... ταξίδια μέσα απο το πορφυρό χρώμα του κρασιού ... ερωτογητέματα ... { keep dreaming } ....

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

ο κύριος και ο κύριος ...

ο κύριος και ο κύριος ....

_ καλησπέρα κύριε ... μπορώ να καθίσω μαζί σας στο παγκάκι ?
_ βεβαίως κύριε , σαν στο σπίτι σας ... αισθανθείτε άνετα .... μας χωράει και τους δυό ...
_ είστε πολύ καλός κύριε ... ήδη το αισθάνομαι σαν σπίτι μου ....
_ πολύ χαίρομα κύριε που αισθάνεστε άνετα .... τι σας έκανε και διαλέξατε αυτό το παγκάκι ? τόσα άδεια παγκάκια υπάρχουν ...
_ η μοναξιά ίσως έφταιξε κύριε ....
_ κατάλαβα κύριε ... σας αρέσει η συντροφικότητα και όχι η μοναξιά ...
_ όχι κύριε ... αντιθέτως θα έλεγα ... η μοναξιά μου αρέσει ... την συντροφικότητα την έχω ξεχάσει ....
_ μα τι λέτε κύριε ? πως είναι δυνατόν να σας αρέσει η μοναξιά και να έρθετε στο παγκάκι μου ? ...
_ όχι και παγκάκι σας κύριε ... προς το παρόν είναι παγκάκι μας που σε λίγο θα είναι το παγκάκι μου ...
_ κύριε εκπλήσομαι με αυτά που λέτε ... απο που και ως που παγκάκι σας ?
_ κύριε σας λέω πως είναι δικό μου αυτό το παγκάκι ... εγώ σας φιλοξενώ και όχι εσείς .... παραξενεύεστε κύριε και με κοιτάτε έτσι ? ...
_ μα το παγκάκι είναι δημόσιο και ο καθένας μπορεί να καθίσει κύριε ...
_ θα συμφωνήσω μαζί σας κύριε αλλά τα βράδυα είναι ένα αλλιώτικο παγκάκι ... μεταμορφώνεται σε σπίτι .... είναι ένα αλλιώτικο υπνοδωμάτιο ... έχει ουρανό τα αστέρια , και σαν τα κοιτάζεις όλα δίπλα σου είναι τόσο όμορφα ....
_ μα τι λέτε κύριε ? θέλετε να πείτε πως ? ....
_ ακριβώς κύριε .... το παγκάκι είναι δικό μου τα βράδυα .... το έμαθα και με έμαθε ... το ζέστανα και με ζέστανε .... έχουμε κατανόηση .....
_ κύριε θα με τρελλάνετε με όσα λέτε ! ... θέλετε να πείτε πως μένετε στο παγκάκι ?
_ ακριβώς κύριε ...
_ μα ... είστε καλοντυμένος και δεν έχετε καμία σχέση με τους κουρελήδες ... αυτός ήταν και ο λόγος που σας επέτρεψα να καθίσετε δίπλα μου ... θέλετε να πείτε πως κοιμάστε σε αυτό το παγκάκι κύριε ?
_ μάλιστα κύριε .... αλλά έχω ακόμα την αξιοπρέπεια μου .... κανείς δεν έμαθε πως το παγκάκι είναι το κρεββάτι μου ... κανείς δεν έμαθε τι συνέβη στην ζωή μου και πως κατέληξα σε αυτό ... η ζωή δεν θέλησε να στεριώσω αλλά το παγκάκι αυτό μου χάρισε ότι δεν μπορείτε να μου χαρίσει κανένας φίλος ή γνωστός ... το αγαπώ αυτό το παγκάκι κύριε .... με προσέχει και το προσέχω ... να σας κεράσω κάτι κύριε ? έχω λίγο κόκκινο κρασί σε αυτή την σακούλα .... έχω και ποτήρια ... τι λέτε θα πιείτε μαζί μου ?
_ σας ευχαριστώ κύριε αλλά δεν θα πιώ ... πρέπει να φύγω ... δικό σας το παγκάκι ...καληνύχτα σας .... μα τι κάνετε εκεί ? σας είπα δεν πίνω !!!
_ κύριε το γέμισα το ποτήρι σας .... καθαρό είναι .... το πιο καθαρό και απο τα πιο καθαρά ποτήρια ... το παγκάκι αυτό δεν είναι σαν τα άλλα .... δεν είμαι και εγώ σαν τους άλλους ... ξέρω τι σας έφερε σε αυτό το παγκάκι ... η μοναξιά έφταιξε ... αλλά η μοναξιά δεν είναι η λύση .... πιείτε μια γουλιά απο το κρασί .... η νύχτα έχει πολύ δρόμο ακόμα .... και έχετε τόσα πολλά να μου πείτε .... είναι όμορφο να συζητάς .... είναι όμορφο να εμπιστεύεσαι ενα παγκάκι , ενα περαστικό και να ταξιδεύεις μέσα απο την μέθη ..... είναι ωραίο να χάνεις τον δρόμο σου .... στην υγειά σας κύριε ....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου