... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

φεγγάρι και ιππότης ...





-Γιάντα φεγγάρι με φωτίζεις; φύγε από πάνω μου!

-Σε φωτίζω ιππότη μου γιατί με σαγήνεψες … αλλά γιατί με μαλώνεις;

-Δεν θέλω κανένα φως … δεν θέλω να με δουν πως ένας ιππότης υπέκυψε μέσα από τα δάκρια του, ακούς; … φύγε από πάνω μου! … δεν θέλω να με αγαπάνε και δεν θέλω να με δει κανένας πως υποφέρω! … είμαι ιππότης και έμαθα μέσα μου πως οι ονειροπόλοι γεννήθηκαν για να υποφέρουν … φύγε! … Θέλω τον σκοταδισμό της σκέψης και το απόλυτο της μοναξιάς μου …. Φύγε φεγγάρι! … δεν θα με καταλάβεις ποτέ ….. θέλω να είμαι μόνος και να τα βρω μόνος με τον εαυτό μου! … φύγε σου λέω! … αν με καταλαβαίνεις κρύψου! …. Δεν με αγαπάει … δεν άξιζε τις μάχες που έδωσα για αυτήν … Φύγε σου λέω! 

- Ιππότη σε ακολουθώ σε κάθε χνάρι της μοναξιάς σου … μάλωσε με… εσύ από εκεί και εγώ από εδώ …. Πόσο απέχεις και πόσο απέχω από δίπλα σου; … μας χωρίζουν οι αποστάσεις χιλιάδων χιλιομέτρων αλλά πόσο απέχουν μεταξύ μας τα συναισθήματα μας; …. Μόνος εσύ, μοναχικό φεγγάρι και εγώ… πόσα μπορείς να αλλάξεις από την τροχιά της ζωής σου; …. Έλα ιππότη μου … έχουμε διαφορετικές τροχιές … γεννήθηκα να περιπλανιέμαι και πάντα θα περιπλανιέμαι και δεν μπορώ να αλλάξω την διαδρομή μου γιατί πρέπει να επιφέρω την ισορροπία στο πλανητικό μου σύστημα … δεν ξέρω αν γεννήθηκα ευλογημένο σαν φεγγάρι ή καταραμένο μέσα από τους κύκλους που κάνω κάθε μέρα ή μάλλον κάθε νύχτα… Ιππότη και απόψε το φεγγάρι κλαίει δίπλα σου … η Αφροδίτη απέχει πολύ από δίπλα μου… την ερωτεύτηκα και με ερωτεύτηκε μα δεν θα την αγγίξω ποτέ… διαδρομές άσκοπες αλλά ποτέ δεν το έβαλα κάτω γιατί πιστεύω πως οι μοίρες του έρωτα κάποια στιγμή θα μας κάνουν να ανταμωθούμε… θα την πλησιάσω πολύ κοντά της μα δεν πρέπει να την αγγίξω γιατί θα χαλάσω τα πάντα στο σύμπαν και … είμαι καταραμένο φεγγάρι… αγάπησα και περιπλανιέμαι στην ίδια διαδρομή μου… δεν χαλιέμαι όμως γιατί είμαι πεισματάρικο φεγγάρι… εσύ ιππότη μου είσαι πεισματάρης; … την αγαπάς ακόμα; … προλαβαίνεις … εγώ γεννήθηκα να πλανιέμαι στην τροχιά μου … εσύ μπορείς να αλλάξεις τις διαδρομές σου; … δύσκολος ο έρωτας … αλήθεια, γιατί κλαίς; … τα δάκρυα μου στέρεψαν, με λυπήθηκε ο έρωτας και με μεταμόρφωσε σε φεγγάρι …. Περιπλανιέμαι αλλά και εσύ είσαι περιπλανώμενος και γι’ αυτό σε ακολουθώ … θέλεις να φύγω από δίπλα σου; … σβήνω το φως μου… ταξίδεψε μόνος σου … καλή σου νύχτα ιππότη …

- φεγγάρι μου αν ήξερες πως … μου δίνεις μεγάλη δύναμη …φεγγάρι δεν θα σβήσεις ποτέ, ακούς ; … με όπλισες με τόλμη και πάω να κατακτήσω το κάστρο μου! … μη σβήσεις…. Απλά φώτισε με και θα σε δικαιώσω … αγαπήσαμε το ίδιο όνειρο που υπήρξε το πιο όμορφο μέσα από τα συναισθήματα μας … και το όνομα της είχε το ίδιο κοινό … την έλεγαν Αφροδίτη … και φιλούσε τόσο όμορφα … τι λες φεγγάρι μου; … αντέχεις ακόμα; Εγώ ναι …θα πολεμήσω για να την κατακτήσω και ξέρω πως θα την κερδίσω … πόσο όμορφες αλήθειες μου είπες απόψε φεγγάρι μου …


-δροσσουλίτη μου ....
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου