... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

αλλιώτικος έρωτας ....



μ'αρέσεις μάτια μου όπως είσαι ... περνάμε όμορφα μαζί μέσα από τον κόσμο που χτίσαμε .... πέρασαν πολλά χρόνια , αλλά παραμείναμε ίδιοι και για μένα θα είσαι η δροσιά μου .... γεράσαμε είπες μωρό μου ? ... με είπες μωρό σου μωρό μου ? ... αυτό το τριαντάφυλλο που κρατάς στα χέρια σου είναι ένα πολύ μικρό δείγμα αγάπης ... να σου πω μια αλήθεια ? ... το έκλεψα ... και το έκλεψα μόνο για σένα ... μου αρέσει να ρισκάρω όσο μπορώ ... δεν ξέρω , αλλά με το που το είδα έμοιαζε σαν να σε είδα μπροστά μου , το αγάπησα και είπα να σε κλέψω σαν την αγάπη μας ... με ρωτάς γιατί σε αγαπάω ακόμα είπες ? ... δεν θα σου απαντήσω γιατί ... όμορφο είναι το τριαντάφυλλο που κρατάς στο χέρι σου τριανταφυλλένια μου ... χαδάκι ? ... όοοοχι ... πρώτα εσύ ... φιλί ? .... όχι έτσι αλλά έτσι ... να , σαν αυτό .... μμμμμμμ .... έεετσι ... ακόμα λιγάκι ... μάτια μου ...

ο έρωτας δεν θα πεθάνει ποτέ όσο υπάρχεις ... ερωτάκι μου ..."εσύμου" ... ζωή μου ...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου