... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

μαγκιά μου ...




η μαγκιά δεν είναι να δείχνεις πως υπάρχεις σε μια ποιητική σελίδα που σε φιλοξενεί , αλλά να αποδεικνύεις πως υπάρχεις σε αυτήν ... μαγκιά δεν είναι το copy-paste απο άλλους ποιητάδες ή δήθεν , αλλά μαγκιά είναι να μπορείς να γράφεις εσύ ο ίδιος ... είσαι μάγκας ? ... τα υπόλοιπα είναι παπαριές ... γράφω ποίηση απόψε ....

αντίρηση καμία ? ... είμαι ρεμάλι και λάτρης των blues ...

κανείς δεν μπορεί να με εμποδίσει στην σκέψη μου , κανείς , δεν θέλω να με αποδεχτεί , και κανείς σας δεν θα μου μοιάσει γιατί δεν έχω ανάγκη κανένα σας ...

σας χαρίσω αυτό το μουσικό κομμάτι .... αφιερωμένο στους ανίκανους άποψης και στους κατεψυγμένους ....

όλα είναι ποίηση ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου