... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

θεός σχωρέστον ....



_ καλησπέρα Αντώνη … τι κάνεις Γιώργο ? … καλά είσαι Μάκη ? … ποιος το περίμενε πως θα βρισκόμασταν εδώ να τα λέμε ? … θεός σχωρέστον τον Γιάννη … καλός άνθρωπος … τι είμαστε ? … τίποτα δεν είμαστε τελικά … σκατά …. όλα στη ζωή είναι σαν μια ντουφεκιά στο τέλος … σου τραβάει μία  και μπαμ και κάτω … Μάκη μια και είπα για ζωή τι κάνει η καινούργια η φιλενάδα σου η Ζωή ? … έμαθα πως είναι γκομενάκι πρώτο … πως το έψησες ρε θηρίο ? … απορώ τι σου βρήκε …. αλλά ας αλλάξω θέμα …. κηδεία έχουμε σήμερα … σεβασμός στον φίλο Γιάννη που έφυγε … ααααχχχχ άτιμη ζωή … μας πήρες το καλύτερο φιλαράκι …. ρε Αντώνη κοίτα ένα κώλο στο μνήμα παρακάτω … γαμάτη η χήρα … εγώ αν ήμουν νεκρός θα είχα αναστηθεί … και ματάρες η κυρία …. 

_ που τις είδες τις ματάρες ρε Αλέκο ? … γυαλιά φοράει η χήρα … αλλά από κώλο σκίζει … κορμάρα λέμε … μάνα μου να γινόμουν το ποτιστήρι σου …. αυτό που κρατάει εννοώ βρε παιδιά … να με έπιανε στο χέρι της και εκεί να δεις πόσο θα μεγάλωνε η ποτίστρα στην άκρη … αλλά ας σοβαρευτούμε λιγάκι … τον φίλο μας Γιάννη κηδεύουμε … καλός άνθρωπος … ήταν … μεταξύ μας ήταν  και λίγο χαρτοπαίχτης , αλλά ας μην λέμε για αυτά … το πόσα λεφτά μου έχει φάει με την τράπουλα και τις κλεψιές του ας μην το συζητήσω … ας τον τιμήσουμε … τι λες Μάκη , δίκιο δεν έχω ? … 

_ τι να πω ρε Αντώνη ? …. να πω πως με φέσωσε πάνω από 10.000 ευρώ , και τα πήρε μαζί του ? … και δεν ήξερε τίποτα η γυναίκα του … μάλλον με το Μαρικάκι θα τα σκόρπισε τα δικά μου τα λεφτά … αλλά τι να λέμε μέρα που είναι ? … καλός άνθρωπος κατά βάθος … θεός σχωρέστον … ας είναι καλά εκεί πάνω με τους αγγέλους … 

_ για αγγέλους δεν τον βλέπω … έτσι και παίξει τράπουλα μαζί τους θα τους ξεπουπουλιάσει … άσσος στο χαρτί ο συγχωρεμένος … διάολος σκέτος ήταν … και νάταν μόνο αυτό ? … τι κέρατο έχει ρίξει στη γυναίκα του δεν λέγεται ... θυμάσαι που της έλεγε συνέχεια πως θα είναι στο κυνήγι μαζί μας ? … μήπως ήρθε καμιά φορά ? … με το Κατινάκι ήταν και σας το λέω εμπιστευτικά μεταξύ μας … οργίλος ο φίλος μας … και πολύ μουλωχτός … δεν είναι να λέμε τέτοια πράγματα μέρα που είναι …  καλός άνθρωπος όμως … θεός σχωρέστον …

_ λίγο γκομενιάρης ήταν βρε παιδιά , αλλά δεν είναι κακό … μπορεί να υπήρξε ψιλοαπατεωνίσκος γενικά , αλλά δεν είναι της παρούσης να λέμε τέτοια πράγματα για τον συγχωρεμένο … μεταξύ μας και στην γυναίκα μου τα έριξε , αλλά από τη στιγμή μου τα είπε όλα το γυνακάκι μου με τόσο μίσος για αυτόν κατάλαβα τι κουμάσι είναι … ευτυχώς που το γυναικάκι μου δεν ενέδωσε …. τίμια γυναίκα … και πολύ ευαίσθητη … δεν βλέπετε πόσο κλαίει η καημένη ? ... θα συγκινήθηκε πολύ με τον ξαφνικό θάνατο του … ούτε στην μάνα της όταν πέθανε δεν έκλαιγε έτσι με τόσο σπαραγμό .... είναι ψυχούλα  ...  μα τι λέμε ρε παιδιά ? … εδώ τον θάβουμε και λέμε πράγματα που δεν πρέπει … ας τον αγκαλιάσει ο θεός … τελικά η χήρα που καθαρίζει το μνήμα δεν είναι καθόλου άσχημη … πόση λύπη θα αισθάνεται μέσα της … ρε μαλάκες φύσηξε αεράκι και είδα το βρακάκι της … μαύρο στρινγκ  φοράει … πω πω μια χήρα ….  και βυζάρες η κυρία … μάνα μου εσύ … τι λέμε ρε παιδιά μέρα που είναι ? … δεν κάνει να λέμε τέτοια πράγματα μέρα που είναι … ας θάψουμε τον φίλο μας με τιμές … θεός σχωρέστον … 

_ ήταν και «απλοχέρης» … δεν άφηνε κώλο για κώλο να μην τον πιάσει … και σκορπούσε τα λεφτά του απλόχερα και τα έδινε όλα σε κάθε γυναίκα …. γκομενιάρης ήταν δεν λέω , και δεν υπολόγιζε τα λεφτά … και εμένα μου έφαγε λεφτά , τα έχασα  και σκατά στον τάφο του … ας αναπαύσει ο θεός την ψυχή του εννοώ !!!! … θεός σχωρέστον …. άγιος άνθρωπος … 

_ ήταν καλός άνθρωπος ..... και καλός ψαράς ... ψάρευε χωρίς πετονιές και δολώματα ... τι ψάρια μας έφερνε δεν λέγεται ... με δυναμίτες ψάρευε ... θεός σχωρέστον ... 

_ρε παιδιά αρχίζει η κηδεία … πάμε να τον τιμήσουμε και μετά να του ρίξουμε ένα λουλούδι … ήταν καλό  φιλαράκι … και γαμώ τα παιδιά λέμε … πάμε να του δώσουμε τον τελευταίο ασπασμό … άγιος άνθρωπος … θεός σχωρέστον ….




2 σχόλια:

  1. Φίλε μου τι να σου πω! Το χιούμορ είναι σκέτος δυναμίτης. Η σκηνή της κηδείας και οι διάλογοι είναι και πάλι άκρως κινηματογραφικοί. Το χάρηκα με την ψυχή μου. Αλλά εκείνη την χήρα όμως ε;..... το ποτιστήρι; Κι όμως αυτά κουβεντιάζονται στις κηδείες. Κι εσύ έπιασες τόσο ρεαλιστικά τον παλμό των στιγμών αυτών. Τι να πω!
    Φοβερός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα Χριστόφορε.... η αλήθεια είναι πως όταν πάω σε κηδείες μπάχαλα τα κάνω.... ξεκινάω με το σοβαρό μου και στο τέλος όλο σε γέλια καταντάμε.... αλλά είμαι σοβαρός άνθρωπος ...)))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή