... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

μια παρτίδα πόκερ ...



η παρτίδα στο πόκερ με έχει ανεβάσει  πολύ … παίζω δυναμικά και ρισκάρω τις μάρκες μου … κερδίζω ψίχουλα και είμαι στο έλεος … δυνατοί οι παίχτες γύρω μου … ρεμάλια είναι οι διπλανοί μου αλλά ακόμα παίζω μαζί τους … έχουν τον αέρα του νικητή παίζοντας με πολύ χρήμα … η αδρεναλίνη μου είναι στα ύψη ... όλοι φοράμε μαύρα γυαλιά για να μην δει ο ένας την έκφραση του άλλου … δεν θέλουμε να προδοθούμε μέσα από τα χαρτιά μας και ρισκάρουμε … ο στόχος μου δεν είσαι εσύ , αλλά ο διπλανός μου …μπλοφάρει και μπλοφάρω … έχασε … δικές μου οι μάρκες του  … ένας λιγότερος παίχτης  … δύσκολη η  νύχτα απόψε μέσα από παρτίδες …. είμαι πολύ ψύχραιμος … ο δεύτερος παίχτης πετάει τα φύλα του με νεύρα στην πράσινη τσόχα ….παραγγέλνω τεκίλα με λεμόνι και πολλά παγάκια … έχει πολύ ζέστη και απόψε … ξεκουμπώνω την γραβάτα μου ακόμα περισσότερο …. δυσκολεύομαι  .. μείναμε μόνο δύο παίχτες στο τραπέζι … πολύ καπνός και πολύ τσιγάρο από τους γύρω μας …. είναι όλος ο κόσμος μαζεμένος πάνω από τα κεφάλια μας και έχουν μεγάλη αγωνία για το τελευταίο χτύπημα … μείναμε μόνο εσύ και εγώ … ανάβω τσιγάρο … κάνεις και εσύ το ίδιο … χαμηλώνω  για λίγο τα μαύρα γυαλιά μου αδιάφορα … θέλω να με δεις πριν το τελευταίο χτύπημα παίχτη μου …. μισοκατεβάζεις με την σειρά σου τα γυαλιά αλλά για πολύ λίγο και μου χαμογελάς …. κάνω το ίδιο και εγώ … ψυχολογία είναι όλα …   η παρτίδα ξεκινάει και τα φύλα μοιράζονται …. κοιτάζω τα χαρτιά μου στιγμιαία και με σιγουριά δίνω τα ρέστα μου … η ψυχολογία μέσα μου με κάνει να πετάξω τα γυαλιά μου και να δείχνω σιγουριά με το βλέμμα μου … είσαι μέσα στο κόλπο και ρισκάρεις τα πάντα … οι μάρκες στο τραπέζι είναι στίβα με τα ρέστα σου … 

_ όλα ή τίποτα ? …σε ρωτάω … 

_ όλα ή τίποτα μου απαντάς … 

_ με παίζεις ή σε παίζω ? … 

_ σε παίζω και με παίζεις … 

_ μ’αρέσεις παίχτη μου … αντέχεις ? …. 

_ πόσο αντέχεις ? … 

_ όσο με αντέχεις … δείξε μου τα χαρτιά σου … 

_ δείξε μου τα μάτια σου … έπαιξα με τους καλύτερους παίχτες γύρω μας και τους κέρδισα … η σειρά μου να σε κερδίσω …. πόσα λες πως θα χάσω για να σε κερδίσω ? … 

_ ρίχνω τα χαρτιά μου …. φουλ της ντάμας  … εσύ ? … 

_ σκατόφυλο … είσαι φουλ της ντάμας στα μάτια μου σε όλα σου … μου άρεσες από την πρώτη στιγμή και για αυτό διάλεξα το τραπέζι σου … κέρδισες …δεν ήθελα να σε κερδίσουν οι τιτάνες του πόκερ , αλλά εγώ … δική σου η παρτίδα …. αποχωρώ υποκλινόμενος …. 

ο κόσμος χειροκροτεί την lady που κέρδισε την παρτίδα … αποχωρώ από το τραπέζι χαμογελώντας και κατευθύνομαι στην έξοδο …. πλησιάζω στην μοτοσυκλέτα μου και ανάβω τσιγάρο περιμένοντας να ζεσταθεί το μοτέρ …μου άρεσε η αποψινή παρτίδα … έχασα αλλά κέρδισα … κέρδισα το βλέμμα της , αλλά και μετά ? … φοράω το κράνος και ξεκινάω … μια φιγούρα πετάγεται στον δρόμο μου και φρενάρω απότομα … εκπλήσσομαι … είναι ο τελευταίος μου παίχτης στο τραπέζι στο πόκερ … είναι μπροστά στην μοτοσυκλέτα μου και μου λέει … 

_ γεια σου παίχτη … μου άρεσε η αποψινή σου παρτίδα  … δεν ξέρω πόσα κέρδισα αλλά ίσως χάσω όσα θα ήθελα να κερδίσω στη ζωή μου  … θα ήθελα να μοιραστούμε μαζί όσα έκανες για μένα και κέρδισα απόψε … τι λες ? … μπορώ ? … προλαβαίνω ? …. 

ο τύπος την κοιτάζει , της χαμογελάει , βγάζει το κράνος του και της το φοράει … προσπαθεί να της δώσει ένα φιλί μέσα από το κράνος αλλά δεν φτάνουν τα χείλη του … η γλώσσα του όμως παίρνει μια γεύση από την γλώσσα της …μιλάνε μεταξύ τους και … ο τύπος σταματάει το ταξίδι της γεύσης της και της λέει ….  

_ ανέβα στην σέλα  παίχτη μου … κράτα με σφιχτά … γκαζώνω …  


 

2 σχόλια: