... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

για τις παλιές αγάπες μη μιλάς ....



για τις παλιές αγάπες μη μιλάς .... οι σκέψεις σε λυγίζουν .... μην σκέπτεσαι τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε μαζί , αλλά το παιχνίδι του θανάτου μου μέσα από τον έρωτα που πέθανα μέσα από αυτόν .... γλυκό το μαχαίρι του .... άλικο το χρώμα του έρωτα ... ρυάκι από άλικο χρώμα που πηγάζει μέσα από την καρδιά μου .... με σκότωσες .... μάτια μου για τις παλιές αγάπες μην μιλάς ... μη μιλάς όσο οι παλιές αγάπες άξιζαν και θα αξίζουν .... βλέμματα θανάτου ... βλέμματα που έπρεπε να πεθάνουν... αλήθειες που ξεψύχησαν ... παιχνίδια μάτια μου ... θέλω να κερδίσεις στο τέλος .... όλα δικά σου .... παίζω μαζί σου και ρίχνω λάθος φύλα .... θέλω να χάσω την παρτίδα γιατί θέλω πάντα να χαμογελάς ... πάντα ήθελα να χαμογελάς .... μάτια μου δεν έχασα γιατί ήθελα να κερδίσεις .... χαμογέλα μάτια μου μέσα από τον θάνατο μου ...

χαμογέλα ...

μάτια μου .....


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου