... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

πρώην ...





_ καλησπέρα μάτια μου … πρώην μάτια μου  

_ καλησπέρα ρεμάλι μου … πρώην ρεμάλι μου  

_ όμορφο το φωνάκι σου … αλλά πρώην μου … συνέχισε ….

_ δεν έχεις αλλάξει καθόλου τελικά …. είσαι πρώην αλλά και παρών … συνέχισε … αλλά πρώην μου ….

_ ευπειθώς αναφέρω πως αντέχω ακόμα και μάχομαι έτι … πρώην …

_ χαίρομαι στρατιώτη που μάχεσαι έτι όπως λες …. αντέχεις ακόμα αλήτη ? ... πρώην …

_ ζητάς μάτια μου όσα μπορείς να προσφέρεις ? … σε ρώτησε ο πρώην …. λέμε τώρα … απορία από τον πρώην ...

_ πόσα μπορείς να προσφέρεις χωρίς να δείχνεις πως τα προσφέρεις ? …  λέμε τώρα … απορία από την πρώην …

_ χμμμμ … είσαι όμορφη αμαζόνα … πρώην … όμως μου αρέσει η στολή σου και ο τσαμπουκάς σου …. βγάλε το σπαθί σου …. έβγαλα και εγώ το δικό μου απόψε …. όμορφο δεν είναι το σπαθί μου ? … το αποκαλώ εγωισμό …. λες να μας οδηγήσει στο  πουθενά ή στην αλήθεια στο τέλος ? …. λάμπεις με το βλέμμα σου και λάμπει το δικό μου βλέμμα μέσα από την μοναξιά μου … είσαι εγωίστρια και εγώ το ίδιο …. λάμπεις και λάμπω … κοίταξε με αμαζόνα μου … με αγαπάς ακόμα μάτια μου όσο εγώ ? … πρώην μου …

_ είσαι πρώην !!!! …. δεν αξίζεις και … είσαι πρώην ακούς ??? … εσύ τα έκανες όλα !!!! …. έφταιξες και θα πληρώσεις , ακούς ???? …είσαι πρώην !!! … ένα βήμα ακόμα και …. μην τολμήσεις να με πλησιάσεις !!!! … μην κάνεις βήμα , ακούς ??? …. πρώην !!!!! …

_ όλα για όλα μάτια μου … πρώην μάτια μου εννοώ … μου αρέσει ο τσαμπουκάς σου … χτύπα πρώτη …. δεν τολμάς ε ??? …. φοβάσαι αλήτη ? … πρώην αλήτη  …. πετάω τον εγωισμό του σπαθιού μου και θέλω να κάνεις την πρώτη κίνηση … χτύπα με …. χτύπα με δυνατά … κλείνω τα μάτια μου … σκότωσε με μάτια μου … πρώην μου … σε λατρεύω ακόμα … σκότωσε με τον τρόπο που μόνο εσύ ξέρεις … υποκύπτω …. σκότωσε με για ακόμα μια φορά …

_ κέρδισα αλήτη …. επιτέλους κέρδισα … μάτια μου δεν είσαι πρώην , αλλά και δεν υπήρξες ποτέ πρώην … είσαι το παρελθόν μου , το παρόν μου και το «μετάμου»…. πάντα υπήρξες το πιο όμορφο "εσύμου" … μ’αγαπάς ακόμα ? ….

_ ποτέ δεν σε αγάπησα …. ποτέ δεν υπήρξες  το πριν , το παρόν , και το "μετάμου" ….. σ’αγαπάω όσο το πιο γλυκό μου πριν , το τώρα μου , και το πιο "μετάμου" …


πρώην μωρό μου … "σήμεραμου" … γλυκό μου πρώην … "αύριομου" … "εσύμου"...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου