... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

δεν θέλει κόπο , θέλει τρόπο ....



μέγας ο τυπάς δίπλα μου ... και γαμώ το απολλώνειο σώμα .... οι κοπέλες  τον κοιτάνε περιμένοντας να ρίξει ένα βλέμμα πάνω τους .... εγώ αδιαφορώ.... έχω κοιλίτσα και είμαι αγύμναστος .... χέστηκα για τον τύπο .... η μαγκιά δεν είναι να δείχνεις πως είσαι , αλλά αυτό που είσαι .... προσωπικότητα θέλει κατά βάθος η κάθε τύπισσα ...ο μάγκας βάζει 80 κιλά στην μπάρα και τα σηκώνει με άνεση και οι όλες τον βλέπουν σαν θεό ... τι μύες έχει ο παιδαράς σκέπτονται , και πόσο θα τον ήθελαν δίπλα τους ... κοιτάζει αριστερά , ρίχνει λοξές ματιές δεξιά , παίρνει αυτό που θέλει μέσα από τα βλέμματα από τις μουσίτσες και προχωράει αμέριμνος και δήθεν .... η σειρά μου ... θέλω πιο πολλά κιλά στο πάτωμα .... προσθέτω ακόμα 40 κιλά και ετοιμάζομαι για την άρση  ... ζυγίζω το βάρος , αλλά δεν γαμιέται  .... σιγά να μην το σηκώσω αυτό το βάρος και χάσω την μέση μου .... οι μουσίτσες με κοιτάζουν όλο αγωνία .... θα τα καταφέρω ? … τους χαμογελάω και πιάνω την μπάρα .... ο τύπος σκουπίζεται με την πετσέτα αλλά κοιτάζει την προσπάθειά μου .... εγώ απτόητος .... εξακολουθώ να χαμογελάω στις μουσίτσες με πολύ αέρα σιγουριάς  ... παίρνω στάση με αέρα και πιάνω την μπάρα ... κάνω την πρώτη κίνηση , ζυγίζοντας τα χέρια μου στην μπάρα , οι κοπέλες είναι όλο αγωνία και επικρατεί άκρα του τάφου σιωπή …. μια φωνή αποσπάει την προσοχή όλων στην απόλυτη ησυχία ...

_ κύριε Αλέξη τα βρήκα τα κλειδιά σας από την slk mersedes σας .... τα είχατε ξεχάσει στο μπαρ ... όλο ξεχνάτε  και μετά τα βάζετε μαζί μου άδικα κύριε  .... και το πορτοφόλι σας έχει ακριβώς 25 εκατοντάευρα και κάτι ψιλοπενητάευρα για τα μικροέξοδα σας απόψε …

ο σωματαράς με κοιτάζει έκπληκτος …. Καμία δεν του δίνει σημασία πλέον … όλες οι μουσίτσες έχουν το βλέμμα τους στραμμένο πάνω μου .... και 200 κιλά να έβαζα στην μπάρα , πάλι η mercedes μου και το δήθεν ύφος μου απέναντι στα βάρη θα τις άφηνε άφωνες ... είδες Απόλλωνα πως τα καταφέρνω? … δεν θέλει κόπο ... θέλει τρόπο ... τα υπόλοιπα μετά για μένα είναι εύκολα ...
σε παραδέχομαι ρε Μήτσο .... είσαι και γαμώ τα φιλαράκια και με καταλαβαίνεις ... τον έσκισα τον μποντυμπιλντερά  ....






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου