... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

~ οργισμένο είδωλο ~



_τσαλακώθηκες ρε μεγάλε και απόψε ? … απόλαυσε το τοπίο … είμαι απέναντι σου και θα τα πούμε τετ α τετ … απόλαυσες το νερό στο πρόσωπο σου ? …πόσες φορές άφησες το παγωμένο νερό να τρέξει πάνω στο κεφάλι σου ? .. απορώ πως δεν πάγωσες … ξεψυχάς μέσα σου ε ? …. είσαι ερείπιο και πρέπει να διαλυθείς απόψε …. μου αρέσει που έχεις ραντίσει το στομάχι σου με καθαρό ουίσκυ … μου αρέσει που είσαι λιώμα … έτσι σε θέλω …. να τσαλακώνεσαι και να διαλύεσαι … είσαι και εμετικός βλέπω μέσα από την λίμνη του νιπτήρα …. τσάμπα πήγε το ποτό που χάρισες στον εαυτό σου τελικά  …. μάλλον λάθος επιλογή και απόψε … μην πίνεις κάτι που σε πίνει και μην χαλιέσαι με κάτι που σε χαλάει …. αλήθεια , τι σε χάλασε ? … η ψευδαίσθηση ή η πουτανιά ? … είναι και τα δύο γένους θηλυκού και έχω την περιέργεια να μάθω … δεν μπορείς να με κοιτάξεις ? … τρέμεις ολόκληρος ? .. εγώ είμαι σταθερός όπως βλέπεις … ακλόνητος … σου δίνω ότι μου δίνεις … κοίταξε με στα μάτια !!!!... μπορείς να με κοιτάξεις ηλίθιε ???.... δεν τολμάς γιατί θα σου αποδείξω μέσα από την αντανάκλαση μου πως είσαι εντελώς ηλίθιος για να μην πω τίποτα περισσότερο … τι κάνεις εκεί ???? … τι προσπαθείς να κάνεις ???? … θα μου πετάξεις το ποτήρι για να με διαλύσεις σε όσες αλήθειες σου λέω ? …. χαχαχα … ξέρω πως το γυαλί γυαλί ερωτεύτηκε … κομμάτιασε με …. αλλά αν με κομματιάσεις θα έχεις γίνει κομμάτια και εσύ ο ίδιος … έλα … σε προκαλώ !!! … σπάσε με !!! … διστάζεις ? … εγώ όχι !!!! … ρισκάρω για σένα ηλίθιε !!! … είσαι τρισάθλιος και εντελώς εκτός εαυτού αλλά θα σε σκίσω ! … εσύ θα τα βάλεις μαζί μου , αλλά αν με αποτελειώσεις κάνοντας με χίλια κομμάτια θα σε κάνω ακόμα χίλια κομμάτια με την σειρά μου !!!! … σπάσε με γιατί έχω σπαστεί μαζί σου !!!! …. τι έκανες εκεί ???? … μου πέταξες το ποτήρι με το ουίσκυ ???? … με έκανες κομμάτια , αλλά όσα κομμάτια με έκανες , άλλα τόσα κομμάτια είσαι μέσα από το είδωλο μου … σε κέρδισα μεγάλε … έχασες μαζί μου και ξέρεις γιατί ? … γιατί εγώ είμαι το αληθινό είδωλο σου …. με κομμάτιασες και σε κομμάτιασα … πόσες εικόνες έχει η μορφή σου μέσα από τα κομμάτια που μου χάρισες ? .. θα σου πω εγώ ... έχει τόσες εικόνες όσα τα κομμάτια που με έσπασες , μα  δείχνεις πουθενά ολόκληρος ? …. Είσαι κομμάτια από ξεπεσμένο γυαλί του έρωτα … ξαναμοντάρισε με κομμάτι κομμάτι …. και αν τα καταφέρεις να με κάνεις και πάλι ίδιο , να ξέρεις πως θα έχεις καταφέρει να ξαναβρείς τον εαυτό σου ξανά … κοιμήσου … κοιμήσου με το ζόρι απόψε και … κοιμήσου εαυτέ μου … μια άλλη μέρα σου ξημερώνει … 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου