... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

παπάς και πιστός ....



_ καλά πάτερ, έχω πάθει την πλάκα μου λέμε ... και γαμώ ο λόγος που έβγαλες στο ξύλινο μπαλκονάκι με τα λιγοστά σκαλάκια από κάτω που ανέβηκες … θα είχες και γαμώ την θέα με τους πιστούς από κάτω … απάντως τα  είπες πολύ γαμάτα … έχω πάθει «όπου» που λένε .. σε παραδέχομαι μαγκάκο … τους έστειλες αδιάβαστους όλους τους πιστούς … με το στόμα ανοιχτό έμειναν όλοι … μύγα να τους έχεζε στο στόμα χαμπάρι δεν θα έπαιρναν γιατί είχαν πάθει την πλάκα τους με τον λόγο σου … είσαι γαμάτος …

_ τέκνον μου μίλα πιο όμορφα στον οίκο του κυρίου … δεν είναι τρόπος και συμπεριφορά απέναντι σε ένα ποίμνιο του κυρίου να μιλάς έτσι…λίγος σεβασμός … 

_ τι λες τώρα βρε πάτερ ? …. Τι ποίμνιο και παπαριές μου λες ? … τι εννοείς ? … σαν βρισιά μου ακούστηκε … τι είναι ποίμνιον ?

_ ποίμνιο είναι το πρόβατο … αλλά πως εξακολουθείτε και μιλάτε έτσι στον οίκο αυτό ? … δεν υπάρχει λίγο σεβασμός ? …. θα σβήσουν τα κεριά με την οργή του κυρίου με τον τρόπο που μιλάτε στον οίκο του τέκνον ….

_ ρε τι μαθαίνω ο πούστης σήμερα .. δεν ήξερα πως το ποίμνιο είναι το πρόβατο μεγάλε … την επόμενη φορά που θα πάω στον χασάπη θα πάθει την πλάκα του μαζί μου με την μόρφωση που με δίδαξες … θα του ζητήσω ποίμνιο και θα πάθει την πλάκα του τυπάς … μου την βγαίνει ο «τρομπίδης» και με λέει αμόρφωτο αλλά θα τον σκίσω … είσαι πολύ μάγκας και μορφωμένος … σε πάω με χίλια μεγάλε … όμως θα σου πω μια αλήθεια … έκατσα στην σειρά να πιω κρασί και με σερβίρισες ένα κουταλάκι μόνο … ξεφτίλα που λένε … πάνω στην κάβλα της γεύσης με έκοψες αλλά έχω τρόπους και δεν σου έκανα παρατήρηση ... αλλά και αυτό το ψωμί τι κομματάκια ήταν ? … χάθηκε μια φέτα ολόκληρη ? … στα περιστέρια στους ευζώνους αφήνω πάντα μισή φρατζόλα ψωμί το λιγότερο… δεν βαριέσαι , σε συγχωρώ , αλλά την επόμενη φορά που θα έρθω θέλω το ποτήρι γεμάτο … θα φέρω και μεζεδάκια και θα κεράσω όλο τον κόσμο και θα κάνουμε ένα γλέντι εδώ μέσα άλλο πράγμα … σε συμπάθησα πάντως όπως τα είπες στο μπαλκονάκι … είδα και κάτι «μπάνικα» γκομενάκια εδώ μέσα και την επόμενη φορά θα τα χτυπήσω … θα δουν τον Χριστό φαντάρο μετά την εκκλησία … είσαι γαμάτος πάντως … σε πάω δικέ μου … βρε πως τα είπες έτσι στον λόγο σου ? … μου σηκώθηκε λέμε … τι με κοιτάς έτσι παράξενα πάτερ ? …. μου σηκώθηκε η τρίχα εννοώ … 

_ σας παρακαλώ κύριε ! … θα ήθελα να είστε πιο ευγενής στον οίκο του κυρίου … σας ακούει και θα σας κατακεραυνώσει μέσα από τον τρόπο που εκφράζεστε … λίγος σεβασμός … 

_  δεν ξέρω τι λες και για ποιον κύριο αναφέρεσαι αλλά ξέρω πως με ανατρίχιασες ολόκληρο σε όσα είπες στο μπαλκονάκι … να σκεφτείς πως ένοιωσα τόσο όμορφα που άφησα δύο διακοσάευρα στο παγκάρι …είσαι πολύ γαμάτος λέμε … δεν είσαι απλός παπάς αλλά τεράστιος … είσαι παπάρας και χαλάλι σου … και να ξέρεις πως από λόγο στο μπαλκονάκι γαμάς λέμε …  

_ έλα ρε μεγάλε ? … άκουσα καλά ? είπες πως  άφησες δύο διακοσάευρα  στο παγκάρι ? … μιλάς μπέσα ρε ? …και γαμώ τους ανθρώπους είσαι λέμε … είσαι άξιος πιστός ... αλλά δεν πιστεύω να λες παπαριές για το παγκάρι γιατί θα γίνει της πουτάνας εδώ μέσα μεταξύ μας ! …




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου