... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

κατά λάθος κλήση ....



_ παρακαλώ ? ….

_ συγνώμη , αλλά μάλλον έχω πάρει λάθος αριθμό …

_ κάθε άλλο θα έλεγα … σωστά καλέσατε αυτό τον αριθμό … 

_ σίγουρα έχω πάρει λάθος … η φωνή σας δεν …

_ τι έχει η φωνή μου ? … αλλά η δική σας όμως …

_ τι έχει η φωνή μου παρακαλώ ? …. 

_ η φωνή σας είναι πολύ γλυκιά … μου αρέσει η χροιά της … 

_ μα τι λέτε ? … είστε λίγο θρασύς ή κάνω λάθος ? …

_ δεν κάνετε καθόλου λάθος , όπως και στον αριθμό που σχηματίσατε στο τηλέφωνο σας … και έχετε τόσο όμορφη φωνή …

_ είστε και τολμηρός διαπιστώνω …. 

_ και εσείς γοητευτικότατη … αλλά ας συστηθούμε … με λένε κουασιμόδο … θα ήθελες να γίνεις η Εσμεράλντα μου ? …

_ χαχαχαχα … έχεις και ελιά στην μύτη ? …

_ μα φυσικά … τι κουασιμόδος είμαι ? … αλλά αυτή η φωνή σου με εμπνέει … είσαι τόσο όμορφη όσο η φωνή σου ? … 

_ είμαι κακάσχημη και στριμμένη … κάτι σαν την μαντάμ Μιμ …. κάτι άλλο ? …

_ περιμένω το επόμενο τηλεφωνικό σου λάθος … αλλά θα μεταμορφωθώ .. θα γίνω ο ντόναλτ και εσύ η νταίζη … αλλά αυτή η φωνή σου όμως … 

_ είσαι τρελός ! … κλείσε το τηλέφωνο ! … χαχαχαχα … 

_ φυσικά και θα το κλείσω … περιμένω το επόμενο εσκεμμένο λάθος σου … με λένε Ιούδα …και ο Ιούδας φιλούσε υπέροχα … να κλείσω το τηλέφωνο ? … σου κάνει καρδιά ? … εμένα όχι … 

_ φυσικά και να το κλείσεις Ιούδα …. χαχαχαχα …  άκου Ιούδας … κλείσε …σε ξαναπαίρνω σε πέντε λεπτά … και έχεις και ωραία φωνή … 

_ σε πέντε λεπτά …. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου