... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Αθηνόδωρος και lady ....


ο Αθηνόδωρος απολαμβάνει το καφεδάκι του στο τακτικό τραπεζάκι του όπως πάντα στο καφενείον του Αρίστου …. κολλητάρια μέν , αλλά ο λογαριασμός λογαριασμός στο τέλος … και εκεί που απολαμβάνει τι καφεδάκι του , εμφανίζεται μια κοπέλα και κάθεται τρία τραπεζάκια πιο πέρα … όμορφη αλλά δείχνει κουρασμένη … αφήνει την τσάντα της δίπλα στα πόδια της , κοιτάζει τον Αρίστο τον καφετζή , του χαμογελάει με έκφραση κούρασης , ανταποδίδει ο Αρίστος και της φέρνει ένα νεράκι παγωμένο … ο Αθηνόδωρος απλά κόβει κινήσεις απολαμβάνοντας το τσιγάρο του … πετυχημένος ο καφές και σήμερα από τον Αρίστο …. Αλλά γιατί μόνο νεράκι η κοπέλα ? … και καλά , ο Αρίστος ο επαγγελματίας , αλλά ιππότης καθόλου ? …. Ο Αθηνόδωρος του ρίχνει μια ματιά που λέει πολλά … ο Αρίστος πιάνει το βλέμμα του Αρίστου και τον πλησιάζει …. Κουνάει τα κέρματα μέσα από την ποδιά του , αλλά για τον Αθηνόδωρο δηλώνουν την αδυναμία του Αρίστου λες και περιμένει να τα ακούσει … γάτος ο Αθηνόδωρος ….

_ Αρίστο ποια είναι η κοπέλα ? … πρώτη φορά την βλέπω … είναι όμορφη … όχι πως με νοιάζει αλλά ομορφαίνει το καφενείον σου … αλλά μόνο ένα νεράκι την κέρασες βρε αθεόφοβε ? … ντροπή σου …. κέρασε την κοπέλα ότι τραβάει η ψυχή της … ο Αθηνόδωρος κερνάει … όλα κερασμένα από μένα αλλά μην της πεις πως κερνάω εγώ αλλά το κατάστημα … κατανοητόν ? ...

Ο Αρίστος του χαμογελάει και παίρνει την πρωτοβουλία να της φτιάξει ένα καφεδάκι … την σερβίρει , της λέει πως είναι κερασμένο και εκεί είναι το μεγάλο του λάθος …. μόνο αυτή και ο Αθηνόδωρος είναι οι πελάτες … η κοπέλα κοιτάζει τον Αθηνόδωρο και απορεί … έχει θράσος …. ποιος είναι αυτός που θα την κεράσει και για ποια την πέρασε ? … αυτό ήταν …. και ξεκινάει το μπέρδεμα … η κοπέλα σηκώνεται , πλησιάζει τον Αθηνόδωρο και του λέει …

_ κύριε τι σας έκανε να με κεράσετε ? … για ποια με περάσατε ? … ντροπή σας ! … είπα να ξαποστάσω για λίγο και τίποτα παραπάνω , αλλά διαπιστώνω πως όλοι ίδιοι είστε ! … πιστέψατε πως θα με κερδίσετε με ένα καφέ σας ? …. να τον πιείτε εσείς και να μη με ξαναενοχλήσετε ! ….

Ο Αθηνόδωρος την κοιτάζει , δείχνει έκπληκτος , αλλά και γοητευμένος … γλυκύτατη η lady … όμορφη μαυρομαλλούσα και με κάτι ματάκια που κολάζουν … αλλά ο κολασμένος φοβάται την κόλαση ? … σβήνει το τσιγάρο του ψύχραιμος , την κοιτάζει επιβλητικά και κατάματα και της απαντάει …

_ και ποιος σου είπε πως σε κέρασα εγώ το καφεδάκι ? … εγώ θα σε κέρναγα όλο το μαγαζί … δεν είμαι φτηνός … είσαι πολύ όμορφη αλλά κουρασμένη … αν ήταν δικό μου το μαγαζί θα στο χάριζα για ένα χαμόγελο σου … αλλά κάτσε στην καρέκλα ... έχουμε πολλά να πούμε … μου αρέσει που με πλησίασες από το λάθος του καφετζή … είσαι πολύ κουρασμένη , όπως και εγώ … η ζωή έχει βάσανα και γεννηθήκαμε να τα κουβαλάμε … κερνάω ευγενικό καφεδάκι ή ποικιλία από καλό μεζέ … κάθισε άγνωστη … δεν δαγκώνω … διαλόγους αναζητώ και όχι περαστικές οπτασίες …

Η κοπέλα τον κοιτάζει , έχει μείνει έκπληκτη από τα λόγια του , κατάλαβε το λάθος της και προσπαθεί να το διορθώσει …

_ κύριε σας ζητώ συγνώμη , αλλά έχουν δει πολλά τα μάτια μου και δεν εμπιστεύομαι κανένα σας …. πουλάω βιβλία και προσπαθώ να ζήσω μέσα από αυτά … είμαι όντως πολύ κουρασμένη και δεν το κρύβω … θα καθίσω δίπλα σας γιατί σας εμπιστεύομαι … μισό λεπτό να φέρω την τσάντα με τα βιβλία μου … είμαι πλασιέ βιβλίων και μου είστε συμπαθητικός με τον τρόπο που μου μιλήσατε …

Ο Αθηνόδωρος της χαμογελάει και κοιτάζει τον Αρίστο … το βλέμμα του δηλώνει παραγγελία με τον πιο καλό μεζέ και ένα καλό κόκκινο κρασί χύμα …
ο Αρίστος εκτελεί χαμογελώντας …

Η κοπέλα κάθεται δίπλα στον Αθηνόδωρο , του εξιστορεί μερικά αποσπάσματα από τα βιβλία που πουλάει , αλλά όλα έχουν τον ίδιο συγγραφέα … δεν είναι πολλά , αλλά οι τίτλοι μιλάνε για έρωτα … και ο συγγραφέας είναι γένους θηλυκού … προσπαθεί να του πει πως όλα τα βιβλία έχουν ενδιαφέρον και μιλάνε για τα πιο όμορφα σημεία ζωής που είναι ο έρωτας , ο Αθηνόδωρος την παρακολουθεί ανελειπώς σε όσα του λέει , και έρχεται η ποικιλία με το κρασί από τον Αρίστο … μικρή διακοπή μέχρι το σερβίρισμα , και μετά τον λόγο τον έχει ο Αθηνόδωρος …. γεμίζει τα ποτήρια με το κόκκινο κρασί , την κοιτάζει και της λέει …

_ πριν καν διαβάσω οτιδήποτε , πριν μάθω την ιστορία από κάθε βιβλίο που μου εξιστορείς για να το αγοράσω , θα σου πω ένα πράγμα …. ξέρω την συγγραφέα … να συστηθούμε όμως … Αθηνόδωρος … χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα Κάτια …

Η κοπέλα έμεινε άφωνη … μα πως ήξερε το όνομα της ? …

_ και πως ξέρετε πως με λένε Κάτια ? … σας το είπε κάποιος ? …

_ όχι … οι τίτλοι από το βιβλίο σου , ο τρόπος που μιλούσες για αυτά μέσα απο πολύ ενθουσιασμό , καθώς και η συγγραφέας ήταν σε όλα τα βιβλία ή ίδια και οι τίτλοι από αυτά , με έκαναν να καταλάβω πως είσαι εσύ … γράφεις πολύ όμορφα πριν καν αγοράσω ένα βιβλίο σου , αλλά να σου πω κάτι ? …είμαι αγράμματος , και το μόνο που ξέρω είναι να διαβάζω το βλέμμα …. στην υγειά σου Κάτια … είσαι πολύ γλυκιά και αληθινή … θα τα διαβάσω όλα τα βιβλία σου απόψε με τον τρόπο μου … ξέρεις κάτι Κάτια ? .. ομόρφηνες το καφενείον του Αρίστου , αλλά ομόρφηνες και την σκέψη μου … λίγοι μπορούν να καταλάβουν τις αξίες , αλλά μπορώ να σε καταλάβω απόλυτα …. είναι όμορφος ο έρωτας και αξίζει να τον μοιράζεται κάποιος έστω και μέσα από τις διαδρομές της σκέψης του … Κάτια έχουμε πολλά να πούμε μεταξύ μας και να μιλήσουμε για τα πιο όμορφα πράγματα και συναισθήματα ζωής … “σταγόνες συναισθημάτων” όπως είχε πει κάποτε μια συγγραφέας , αλλά απόψε θέλω τον χείμαρρο του διαλόγου σου … τα συναισθήματα έρχονται μετά … στην υγειά σου Κάτια …

_ στην υγειά σου αγράμματε που με κάνεις να θέλω να ξαναδιαβάζω τις σκέψεις σου σε όσα λες …. στην υγειά σου Αθηνόδωρε …. αγράμματος εσύ ? … αγράμματη και εγώ …. θα μάθουμε μαζί να διαβάζουμε ο ένας τον άλλον … στην υγειά μας ….


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου