... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

γέροντας και νιός ...

_ τι προσπαθείς να κάνεις γέροντα ? … προσπαθείς να σηκώσεις τον βράχο και να τον μετακινήσεις ? .. αφού δεν μπορείς να το κάνεις γιατί επιμένεις ?…. γέρασες … είσαι ανήμπορος … άδικος κόπος … 

_ προσπαθώ νέε μου … ο βράχος μου κρύβει την θέα του τοπίου και δεν τον θέλω μπροστά μου… όμως είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρω … επιμένω ακόμα … εσύ μπορείς να μετακινήσεις τον βράχο και να τον πας πιο πέρα ? … όμως είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρω … έχω τον τρόπο μου …τι λες ? … θα φύγει ο βράχος από την θέση του ? … 

_ άσε ρε γέρο τα παραμύθια σου πως θα τα καταφέρεις … ξόφλησες και προσπαθείς άσκοπα … ξέρω τι σου λέω … αυτά είναι μόνο για εμάς τους νέους και δυνατούς … άδικος ο κόπος σου … 

_ θα τα καταφέρεις παλληκάρι μου να διώξεις τον βράχο από μπροστά μου ? … είσαι γεροδεμένος και λυγίζεις σίδερα με την δύναμη σου … μπορείς να το κάνεις αυτό ? … κούνησε τον βράχο και πάρτον από μπροστά μου … 

Ο νέος βάζει όλη του την δύναμη αλλά ο βράχος επιμένει να είναι ριζωμένος στη γη … ιδρώνει, ξεφυσσάει αλλά τίποτα … ο γέρος τον κοιτάζει και του χαμογελάει …. ο νέος δεν το βάζει κάτω … προσπαθεί με πολλούς τρόπους να βρει την λύση να τον μετακινήσει … ο γέρος του ξαναχαμογελά και του δίνει δύναμη … ο νέος πεισμώνει μέσα από τον εγωισμό του … τα δίνει όλα με όσες δυνάμεις του έχουν απομείνει ... ο βράχος στο τέλος μετά πό πολλες προσπάθειες υποκύπτει και βγαίνει από την γη και πλέον είναι παιχνίδι για αυτόν … τον μεταφέρει πολύ μακριά τσουλώντας τον και το τοπίο αλλάζει για τον γέροντα … επιτέλους ο βράχος δεν θα του κόβει το τοπίο … ο νέος τον πλησιάζει κατακουρασμένος και ικανοποιημένος γιατί απέδειξε στον γέροντα πως είναι ικανότερος από αυτόν …

_ τι λες γέροντα ? .. είχα δίκιο ? … αν δεν ήμουν εγώ εσύ τίποτα δεν θα κατάφερνες με τον βράχο … είμαι νέος και δυνατός …. αυτή είναι η διαφορά μας … εσύ ξόφλησες και πλέον αποδέξου την αδυναμία σου … ξόφλησες και παραδέξου το … 

_ και ποιος σου είπε νέε μου πως ξόφλησα ? … ο βράχος έφυγε από την θέση του και δεν ίδρωσα καθόλου … τα κατάφερα χωρίς κόπο …

_ όχι και πως τα κατάφερες … αν δεν ήμουν εγώ τίποτα δεν θα έκανες …. έχεις αντίρρηση ? …

_ δεν έχω καμία αντίρρηση νέε μου … ξέρεις ποια είναι η διαφορά μας ? … εσύ χρησιμοποιείς την δύναμη γιατί δεν έχεις μυαλό και εγώ το μυαλό μου γιατί δεν έχω δύναμη … θυμάσαι τι σου είπα στην αρχή ? … «ο βράχος μου κρύβει την θέα του τοπίου και δεν τον θέλω μπροστά μου… όμως είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρω … επιμένω ακόμα … έχω τον τρόπο μου » … μάθε κάτι παλληκάρι μου … «τα λόγια του γέροντα και την πορδή του να την ακούς γιατί κάτι έχουν να σου μηνύσουν»… εκεί που είσαι ήμουνα και εκεί που είμαι θάρθεις … σε ευχαριστώ παλληκάρι μου για όσα έκανες για μένα … έμαθα να λέω ευχαριστώ σε όσους ακολούθησαν τις σκέψεις μου και τις πραγματοποίησαν … να, κάτι σαν το παράδειγμα με τον βράχο … ήθελα να το κάνω αλλά ήξερα πως θα τα καταφέρω χωρίς να το κάνω χωρίς κόπο …

_ γέροντα έχασα με τον τρόπο σου και την συμπεριφορά σου και υποκλίνομαι … είναι δυνατότερος σε όλα … μάθε με …. θέλω τις αλήθειες ζωής που μόνο εσύ μπορείς να με διδάξεις στις διαδρομές της ... Δάσκαλε …. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου