ? …

_ σήμερα είμαι εντελώς διαφορετικός … αποφάσισα να σε πάω για καφεδάκι … είμαι στα Χανιά για να διευθετήσω μερικές εκκρεμότητες …. τυπικές διαδικασίες με δικηγόρους αγοροπωλησίες και τα λοιπά … προς το παρόν είμαι στα παλιά μου λημέρια από τα παιδικά μου χρόνια και απολαμβάνω το τοπίο αλλά θα ήθελα να ήσουν και εσύ μαζί μου …

_ τυχερούλη … αγναντεύεις την θάλασσα και εγώ βράζω στο ζουμί μου …. Θα ήθελα να ήμουν και εγώ εκεί …

_ κανένα πρόβλημα Μιράντα … μην σε απασχολεί καθόλου αυτό … θα στείλω την λίμο μου να σε παραλάβει και μετά θα κάνεις ταξίδι με το τζέτ μου …. ετοιμάσου πες πως έχεις αδιαθεσία και πρέπει να φύγεις από την δουλειά … ο σοφέρ μου θα ενημερωθεί με το που θα κλείσουμε το τηλέφωνο και θα έρθει να σε πάρει στο αεροδρόμιο … θα τα τακτοποιήσω όλα … θα απολαύσουμε καφεδάκι μαζί για λίγες ώρες και μετά θα γυρίσεις στο σπίτι σου …. ότι λέω το κάνω και το ξέρεις πολύ καλά Μιράντα … σε περιμένω πολύ σύντομα … εγώ θα παραμείνω στα Χανιά για τις υπόλοιπες τυπικές διαδικασίες … τελικές υπογραφές είναι για το ξενοδοχείο που θα αγοράσω στον Πλατανιά …

_ είσαι πολύ καλός Γιάννη …. ετοιμάζομαι … θα πως πώς έχω πολύ πονοκέφαλο και θα φύγω … δεν ξέρεις πόσο χαρά κάνω …. θα πιούμε καφεδάκι μαζί και θα αγναντεύουμε την θάλασσα … είσαι πολύ καλός …. σε πόση ώρα υπολογίζεις να είναι εδώ ο σοφέρ σου ? ….

_ λογικά σε ένα τεταρτάκι θα είναι εκεί …μην σε απασχολεί τίποτα σου λέω … η επιθυμία σου θα πραγματοποιηθεί … σε παίρνω σε λίγο γιατί χτυπάει το άλλο μου κινητό …. ……………………

_ έλα Μιράντα … όλα είναι έτοιμα … ετοιμάσου σε λίγο θα ξεκινήσει το όνειρο σου …. σε περιμένω εναγωνίως ….

_ Γιάννη πες πως ήδη ταξιδεύω με το τζέτ σου και σε μισή ώρα θα είμαι μαζί σου και θα πίνουμε καφεδάκι …. αλλά μην χαλάς τόσα πολλά λεφτά για λίγες ώρες … άστο καλύτερα .. θα μείνω στο γραφείο …. όμως πες πως απολαμβάνουμε το καφεδάκι μαζί … μοιάζει με παραμύθι αυτό το σκηνικό μαζί σου …

_ το ξέρω Μιράντα … ξέρεις πως τα λεφτά δεν έχουν καμιά αξία για μένα αλλά οι αξίες σου … έμαθα να χαρίζω απλόχερα τα πάντα σε όσους αξίζουν γύρω μου … βρε άστα αυτά που δεν θα ταξιδέψεις ! … εγώ ήδη ταξιδεύω … είμαι ονειροπόλος και παραμυθάς και το ξέρεις πολύ καλά μάτια μου … μερικές φορές δεν έχει τόσο σημασία η πραγματικότητα , αλλά να μπορέσει κάποιος να μεταμορφώσει την φαντασία του σε μια παραμυθένιο ταξίδι … η ζωή θέλει φαντασία και μέσα από αυτήν μπορείς να ταξιδέψεις έστω και για λίγο όπως κάναμε μαζί … τα καταφέρνω πάντως ε ? …. την επόμενη φορά θα σε ταξιδέψω στο Κουρδιστάν … θα σε κάνω πάμπλουτη … θα πουλάμε ρολόγια με μπαταρία και όχι κουρδιστά και θα γίνουμε εκατομμυριούχοι … τέρμα το κούρδισμα στο Κουρδιστάν με τα επαναστατικά ρολόγια μας … βασίλισσα θα σε κάνω …. απολαμβάνω το καφεδάκι μου ήδη μαζί σου με τον διάλογο μας … σε αφήνω τώρα … τα λέμε αύριο μελλοντική βασίλισσα …
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου